Douăzeci și patru

6.6K 335 36
                                    

☆Din perspectiva lui Niall☆

"Ce? Nu. In niciun caz. Katie nu m-ar insela niciodata. Sau da? Nu prea cred. Desi arata destul de fericita cu tipul ala cu care era in poza. Am inceput sa simt cum mi se umezesc colturile ochilor. Nu, Niall James Horan nu plange.

In prima poza era Katie zambind cu jumatate de gura in timp ce baiatul ala musculos o pupa pe obraz, iar in a 2-a Katie il imbratisa de talie si el ii ciufulea parul.

M-am tinut de pumn incercand sa nu dau in laptop. Cum a putut sa-mi faca asta? Stiu ca suntem impreuna d-abia de o luna, dar chiar credeam ca va fi o relatie serioasa. Dar se pare ca a fost totul o minciuna.

Telefonul tocmai a bazait cu un mesaj de la Katie. Sa vedem ce are de spus in apararea ei.

De la: Moo Moo

Babe, nu stiu daca inca mai dormi sau nu, dar cand o sa te trezesti, sa nu crezi tot ce zic oamenii pe Twitter. Nu te-as insela NICIODATA. Imi pasa prea mult de tine. Baiatul de care zice toata lumea ca te insel cu el este fratele meu, Jason. Daca nu ma crezi, cauta pe net 'Katie Maynard in aeroport'. Fanele au facut un filmulet. Te rog crede-ma.

Trasaturile mi-au revenit la normal, apoi m-am uitat la filmulet, asa cum a spus ea.

"Mi-a fost asa dor de tine, Jase!" am auzit vocea familiara a lui Katie, dar era cam greu de inteles din cauza tipetelor fanelor, asa ca nu eram tocmai sigur daca era vocea ei.

"Si mie, copchile." a zis el ciufulindu-i parul. "Auzi...ce-i cu toate lucrurile pe care le-am auzit despre tine si tipul ala dintr-un boyband, huh? Vad ca piticania familiei a crescut in sfarsit."

M-am facut numai ochi si urechi la mentionarea numelui meu. Cred ca propozitia asta era destul de demonstrat. Daca chiar ma insela, logic ca nu-i spunea baiatului ala despre mine.

"Da, Niall e chiar super dragut." a chicotit ea. "Stii, vrea sa te cunoasca cand o sa se intoarca din America."

I-am spus asta pe Skype...

"Serios? Huh. Nu ti-am mai intalnit niciun iubit decand Derrick ala...umm...nu mai stiu." a zis el.

Cine-i Derrick? Si ce i-a facut lui Katie?

"Jase, e okay. Doar m-a inselat. Nu e ca si cand nu sunt obisnuita cu asta." a ras ea fara umor. "Derrick a fost ultimul iubit pe care l-am avut inainte sa pleci la facultate. Dupa ce m-a inselat, cu toate relatiile a fost la fel."

Wow, nu stiam. Niciodata nu mi-a spus asta. In cazul in care asta a fost ceea ce a simtit atunci cand Katie intr-adevar nu m-a inselat, ma întreb cum trebuie sa fi simtit dupa ce sa intamplat cu adevarat, iar si iar.

"Imi pare rau, Katie. Dar daca si Niall o sa-ti faca asta, pot sa pariez ca o sa-i trag una in fata."

Okay, acum ma cam sperie tipul asta. Dar jur ca nu i-as face asta NICIODATA lui Katie.

"Jason, chiar nu va fi necesar." si-a dat ea ochii peste cap. "E diferit fata de ceilalti, jur."

Am zambit la asta. Ma bucur ca stie ca as trata-o mereu cum trebuie.

"Cum spui tu, soro." a mormait el. "Crezi ca ai destule bagaje?"

"Nu. Voiam sa mai iau un troller, dar m-am razgandit." am glumit ea, apoi si-a intors privirea catre camere, desi nu se uita direct la ele.

"Hilar. Hei, vrei sa ma...?"

"Uite! Aveam dreptate! E Katie Maynard!" a strigat fata care filma, apoi s-a terminat filmuletul.

Am stat in tacere pentru un moment gandindu-ma.

Pentru: Moo Moo

Normal ca te cred, baby. Apropo, nici eu nu te-as insela niciodata, asa ca Jason nu trebuie sa se nai oboseasca sa-mi traga un pumn in fata...xx

Babysitting with Niall Horan [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum