Bez nějakého váhání sis prostě sedla na postel a přemýšlela si nad starými časy.Nad časy, kdy jste dělali kraviny na téhle posteli, nebo hráli schovku tady po celém domě.Nad časy kdy si měla Jacka ráda a on tebe.Nad časy, kdy si byla spokojená.Při vzpomínání ti ukápla jedna neposedná slza.
"Byli jsme nejlepší kamarádi" řekla si potichu.
"Y/N, ale proč by jsme nemohli být i teď?"
Řekl Jack, když vlezl k tobě na postel.
"Grazere ono to není tak jednoduché.Za 1. Koukni co se z tebe stalo a za 2. Kdyby tvoji rodiče byli normální, tak by se to nestalo"
"Ale to je věc rodičů, nás se to vůbec netýká, my můžeme být kamarádi furt.Změnil jsem se, máš pravdu, ale mě se to takhle líbí, jedna jediná věc mi chybí, abych měl dobrej život"
"Hmm a to?"
"To jsi ty Y/N."
"Grazere ty jsi vtipálek.Do teď sis mě nevšímal.Neveděl si o mě,tak to zvládneš i teď."
Zvedla ses z postele a utřela sis další slzu.Jack tě chytil za ruku a přitáhl si tě k sobě.Seděla jsi na něm.
"Víš Y/N opravdu mi chybí starý časy"
"No mě taky, ale teď už je nechci"
Stoupla sis a rozeběhla ses z baráku.Procpala ses davem lidí až ven.Zavolala sis taxi a odjela domů.Hned jak si přijela, vlezla si do domu, pozdravila mamku a zalezla si do pokoje.Lehla sis do postele a jen jsi koukala do stropu.Napsala si Jess, že už si doma.
"Počkat až teď jsem si uvědomila, že ten debil ohnul Jess.No tyvole, to je takovej prasák.Proč je ale tak roztomilí... A ty jeho oči.Bože ne! Meleš kraviny Y/N meleš kraviny..."
Šla si do kuchyně pro pití.Vzala sis nějakou flašku alkoholu.Mamka ti nechala vzkaz na lince.
„Zlato až budeš doma, tak mi napiš.Jsem u Shawna až do středy.“
Napsala si mamce, že jsi doma.koukla ses na hodiny.Je půl 3 ráno.
"Měla bych jít spát"
Lehla sis do postele, ale nešlo ti usnout.Uvědomila sis, že máš na sobě pořád ty šaty.Převlékla ses, jelikož bylo teplo, tak sis na sobě nechala jenom kalhotky a podprsenku.Lehla sis do postele a rozhodla se jít spát.
--------
„City boy..You are the city girl"
"Kdo mi teď volá?"
Podívala ses kdo ti volá.
"Ahoj Y/N. Máš dneska čas?"
"Ahojky Aylo ano mám.Pročpak?"
"Jestli s námi nechceš jít ven"
"S námi?"
"Kapela"
"Jo dobře.Moc ráda"
"Dobře tak ve 2 na hlavním náměstí u té sochy"
"Okey.Zatim"
Típla si hovor a koukla ses na hodiny.
"Cože to už je jedna?!"
Rychle si vyběhla z postele do koupelny a šla ses vysprchovat, aby jsi netáhla alkoholem a trávou.Po vysprchování sis vyčistila zuby a smyla ze sebe zbytek make-upu ze včerejška.Vyčistila sis pleť a znova ses nalíčila, ale ne výrazně jako včera.Vyžehlila sis vlasy a šla do kuchyně.Vzala sis jablko a sedla sis ke stolu.Dojedla si a šla se převléknout.Vzala sis bílé roztrhané džíny, baby pink croptop a přes to džísku.Na záda sis hodila vak a naházela si do něj všechny potřebné věci.Jelikož bylo 3/4, tak jsi rovnou vyběhla z domu a běžela si na domluvené místo, aby jsi to stihla.
Přišla si jako předposledni.
"Ahoj Aylo a ahoj kluci"
S Aylou ses obejmula a klukům ses představila.Všimla sis, že na tebe Finn často kouká.Jako poslední přišel Jack, taky ses mu představila a dali jste se do pohybu.
"Co vlastně máme v plánu?" Zeptal se Finn.
"Kino" Odpověděl Jack.
"A na co jdeme? Zeptala ses
"Tiché místo" odpověděla Ayla.
"Yes! To je ten novej horor"
Odpověděl s radostí Jack.
Byla jsi ráda, že jdeš do kina s Calpurniou,ale nejsi ráda že jdete na horor.Nemáš ráda horory, vždycky se bojíš.Přišli jste do kina, zaplatili vstup a koupili si občerstvení.V řadě jste seděli - Finn, ty, Jack, Ayla, Malcolm -
Film začal, že začátku to pro tebe byla pohoda, ale už ve prostřed to začalo.Bála si se a tak ses strašně tiskla na Finna.Ten okolo tvých ramen dal ruku.
"Nevadí ti to Finne?"
"Vůbec ne"
-------
"Tak to bylo super!" zařval Malcolm.
"Jo to teda, ale bála jsem se" řekla Ayla
"Hele to Y/N taky"řekl Finn, zasmál se a chytl tě kolem ramen.
Ještě jste se procházeli po venkově 2 hodiny a rozhodli jste se jít všichni domů.S Finnem bydlíte ve stejný ulici, takže si se rozloučila s klukama a Aylou.S Finnem jste šli spolu domů.
"Finne mám otázku"
"Poslouchám"
"To ty jsi na mě koukal v tom obchodě, když jsem na sobě měla ty šaty?"
"Ano to jsem byl já.Vypadala si nádherně"
"Já jsem si to myslela.Aww děkuju"
Oba jste si cestou povídali.
"To ne" řekla sis potichu, ale Finn to slyšel.
"Co se děje?" zeptal se tě ustaraně Finn.
"Teď jsem si uvědomila, že budu doma sama a já jsem celkem posraná z toho filmu"
"Emm,tak co kdybych u tebe přespal?"
"No dobře.Jsi moc hodný"
"Děkuju, pro princeznu cokoliv"
Začala ses červenat po tom oslovení.
Přešli jste k tobě domů a šli si sednout do obýváku.Ještě si přinesla pití a jídlo ke stolu.
"Ty jsi teď rodina s Shawnem že?"
"Ano to jsem"
"No mám takovej nápad"
"Ano?"
...
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...