Ještě jste ani nevěděly, kam půjdete.Zrovna jste procházely okolo velkého domu, ve kterém se nějaká ta party rozjížděla.
"Jdeme tam?"
"Vždyť ty lidi neznáme a oni neznají nás"
"To je jedno, nový kamarádi"
"Tak fajn, proč ne"
"Jo a prosimtě, kdo by neznal tebe trubko"
"Ty si blbá"
Obě jste se smály a šli směrem ke vchodu.Vešly jste dovnitř.Bylo tam spoustu lidí.Přiběhla k vám nějaká holčina."Ahoj holky, já jsem Max.Uspořádatelka téhle party.Jsem ráda, že jste přišly, ale ... Omg. Počkat?! Ty jsi Y/N že?"
"Emm ano?"
"Jsem tvoje fanynka"
"To jsem ráda, takže jsme tu výtány?"
"Rozhodně, užívejte"
"Dobře díky.Jo a máš tady nějaké místo, kam si můžeme dát kabelky a nikdo je nevezme"
"Jasně, pojďte za mnou"
Šli jste za Max, která vás vedla po schodech na horu.Po cestě tě někdo plácl po zadku, ale neviděla jsi kdo to byl.
"Tak tady"
Odemkla nějakou malou místnost.Hodily jste si tam kabelky, poděkovaly a šli si užít.První jste si šli nalít pití.Obě jste si daly jenom panáka.Dneska si to nechtěla přehánět.Tancovaly jste a ty jsi cítila něčí pozornost.Otočila si se, aby jsi zjistila kdo to byl.Byl to Jack.
"Ahoj Jacku"
"Y/N ahoj.Co děláš tady u Max?"
"Chceme se bavit, tak proč ne"
"Jsem rád, že jsi tu"
"Jo já taky.Dlouho jsme se neviděli"
"To ne no.Naposledy na tý party, kde ses ožrala"
"Oh... no ano"
"Co Finn?"
Po tom co vyslovil jeho jméno sis zase vzpomněla a do očí se ti nahrnuly slzy.Jack si toho všiml a tak se tě zeptal, jestli se něco děje.
"Víš, nechci o Finnovi už ani slyšet"
"Tak to bys .. on je ... Teda emm... Stalo se něco?"
Vše jsi mu řekla.
"Finn ale s Millie nechodí, on ji nenávidí, jako chápu tvou reakci, ale muselo to být nějaký nedorozumění.Vím že tě Finn měl opravdu rád a tohle by neudělal"
"Hele, vím že jsi jeho kamarád.Nemusíš ho chránit.Viděla jsem co jsem viděla a dost mě to zničilo, takže o tom už nechci přemýšlet a užívat si ano?"
"No dobře teda, ale on by to..
"Ne! Už ani slovo"
"Fajn"
Jess tě chytla za ruku a někam táhla.Dotáhla tě až na terasu,kde jste byly samy.
"Y/N viděla jsem tady Finna"
"Cože?! Jdeme pryč prosím"
"Ne nejdeme"
"Proč?! Chceš mě zničit?"
"Nee to ne.Je tu i Taylor s Mikem, tak co mu to vrátit?"
"Fajn, ale jak?"
"Jestli to opravdu bylo nedorozumění, jak říkal Jack, tak mu bude vadit, když se budeš různě plazit po Taylerovi"
"Jo to je dobrý nápad.Mám to u Taylera dost rozjetý, takže mu to vadit nebude"
"Jo tak jdeme"
Šli jste zpět tančit.Obě jste hledaly kluky.Našla jsi ho a hned ses s ním pozdravila.Chvíli s ním kecala, aby to nebylo blbý.Pak se k vám přidala Jess s Mikem.Rozhlédla ses po davu a viděla jsi Finna, jak se baví s Jackem.
"Nechcete si jít zatančit?".Hned si využila situace a tak si chytla Taylora za ruku a běžela s ním si zatančit.Zrovna pustili hodně rychlou písničku, která se ti celkem hodila.Nic tě nenapadlo a tak si začala trochu twerkovat.Taylora to hned zaujmulo a tak tě chytl za boky.Jakýmsi způsobem ses vlnila a sem tam ses podívala na Finna.Pořád na vás koukal.Viděla jsi, že byl naštvaný.Bylo ti ho chvilku líto, ale pak sis uvědomila, co udělal.Neřešila jsi to a dál tancovala s Taylorem.Pohled Finna: Přišel za mnou Jack a ptal se mě, co jsem udělal Y/N.
"Víš Jacku, myslím si, že mě viděla se líbat s Millie"
"Proč si se s ní kurva líbal?! Vždyť si měl Y/N konečně na rande!"
"Já vím, ale Millie zjistila, že se mi líbí a tak mě začala vydírat.Říkala mi, že jí ublíží, když ji nepolíbim.Víš, že je toho Millie schopná a tak jsem se s ní chvilku hádal, ale pak jsem to nakonec udělal"
"Finne, to mě mrzí.Y/N je z toho zničená.Jen jsem se na tebe zeptal a začala brečet"
"Cože ?! To ne?! Nevěděl jsem, že mě i ona má tak moc ráda"
"No má Finne"
"Měla, teď už nemám šanci"
"Řekl kdo? Pokuď tě milovala, tak tě bude milovat i na dále.Jen jí to musíš vysvětlit"
Podíval jsem se na dav lidí, co tancovali.Někdo měl pořádnou pozornost, tak jsem se pořádně podíval co se děje.Viděl jsem Y/N, jak se plází po tom frajírkovi.Okamžitě jsem chytl nervy a zároveň mě to strašně zabolelo.Jen jsem na ně koukal.
"Já si nemyslím, že by jí to ranilo" řekl jsem Jackovi a odešel ven.Neměl jsem na to.Koukat na holku, kterou miluju, jak se platzí po nějakým namachrovaným debilovi.Šel jsem se někam projít.Všude byla tma, jen svítili pouliční lampy.Vůbec jsem nevěděl, kam jsem šel.Šel jsem tam, kam mě nohy vedly.
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...