Come on

60 4 1
                                    

V objetí jste byli hodně dlouho, byla jsi ráda, že ho máš u sebe.
"Finne prosím posaď se musím ti to tedy říct"
Finn se posadil na okraj postele a poslouchal.
"Víš jeden den jsem šla ven s Taylerem, procházeli jsme se někde v parku a ....."
Začala jsi mu vyprávět celý příběh.Blížila jsi se ke konci.
"Prostě jsme se políbili a já toho strašně lituju, (začala jsi brečet)hned jsem si uvědomila, co jsem udělala a běžela jsem pryč"
Podívala si se na Finna.Ten vstal z postele a objal tě.
"Zlobíš se na mě? Já se opravdu omlouvám"
Finn se od tebe odpojil a koukal ti do očí.
"Zlato, trošku mě to zamrzelo, ale vidím, že toho opravdu lituješ a ještě k tomu jsi mi to řekla.Toho si strašně vážím.Tímhle jsi mi dokázala, že mě opravdu miluješ"
Políbila jsi ho a pak ho znovu pořádně objala.
"Jsem tak ráda.Miluju tě Finne"
"Miluju tě Y/N"
Byla jsi strašně šťastná, že to takhle vzal a že máš tak skvělého kluka. Jelikož byl večer, tak jste oba zalezli do postele, chvilku si povídali a pak šli spát.
---
Vzbudila jsi se okolo 9 a Finn už vedle tebe nebyl.Popadla jsi telefon a zkoukla všechny sociální Sítě.Psal ti Jack a ptal se, jak to dopadlo, tak jsi mu vše napsala.Po dalších 20 minutách ležení, jsi odložila telefon a šla do kuchyně.U stolu seděla tvoje mamka a povídala si s Finnem.Oba se na tebe smáli a pozdravili tě.
"Emm děje se něco ?"
"Ne vůbec ne" odpověděla ti mamka a vstala od stolu.Vzala sis k snídani jogurt a sedla si vedle Finna.Pořád na tebe jen tak koukal a smál se.
"Finne co je?"
"Co by mělo?"
"Strašně divně na mě koukáš"
"No to je jedno, dneska tě zvu do kina a ještě před kinem půjdeme ven s Calpurniou a půjdeš si s námi zazpívat"
"Zazpívat? A dobře?"
"Ano zazpívat, umíš zpívat a hodně
dobře"
"Finne, vždyť neumím"
"Ale umíš a tečka"
"Fajn no"
Dojedla jsi snídani a šla se převléknou, Finn te následoval.
"Tak pojď už výrazíme"
"Teď?"
"Ano teď, tak jsi ven všechno potřebné a pojď"
"emm dobře no"
Finn šel pomalu dolů a ty sis začala do vaku házet všechny věci.Sešla si schody, nazula si boty a chytla Finna za ruku.Šli jste směrem k nahrávacímu studiu, kde má Calpurnia zkoušky.Vešli jste dovnitř a všichni už tam byli.Se všemi ses pozdravila a čekala, až si připraví nástroje.Začali se rozezpívávat a ty jsi je jen tak pozorovala.Pak si zazpívali City Boy a hned jak to ukončili, tak ti Finn podal mikrofon.
"Tak jaká to bude?"
"Finne já opravdu nechci zpívat před vámi"
"Proč ne?"
"Stydím se a ještě k tomu neumím vaše písničky"
"Nemusís naše písničky a nemáš se za co stydět, umíš zpívat"
"Však jsi mě ještě neslyšel"
"Ale ano, zpívala sis ve sprše, když jsem byl u tebe"
"Hups"
"No tak jaká to teda bude ?"
"Já se opravdu stydím Finne"
"Hele, tak prostě zazpívej třeba od Adelle Hello a tečka" řekla Ayla a všichni začali hrát.Nezbývalo tu nic jiného než začít zpívat.

Tak tady je další kapitola po těch asi 15 dnech.Je celkem slabá a nic se tam neděje, za což se omlouvám.Další kapitolu nebudu taky hrotit, ale pak to zase začne být zajímavý 😊♥ Předem Děkuju za každý ohlas! ♥ Mám vás ráda! ♥

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat