6

1.5K 108 11
                                    

Otevřel jsem dveře a naskytl se mi tak pohled na usměvavou Izumi kterou jsem si prohlédl od shora dolu. Měla na sobě upnutý kraťasy a halenku. Ať jsem se sebe víc snažil tak se mi spíš hnusila. Budu to muset přežít. Jenom tahle noc a budu od toho mít pokoj, pak klidným srdcem můžu říct svojí orientaci.

,,Ahoj" nahodil jsem úsměv a šel jsem stranou aby mohla projít.
,,Ahoj" úsměv se jí ještě víc rozšířil, vešla dovnitř a já tak mohl zavřít dveře.
,,Klidně si sedni" řekl jsem, když stála před postelí a koukala se na mě. To snad nemá pusu, že si o to sama neumí říct?
Vzal jsem počítač, položil ho na postel, sedl si vedle Izumi a pustil film. Abych byl upřímný byl jsem nervózní, přeci je to poprvé, co mám vedle sebe tak blízko holku.

,,Co je to za film?" zeptala se mě, když jsem si dal polštář za hlavu.
,,Hvězdy nám nepřály" odpověděl jsem jí na otázku a ona vyprskla smíchy. Je na tom něco šměšného?
,,Nečekala jsem, že kluk jako ty pustí něco takového" taky, že bych si to dobrovolně nepustil. ,,No, nikdy nevíš" uchechtl jsem se ironicky a prohrábl si vlasy.

Uběhlo už asi dvacet minut, co jsem pustil film. A umíral jsem nudou! Snažil jsem se k ní posunout abych byl blíž, ale pokaždý se jen zasmála a odtáhla. Nesnaším, když si se mnou někdo hraje. Čím víc budu čekat tím blíž budu k tomu abych zešílel.

,,Seru na to" zašeptal jsem a Izumi na mě hodila nechápavý pohled. ,,Na c-" než stihla doříct větu chytl jsem jí za ramena a tím jí povalil pod sebe. ,,Lucasi!" položil jsem jí ukazováček na rty. ,,Teď prosím nemluv, ano?" vykulila na mě oči, ale přikývla. Dokonce vypadala, že se jí to líbí. Jak laciná holka.

Nechal jsem jí aby si sama sundala tričko. Různě se u toho vykrucovala a mě bylo vážně na zvracení. Tohle má být moje poprvé?
Když si konečně sundala tričko přitáhl jsem si jí k sobě blíž tak aby mezi námi nebylo žádné volné místo. Chystal jsem se položit rty na ty její.
A pak jsem uslyšel prudké otevření dveří.
Kurva to jsem nezamkl?!
Oba jsme od sebe leknutím odskočili. Chystal jsem se dát výchovnou facku tomu kdo nás vyrušil, že když někam jde tak má první zaklepat.

Jenže když jsem se otočil abych viděl jaký debil to je tak jsem zůstal zamražený stát na místě.
,,T-taeyongu?"

He's mine [Luyong]Kde žijí příběhy. Začni objevovat