I'm so sorry Finn

57 7 0
                                    

Jediný na co jsem myslel bylo, jak se po něm plazí.
"Nechtěla to udělat naschvál?"
Ptal jsem se sám sebe.
Tvůj pohled: Koukla ses znovu na Finna, ale běžel ven.Bylo ti jasný, že to s ním muselo něco udělat.Najednou tě to začalo mrzet a jen si přemýšlela nad hezkými chvilkami, co jsi s ním prožila.Začala sis i říkat, že by ti Jack nelhal.Přestala jsi tancovat a šla blíž k Jess.Zaklepala jsi ji na rameno a tak se na tebe otočila.
"Jess, já...já taková nejsem.Kdyby něco zavolej.Ahoj"
"Cože? Jaká nejsi? Ty už jdeš?"
Začala na tebe křičet, protože jsi odcházela.Rozeběhla si se ven a hledala Finna.Šla si někam ven, sama jsi nevěděla kam.Volala si Finnovi, ale byl nedostupný.Hledala jsi ho asi 15 minut, ale pak jsi to vzdala.Šla sis sednout do parku.Pomalu jsi šla k lavicče, ale na ni někdo seděl a tak si ji obešla.
"Y/N počkej"
Otočila si se za sebe a tam stál Finn.Šel k tobě blíž a ty jsi mu šla naproti.
"Finne, promiň"
"Ne to ty promiň.Ty jsi mě s Millie viděla že?"
"Ano.."
"Nebreč, vysvětlím ti to ano?"
"Dobře"
"Fajn, ale pojď ke mě, je tady rušno a u nás nikdo není"
"Dobře"
Finn tě chytl okolo ramen a šli jste k němu domů.Když jsi vešla k nim do domu, pozorně sis přihlížela každý kout.
"Máte to tu krasné"
Finn tě chytl za ruku a vedl tě ke gauči v obýváku.
"zatím se posaď, já přinesu pití.Co by jsi chtěla?"
"Nemáte Colu?"
"Máme, tak chvilku vydrž"
Po chvilce přišel Finn i s dvouma skleničkama.Podal ti tvoji, svoji si dal na stůl a posadil se vedle tebe.
"Takže takhle pro začátek, s Millie nic nemám a nechci s ní nic mít"
"Jo?"
"Ano.Poslouchej"
"Dobře"
"S Millie jsem dřív chodil.Chodil jsem s ní, po natáčení Stranger things.Celkem nám to klapalo, ale pak si začala psát s Jacobem Satouriosem a všechno začalo být horší.Poledních pár týdnů našeho vztahu si mě ani nevšímala, nepsala mi, nevolala nic.Jeden den mi napsala, že už mě nemiluje a bylo by lepší, kdyby jsme se rozešli.Byl jsem celkem zničený, ale ne moc, protože se z ní začala vyklubávat pěkná mrcha"
"To mě moc mrzí Finne"
"To není konec.Po nějaký době jsem zjistil, že jsou spolu.uplynulo asi 5 týdnů a rozešli se, pak teda zase začala psát mě, že mě miluje a tak.Já debil jsem jí odpustil a začali jsme spolu zase chodit.Byl to ale hrozný vztah, pořád jsme se hádali a ani nám to prostě neklapalo, tak se semnou zase rozešla, ale tentokrát mi to řekla do očí a mnohem hnjsněji.Pořád si pamatuju přesně, jak to řekla
“Finne sorry, ale tohle není vztah a už mě prostě nebavíš, zmiz mi ze života.Děkuju“
takhle to řekla a odešla.Začala o mě šířit špínu a já ji od té doby nenávidím"
"Finne..ale"
"Nedávno zjistila, že mám rád tebe a tak toho využila.Den našeho rande, za mnou přišla a řekla mi, jestli jí nepolíbím, tak ti ublíží.Vím, že je toho schopná a tak jsem to radši udělal.Bohužel si nás viděla"
"Jžs Finne opravdu se omlouvám, nevěděla jsem, že je to takhle.Moc se ti omlouvám i za ten dnešek"
"Princezno, neomlouvej se, vím že ty taková nejsi a tak to beru, jako nedorozumění ano?"
"Dobře děkuji Finne, jsi ten nejlepší kamarád"
Obejmula jsi Finna.Po chvilce se od tebe odtáhl.
"Ano...kamarád"
Řekl sklesle a ty sis řekla, že je čas.
Je čas mu říct tvé city.

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat