OMG !

64 7 5
                                    

Koukala jsi do stropu několik minut  a ani jsi nevnímala realitu.Zamyslela ses.
"Vědí vůbec, že mi bude zítra 16?No zřejmě to je jedno ... Je to jenom číslo"
Neměla jsi hlad a tak jsi prostě šla spát.
-----
„ťuk ťuk ťuk“ někdo klepat na dveře a tím že taky vzbudil.
"No?"
"Zlato můžu dovnitř?"
"Jo můžeš.." řekla jsi otráveně.
"Happy birthday to you ... happy.." začala ti mamka zpívat.Usmívala ses cítila se hrozně trapně, ale byla jsi ráda.Mamka v ruce držela dortík a na něm byla jedna svíčka.
"Přeju si něco" zamyslela ses a po chvilce si sfoukla svíčku.Mamka tě pohladila po vlasech.
"Co sis přála?"
"To se neříká"
"Máš pravdu.Dneska si uděláme holčičí den ano?"
"No co kamará... Jo vlastně proč ne"
Mamka se na tebe usmívala a šla dolů.
Po cestě na tebe ještě zařvala, že máš dole snídani.Zamyslela ses znovu nad všemi a trochu si posmutnila.Koukla ses na mobil, jestli ti nikdo nenapsal.Měla jsi tam spoustu zpráv a označení od fanoušků, ale ne od party.Posmutnila si a šla na snídani.Na mamku ses pořád usmívala, ale ta poznala,že se něco děje.
"Copak je?"
"Ale kamarádi, zřejmě zapomněli"
"Zlato je teprve ráno, určitě nezapoměli"
"Máš pravdu"
S chutí si se zakousla do snídaně.
--------
"Sluší ti to, takže kupujeme i to?"
"Jo, tak já zůstanu tady v kabině, ty to běž zaplatit a pak přijď sem, rovnou si to vezmu na sebe"
"Dobře zlato, tak chvilku čekej"
"Jojo"
Po chvilce přišla a ty ses oblékla.Vyšli jste z krámu a měli jste namířeno do Dmka.Mamce zacinkal telefon.Podívala se a odepsala.
"Kdo ti píše?"
"Ale Shawn"
"Dobře"
"Zlato už pojedeme jo?"
"Emm co to dm?"
"Máme ho i u baráku pojď"
"Dobře"
Vyjeli jsme a po půl hodině jsme byli u baráku.Vzala jsi z kufru všechny tašky a šla otevřít.
"Mami ty jsi nezamykala?"
"Ano za.. ne nezamykala jsem"
"Ou dobře"
Otevřela jsi dveře.
Pohled Sophie: Byli jsme všichni u Jacka a plánovali dnešní den.Už jsme byli všichni a tak jsme čekali na zprávu od Y/N mamky, že můžeme vyrazit k nim.Po 15 minutách napsala.Všichni jsme vzali nějakou tašku, dárek a šli jsme.Vešli jsme do krásné vily.Všichni kromě Jacka a Finna, nemohli věřit vlastním očím.Je to tu krásné.Po chvilce jsem se vzpamatovala.
"Ok lidi nemáme moc času, takže to nějak rozdělíme.Tamhle je taška s výzdobou, to jsi na starost vezmu já s Aylou.Tady je pití a jídlo, to si vezmou do parády Finn,Jack a Malcolm.Ty Waytte s .... Začala jsem rozdávat úkoly.Po 2 hodinách bylo vše připraveno.Trochu jsme si oddychli a napsali jsme YM/N (your mother name), že je vše připraveno.Napsala že za 30 minut přijede.
"Ok lidi za půl hodiny jsou tu"
V hlavě jsem doufala, že vše vyjde.
Tvůj pohled: Všichni na tebe vyskočili.Strašně jsi se lekla a tak si upustila tašky.Koukla ses okolo sebe a viděla jsi partu.Všichni na sobě měli narozeninové čepičky.
"Tak proto jste byli venku...aha, ale to jste nemuseli .."
"Ale my chtěli" řekl Jack a všichni tě obejmuli.
"Tak to moc moc děkuju a taky se omlouvám, byla jsem moc hysterická co?
"Zlato to neřeš už" řekla Jess a obejmula tě.
"Děti, tak já jdu k tomu Shawnovi.Za dva dny jsem zpátky, tak buďte opatrní a moc toho nezničte, ale hlavně si to užijte!"
"Ahoj mami"
"Nashledanou" řekli všichni.
"To to máte až takhle vymyšlený?"
"No jasný"
Tak jdeme užívat!" Zařval Waytt a pustil hudbu.Začali jste pít, ale nepřeháněli jste to.Tancovali jste, dělali kraviny, smáli se, prostě si užívali.Po hodině jste se rozhodli si zahrát flašku.
"Počkat.. počkat .. počkat,než začneme hrát, měla by si oslavenkyně rozbalit dárky, nemyslíte?" Řekla Jess.
"Joo" řekli všichni
"No dobře." Otočila jses na tu velkou hroudu dárků.
"První můj" řekla Sophie a podala ti malou krabičku.Otevřela si ji.Byl tam náhrdelník od Pandory.
"Jzs, děkuju" skočila si ji po krku.
"Neděkuj"
Rozbalovala si další a další.Bylo tam např: oblečení, kryty na telefon, sportovní věci atd..
Pak k tobě přešla Jessica a podala ti krabičku.Hned jak ti ji dala, tak se na tebe šibalsky usmála.
"Co chystáš?" Zeptal se jí Jack.Pošeptala mu zřejmě co ti koupila.
"Ou shit, tak to chci vidět!Otevři to Y/N" řekl Jack.
Otevřela si krabičku a začala ses smát.
"Ty jsi fakt trubka.Děkuju zlato"
"Neděkuj a pojď semnou nahoru" chytla tě Jess za ruku.Držela jsi ten dárek a šla za ní.Vlezli jste k tobě do pokoje.
"To jsi mi vážně koupila set od Calvina? A ještě k tomu tanga?"
"Ano proč ne?"
"Jsi zlatíčko" obejmula si jí.
"No jo..no jo.Vem si to na sebe a pojď dolů.Máš tam ještě pár dárků a půjdeme hrát"
"Haha .. dobře"
Převlékla ses do Calvinek.Prohlížela ses v zrcadle.
"Sakra tobě to sluší! Sexynda je z tebe!" Řekla ti Jess.Jen si se smála a dala na sebe oblečení, aby jsi dolů nešla jenom ve spodním.Šli jste dolů, kde na vás všichni čekali.

Tohle sis koupila a šla v tom rovnou na naplánovanou party.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat