☆Din perspectiva lui Katie☆
Nu pot sa cred ce s-a intamplat aseara! Il credeam altfel, dar nu, este exact la fel ca ceilalti. Un idiot. Macar am ramas cu o lectie: toti barbatii inseala...mereu.
Acum ma aflam la ora de jurnalism si tocmai ieri am predat proiectul la care am lucrat toate zilele astea. Chiar nu ma intereseaza ce nota voi lua, nu ma mai intereseaza nimic. Am o viata oribila, sentimentele parca mi se invart intr-o tornada si imi vine sa izbucnesc in plans de fiecare data cand il vad. Este absolut peste tot. Cum deschid calculatorul...Niall Horan, televizorul...Niall Horan, radioul...Niall Horan! Ma rog, de fapt One Direction este peste tot, dar eu il pot vedea doar pe el.
"Domnisoara Maynard!" a strigat profesoara batand cu pixul in catedra reusind astfel sa ma trezeasca din gandurile mele cu care as putea merge periculos de departe.
"Umm...d-da?" m-am balbait eu, apoi am putut auzi cativa colegi chicotind.
"Vino sa-ti iei proiectul." a spus intinzandu-mi foile capsate, apoi m-am ridicat din banca si m-am dus sa-mi vad nota. "Sunt neplacut surprinsa de rezultatul tau, Maynard."
Cinci?! Niciodata nu am mai luat o nota asa mica, mai ales la jurnalism. Eram cea mai buna din clasa mea. Eh, ce conteaza, e nota de trecere.
"Atentie! Notele de la opt in sus va vor ajuta la practica. Veti avea onoarea sa creati un articol pentru revista de moda Elle, iar cel mai bun, care va fi ales de redactorul-sef al acestei reviste, va fi publicat in luna urmatoare." a anuntat doamna Fletcher cateva minute mai tarziu, dupa ce ne-a impartit proiectele inapoi tuturor.
"Ce?! Dar asta era unul din micile mele vise. Cum e posibil?" am spus socata si dezamagita de mine in timp ce gesticulam dramatic ca o nebuna.
"Shh!" m-a facut colegul din spatele meu sa tac.
"Katie, e okay. Nu va veni sfarsitul lumii daca nu faci un articol pentru Elle." a chicotit Eleanor, care statea in banca cu mine. "Poate vei avea o sansa si mai mare in viitor." a incercat ea sa ma calmeze afisandu-mi un zambet calduros la sfarsit.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Am deschis usa de la camera scotand capul de dupa ea mai intai, apoi, vazand ca Abby e deja la ore, am intrat linistita cu Eleanor in urma mea.
De aseara nu am mai schimbat o vorba cu Abby. Nici nu pot sa o privesc, iar mereu cand fac greseala asta, o vad uitandu-se arogant la mine. Macar ea invata rar si nu ne intalnim prea des.
Mi-am trantit geanta plina de carti pe podea langa birou, apoi m-am lasat pe spate pe pat oftand. Eleanor s-a uitat putin la mine cu parere de rau, apoi s-a intins langa mine imbratisandu-ma.
"Imi pare rau, Katie." mi-a soptit ea in par.
Ma bucur ca e alaturi de mine si ca incearca sa ma faca sa ma simt mai bine. E o prietena foarte buna si o iubesc neconditionat. Daca as pierde-o si pe ea, viata mea ar deveni cea mai mare gluma.
"De ce iti pare rau? Tu nu ai facut nimic. El ar trebui sa spuna asta, dar s-ar obosi degeaba, pentru ca nu am de gand sa il iert. Am fost inselata de prea multe ori si deja nu mai pot, El, nu mai pot sa sufar atata dupa o nenorocita de relatie." am zis ridicandu-ma in capul oaselor odata cu ea, apoi am simtit cum mi se umezesc ochii, pana la urma sfarsind prin a izbucni in plans.
"Gata, te rog, opreste-te. Rimelul a fost scump." a zambit ea vrand sa ma inveseleasca, iar de data asta chiar a reusit. "O sa ma duc pe la Louis maine si vom fi toti. Vrei sa vorbesc cu Niall despre asta?"
"Te rog, nu-i mai spune numele. Si nu, lasa. Daca a gresit, trebuie sa-si dea seama singur." am zis potolindu-mi lacrimile. "Nu vreau sa-l mai vad sau sa mai aud de el vreodata."
"Okay. Stiu ce te va face sa te simti mai bine." a zis ea zambind pana la urechi. "Un shake de vanilie de la Staaarbuuucks!" a spus cantand 'Staaarbuuucks', apoi s-a ridicat de pe pat si a iesit din camera topaind ca un cangur facandu-ma astfel sa chicotesc putin.
M-am decis sa ma schimb de haine si sa ma imbrac intr-o pijama comfortabila. Am intrat in dressing-ul intunecat si am aprins lumina slaba, care nu ma ajuta prea mult. Intr-un colt din capatul incaperii am zarit ceva ce parea a fi un picior de plus. M-am indreptat spre el, apoi m-am asezat pe mocheta in genunchi si l-am tras din umbra intunecata. Colturile ochilor mi-au inceput sa se umezeasca imediat ce am vazut ca il tin in poala pe Nialler Snuggle Bear, apoi l-am strans la piept cateva momente bune. In minte mi-au aparut imaginile de acum cateva luni de la aeroport cand baietii s-au intors din mini-turneul din vara si el mi-a dat ursuletul imens de plus. Am simțit ceva puțin ascuțit in dreptul antebratului, apoi am scuturat puțin ursuletul, urmând un sunet neobisnuit pentru un animal de plus. Era ca un...fosnet. Am pipăit ursul mai bine pe burtica, simțindu-se de parca în el erau...hartii?! I-am dat micul tricou jos si i-am desfăcut fermuarul de la spate. Am băgat mana adânc in umplutura si am dat peste un plic. L-am scos repede, după am văzut ca nu era singurul pe care il nimerisem. In mana aveam partu astfel de plicuri, iar in ursulet mai erau cateva. Am desfacut unul dintre ele, apoi am dezintocmit coala de hartie si am inceput sa o citesc.
6 Iulie 2012
Se pare ca te-ai trezit, huh? Nu am vrut sa te scol eu ca sa cobori la parter singura si sa imi sari in brate atunci cand vei vedea ca am pregtit eu masa. Oh, mic advertisment: sa nu te speri daca te vei impiedica pe hol de bile. Sam si Noah au inceput al treipea razboi mondial. xx
-Niall :)
Oh, Doamne, tin minte scrisoarea asta. A fost printre ultimele pe care mi le-a pus dimineata pe perna pe vremea cand aveam grija de copii. Imi lipsesc acele zile.
Las scrisoarea jos, apoi desfac alt plic. Privesc hartia pret de cateva secunde, iar dupa ce citesc data, imi dau seama ca scrisoarea a fost compusa pe cand Niall era in turneu, iar eu imi faceam bagajele ca sa plec la facultate in Londra.
11 Iulie 2012
Hey, Katie! Eu acum iti scriu asta in avion. Suntem in drum spre Italia, apoi, dupa concertul din Roma zburam pana in Spania. Imi este extrem de dor de tine si de-abia astept sa ajung acasa peste trei saptamani. Copiii imi lipsesc de asemenea si nu ma pot dezobisnui fara harmalaia de acolo si fara sa aruncam casa in aer doar dupa ce jucam un simplu joc cu pistoale cu apa. Noi ne distram super aici, in turneu, dar pe langa asta, muncim din greu si am da orice pentru o ora de somn. Nu stiu daca vei gasi vreodata scrisorile astea, dar daca o vei face, vreau sa stii ca toate cuvintele pe care le spun aici sunt complet adevarate. Te iubesc xx
-Niall
Totul a fost o minciuna. Probabil nu m-a iubit si nici nu ma mai iubeste. Daca o facea, nu putea sa ma insele, si nu cu Abby. Stie foarte bine ca nu o pot suferii.
Siroaie de lacrimi fierbinti mi se rostogoloesc cu viteze variate pe obrajii rosii de la plans in timp ce aud usa deschizandu-se.
"Am adus Staaarbuuucks!" striga Eleanor, apoi rasuflu usurata ca nu a fost Abby. Nu vreau sa ma vada in halul asta jalnic.
Nu ii raspund lui El, asa ca intra ea in dressing cu doua pahare mari de milkshake. Imi indrept privirea inundata de lacrimi, apoi bruneta isi sterge zambetul de pe fata transformandu-l intr-o figura plina de confuzie si ingrijorare, cred.
"Katie, ce ai patit si ce ai in mana?" a intrebat ea venind cu pasi marunti spre mine.
"Niste scrisori pe care nu mi-as fi dorit sa le gasesc acum."
❁ ❁ ❁ ❁ ❁
Heyaa!! V-am promis next, v-am dat next. Stiu ca e plictisitor, dar va jur ca habar nu aveti ce urmeaza *smirk* Vreau, de asemenea sa va multumesc enorm pentru ca nu ati lasat cartea balta mare parte din voi si ca nici nu o veti face. Promit ca nu voi mai face nicio pauza atat de lunga pentru viitorul apropiat, dar va avertizez ca atunci cand ma apuca pauzele, ma apuca :) Asta se intampla mai rar asa ca stati linistite ;) Va iubesc enorm si omg nu pot sa cred ca am aproape 60.000 de lecturi si aproape 3.000 de voturi la carte. Sunteti incredibile si numarul creste pe zi ce trece ❤️
P.S.: cine vrea dedicatie?
CITEȘTI
Babysitting with Niall Horan [tradusă]
Fanfic❞Incă suntem prea tineri și habar nu avem ce se va întâmpla în continuare.❞ ☆☆☆☆☆ I-am cerut permisiunea autoarei originale și am toate drepturile rezervate să traduc cartea. ☆☆☆☆☆ Cannonball (continuarea de la Babysitting with Niall Horan) ➸ în cur...