Unu

18.8K 600 104
                                    

Am oftat.

"Te rooooog." mi-a cerut sora mea, iar eu mi-am dat ochii peste cap.

"Biiine...o sa fiu babysitter in locul tau."

"Mersi, mersi, mersi!" a topait ea. "Si Nathan iti multumeste." a zis uitandu-se in telefon.

Nathan era iubitul stabil al surorii mele, Jamie de 10 luni. Imi placea de el, era un pusti dragut si foarte bun cu sora mea. Chiar merita pe cineva ca el.

Ziua lui Jamie era weekend-ul asta, dar nu a putut sa-l mai vada de 2 saptamani, pentru ca a fost plecat intr-o excursie pentru biserica lui. (cum v-am zis, Nathan e un pusti bun)

Deci am fost blocata cu chestia asta: sa am grija de 3 copii din cealalta parte a cartierului. Desi traiesc aici de 6 ani, nu i-am mai intalnit niciodata.

Verisorul lor trebuia sa stea si el cu noi, pentru ca parintii lui erau plecati in America. E cu un an mai mare decat mine, adica are 18 ani. Parintii copiilor erau plecati din oras intreaga saptamana. Yay!

☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Mi-am verificat rucsacul asigurandu-ma ca am tot ce-mi trebuie. Oricum, daca am uitat ceva locuiesc la doar cateva case distanta.

Cosmetice...verificat. ✓

Pijamale...verificat. ✓

Bluze si tot felul de blugi...verificat. ✓

Chiloti si sutiene (de toate felurile, adica sport sau normale)...verificat. ✓

Telefon...verificat. ✓

Asta-i tot, mi-am spus in gand luandu-mi rucsacul in spate si suflandu-i un pupic mamei.

"Pa, mama! Plec."

"Pa, scumpo!" s-a auzit din camera parintilor mei.

Peste 10 minute, am mers pe aleea lor care era plina de furtunuri de apa si jucarii, jucarii, jucarii. MULTE JUCARII! Oh Doamne.

Am sunat la usa si peste cateva momente, o femeie foarte draguta cam de 40 de ani a deschis usa avand un zambet larg pe fata.

"Buna! Tu trebuie sa fi Katie."

"Dap, eu sunt." am raspuns. "Incantata de cunostinta."

"Incantata de cunostinta, de asemenea. Doamne, semeni atat de mult cu sora ta." am zambit in semn de raspuns. Stiam ca de fapt sora mea mai mica e mai draguta decat mine.

Are un par blond ondulat superb care daca este indreptat ii ajunge pana la cot, iar al meu e saten inchis si-mi ajunge tocmai pana la piept. Ochii ei sunt verzi deschisi, iar ai mei sunt albastri. Deci poti spune ca suntem polar opuse in aparenta. Eu arat ca mama, iar ea ca tata.

Acea femeie, doamna Tobias, mi-a aratat tot ce era in bucatarie, mi-a dat numarul ei de telefon, mi-a zis ora de culcare si tot ce trebuie sa stii despre copiii de care ai grija.

"Oh, si nepotul meu te va ajuta, de sigur." a adaugat ea, iar eu am dat din cap.

Copiii erau afara si jucau Simon Spune cu misteriosul nepot chiar acum, dar nu am putut sa vad nimic inca prin geam.

"Pai, eu si sotul meu trebuie sa plecam acum. Iti multumesc mult pentru tot." a zis doamna Tobias inchizand usa in urma ei.

Am urcat pe scari spre camera mea, pe care trebuia sa o impart cu verisorul copiilor, si am gasit bagajul lui pe o parte a patului. Apoi m-am rugat sa nu fie insuportabil si sa-si tina mainile acasa.

Am coborat la parter ca sa ma alatur lor afara oprindu-ma cateva momente in fata unei oglinzi. Tenul meu si pistruii nu erau acoperiti de machiaj, il urasc, si nu am pus nimic pe pleoape sau pe genele mele natural negre si groase. O suvita din parul meu ondulat am dat-o de dupa ureche. Purtam un maieu alb cu nasturi si niste blugi foarte scurti care ajungeau pana la 7-10 cm de zona mea, daca sti la ce ma refer.

Am continuat sa merg, apoi am deschis usa. Si el era, Niall Horan.

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

Hello! Si uitati si primul capitol. Sper sa va placa cartea, e super misto. Cred ca voi posta mai rarut decat la cealalta carte, adica cam 1-2 ori pe saptamana. Love yaaa! xx

P.S.: Traduc bine?

Babysitting with Niall Horan [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum