*pohled třetí osoby.*
Taeyong vykopl nemilosrdně dveře od věže zatím, co za sebou táhl Lucase.
Naskytl se mu tak pohled na mísnost, kterou si moc dobře pamatoval.
Nikdy by však neřekl, že to skončí takhle.Předtím než Lucase přirazil zády ke zdi si začal cestou rozepínat pásek, kterého se hned zbavil.
,,Sundej mi to." Přikázal Taeyong Lucasi a pohledem naznačil, že myslí své jeany.
Nezbývalo mu nic jiného než poslušně přikývnout a udělat to, co se po něm žádá.
Kleknul si před něho a pomalu svýma vyklepanýma prstama chytil lem jeanů, který začal stahovat dolu.
Jeany skončily na zemi a Taeyong nadzvedl nohy aby se jich zbavil úplně.
Stejně jako se Lucas zbavil jeho jeanů tak se zbavil i boxerek.Teď před ním stál v celé své kráse.
,,Víš, co máš dělat, kitten." Promluvil hlubokým hlasem Taeyong.
Lucas se hluboce nadechl, dodal si odvahu a přejel jazykem po celé jeho délce.
Políbil ho na špičku předtím než si ho dal až po kořen do pusy. Mísností se tak ozvalo hlasité zasténaní Taeyonga.
Ten začal pánví přirážet proti němu a rukami zajel do prámínku jeho vlasů kterých se pevně chytil aby si mohl určit tempo, které sám chce.
Blížili se skoro ke konci.Ale Taeyong chtěl mnohem víc.
Proto přestal, chytil Lucase za boky a nedočkavě ho přirazil ke stolu.
Začal mu svlíkat tričko, jeany až před ním stál nahý.Taeyong si ho pořádně prohlídl od zhora dolu a skousl si svůj ret, když si pomyslel, že tohle tělo patří jen jemu.
Tělem se, co nejvíc nalepil na to jeho, až mezi nimi nebylo ani milimetrová mezera.Pomalu mu začal dělat po těle mokré cestičky které vedly od krku, až k podpříšku. Sem tam se mu zakousl jemně do kůžičky kterou nasál a tím vznikli známínka lásky.
Odtáhl se od něho a hrdě se pousmál nad svým výtvorem, když jeho celé tělo pokrývaly růžové flíčky.
Svoje rty položil na ty jeho a sladce ho políbil.Jeho rty byly sladký. Byl to ten nejlepší dezert na světě.
Mísností se začalo ozývat hlasité sténání a prudké přírazy jejich těl.
Bylo tam spousty vášně, touhy, no zároveň i lásky.
Pro oba dva to byl návikový ráj, kterého se nešlo nabažit.
Nechtěli aby tohle skončilo, proto si užívali každou vteřinu.
Teď na světě nebyl nikdo jiný než jen oni dva a jejich vlastní uspokojení.
ČTEŠ
He's mine [Luyong]
Fanfiction,,Jsi můj" podíval se na mě. ,,Tvůj" zašeptal jsem. Lucas x Taeyong