5

1.7K 106 7
                                    


,,Dělej měli by jsme si pospíšit" naťukal jsem číslo do automatu a otráveně se podíval na Yuta. ,,Vždyť škola začíná až za dvacet minut" protočil jsem očima a vyndal si bagetu z automatu. ,,Jenže si musím dodělat ten úkol. Včera jsem na to zapomněl a jestli ho učitelce nepřinesu tak si na mě zasadne!" začal vyšilovat a u toho máchat rukami kolem sebe. Povzdychl jsem si. Jindy bych ho začal uklidňovat, ale dneska jsem na to neměl sám náladu. Moc jsem toho nenaspal a navíc ten včerejšek... Nemohl jsem ho dostat z hlavy. Byl jako hnusná pijavice.

Ale na druhou stranu jsem si uvědomil něco, co by mě nikdy nenapadlo - jestli jsem doopravdy hetero.

Pravda je taková, že jsem nikdy neměl holku. Ani jako kamarádku, protože jsem jim nikdy nerozuměl. Měl jsem z nich jako malý takovou panickou hrůzu, protože mě vždy tahaly za vlasy a dělaly zkrátka to, co ony chtěly a nekoukaly na moje ohledy. Taky se často uráží bez důvodu.
Není na nich ani jedna pozitivní věc, co bych měl rád. Dřív bych nad tím moc nepřemýšlel, protože prioritou pro mě bylo vzdělání a pak nějaké závazky, ale... Teď to nejde ignorovat.
Nejhorší je to, že se nemám komu svěřit. Ano, mám Yuta, ale vysmál by se mi do obličeje, že jsem nikdy neměl žádnou holku.

Počkat...To je ono! Musím si něco začít s holkou.
Nemůžu přeci říct, že jsem gay, když ani nevím jaký to je mít holku.

S Yutou jsme došli do třídy.
Sedli jsme si na naše místo. Rozhlédl jsem se po třídě a zkoumal každou dívku ve třídě. No, abych byl upřímný ani jedna mi nepřipadala atraktivní. ,,Yuto?" zašeptal jsem, když měl hlavu zabořenou do učebnice a psal si zapisky. ,,Hm?" ,,Kdyby sis měl vybrat z naší třídy jednu holku se kterou by si pak šel na rande, která by to byla?" hlavu zvedl od učebnice a udělal přesně to samé, co já před chvílí. ,,Asi... asi s Izumi" nenápadně prstem ukázal na černovlasou holku.
,,Proč se ptáš na tohle?" tázavě pozvedl levé obočí. ,,Já nevím. Zajímá mě to" nervózně jsem se zasmál a tím jsem chtěl ukončit naší konverzaci.

Nechtěl jsem to dál rozebírat. Chtěl jsem se dál už věnovat učení.
Ale to by to do třídy neměl vlítnout červenovlasý kluk s tím, že přišel pozdě. Samozřejmě první komu věnoval pohled jsem byl já.

Jakmile se můj a jeho pohled střetl začal jsem mít divné šimrání v podbříšku. Bylo to takové příjemné i nepříjemné a bylo to úplně poprvé, co jsem měl takový pocit...
Co se to se mnou sakra děje? Mám být na něho po tom všem naštvaný, ale... nejsem.

Škola uběhla poměrně rychle.
Hned jak zazvonil zvonek, který oznamoval konec školy vzal jsem si svoje učebnice, vylítl z lavice jako střela a běžel za černovlasou holkou.
Všechno jsem měl dokonale naplánované. Pozvu jí k sobě, budu se k ní chovat mile, proběhne to jako po másle a já si určitě uvědomím, že to všechno bylo nedorozumění v mé hlavě a že jsem na 100% hetero. Ano, jak jednoduché se to zdálo...

Avšak hned, co jsem chytl Izumi za rameno a koukala se na mě jak na blázna jsem dostal okno.

,,Lucasi jsi v pohodě?" zamávala mi rukou před obličejem. Panebože, panebože.
Z hluboka se nadechni a prostě se jí zeptej na tu pitomou otázku. Jak by se zachoval v mé situaci Yuta...

,,Samozřejmě, že ano" hlasitě jsem se zasmál.
Byl to falešný smích. Doufám, že to nepoznala.
,,Víš Isumi..." dodal jsem si odvahu a koukl jí do očí. Noták, Lucasi přemýšlej. S mým vzhledem po tobě jedou všechny holky, tak prostě řekni pár komplimentů a skočí ti do náruče. ,,Už od včerejška, co jsem tě viděl ses mi hrozně zalíbila" trapná lež.
,,Proto mě tak napadlo jestli by si se mnou nechtěla někam zajít, víš..." podrbal jsem se na zatýlku. Tohle všechno byl hrozný trapas, proto jsem překvapeně pootevřel pusu, když se Izumi usmála. ,,Jak bych nemohla? Taky se mi hrozně líbíš" mrkla a já si uvědomil jaký to byl strašný nápad. Teď sis Lucasi vykopal vlastní hrob.
,,Co máš teda v plánu, L?"
,,Na počítači mám pár filmů, tak si je můžeme přehrát v mém pokoji. Pokud nemáš lepší plán" skousl jsem si ret jak divně to všechno znělo. V mé hlavě to znělo líp. Teď si určitě myslí, že mám na mysli něco jiného než se koukat na film.
Což vlastně mám.

,,Klidně. Ve čtyři příjdu ano?" nuceně jsem nahodil úsměv, přikývl a v duchu se nakopal do prdele. Nejen, že si zvu cizí holku do svého pokoje a ničím si tím reputaci slušného kluka, ale dokonce se na to ani netěším! A to mě ze všeho děsí nejvíc. Teď už to nemůžu vrátit zpět. Nezbývá mi nic jiného než se na její návštěvu připravit jak fyzicky tak i psychicky.

*po dvou hodinách od rozhovoru*

Všechno jsem měl hotové. Dokonce jsem se Yuta zeptal, co mají holky rády za filmy a ten mi řekl, že rády sledují nějaký hvězdy nám nepřaly.
V životě jsem nevěděl, že něco takového existuje. To bylo stejně jedno. V mém plánu totiž film sledovat nebudeme.

Koukl jsem se do zrcadla.
Na sebe jsem si vzal černé tepláky, který byly trochu jako jeany akorát volnější a k tomu si vzal bílé tílko. Yuta mi prý řekl, že to zvýrazní postavu a svaly. Ale cítil jsem se v tom fakt divně.

Zrovna jsem si ustlal postel, když jsem uslyšel zaklepání na dveře. Koukl jsem se na hodiny, které ukazavaly čtyři hodiny. A je to tady.

He's mine [Luyong]Kde žijí příběhy. Začni objevovat