Chapter 11.

20 4 0
                                    

Forever

Today is another boring day. Few weeks passed by after Lucien's birthday.

The night after the party, he told me how happy he was but, he didn't like the idea that I sing with that revealing outfit. I just smiled and didn't give him an answer because I knew he was just protecting me.
He made love to me that night. It was a very hot making love.

Napangiti ako habang inaalala ang mga nangyari ilang linggo na ang lumipas. Bumalik rin sa isip ko ang reyalidad na masyado na palang matagal ang bakasyon ko rito. Hindi man ako tawagan ni daddy, alam kong kailangan parin ako sa company.

"You wanna go back to Manila." it isn't a question but a statement from him.

Kumakain kami ngayon sa loob ng suit niya. He cooked carbonara for me because it's my favorite.

"It's...just...." I don't know what to say.

Should I tell him that I need to go back for our company or should I stay here until my dad wants me back.

"You should go back, Beige. Hindi sa pinapaalis kita. You are the most treasured guest in my resort, you know that. Pero isipin mo rin ang daddy mo. He needs you even he didn't tell you." payo niya sa akin.

I just gave him a not so happy look. Not so happy because, I don't like the thought of leaving him here knowing that, that bitch can go here anytime she wants just to seduce my man.

"Don't worry, i'll be with you." agad nanlaki ang aking mga mata sa kaniyang pahayag.

He will be with me? Meaning, aalis kami pareho?

"What do you mean?" bakas sa aking boses ang excitement.

"Baby." he called me in a very sexy way. At tsaka tumungo sa aking likuran at agad akong niyakap mula roon.

"Your boyfriend is not just a resort owner. I'm also a businessman. Didn't know that? I owned hotels and restaurants in Manila, just to remind you."

Oh! Well, marami pa pala akong hindi alam sa kaniya. Sabagay, a man like him wouldn't stick to this only kind of business.

"Oh, I see." tipid kong sagot.

"We will go back to Manila two days from now. I just need to fix some things here. And we will leave." at hinalikan niya ako sa aking pisngi.

"Two days from now?"

"Uhuh!" simple nyang sagot habang nginunguya ang kanyang pagkain.

His perfect jaw was moving at hindi kayang palampasin iyon ng aking mga mata.

I saw him smirked.

"Wag kang mag-alala. Babalik tayo dito kung kailan mo gusto." he assured me.

Matapos kumain ng meryenda ay nagtungo ako sa kanyang kwarto dahil sa antok. Samantalang nagpaalam naman siyang may kakausapin lamang daw sa kanyang opisina.

When I entered his room, his manly scent attacked my nose. Lalo akong nalasing dahil sa kanyang amoy. Agad akong humiga sa kanyang kama at hinayaang pumikit ng kusa ang aking mga mata.

Gumalaw ako sa napakalambot at mabangong higaang aking kinahihigaan. I slowly opened my eyes and to my surprised, a very gorgeous man that was shirtless is staring me with his sparkling eyes.

Sumilay ang ngiti sa kaniyang mga labi. But it wasn't pure, it shows lust and eagerness to do something in this bed.

Agad akong napangiti sa aking iniisip at agad ding tinakpan ng makapal na comforter ang aking sarili subalit mabilis pa sa isang tigreng gutom ang kanyang galaw upang ako'y mahapit palapit sa kaniya.

Our Promised Land (The Valdirrama's Series #1)Where stories live. Discover now