☆Din perspectiva lui Katie☆
Toti 9 ne-am urcat in dubita pe care baietii au adus-o cu ei. Louis statea la volan, Harry langa el, Zayn, Jonah si Sam in primul rand din spate, iar eu, Niall, Sophia si Liam in al 2-lea rand. Mall-ul era la 30 de minute distanta, asa ca ne-am facut comfortabili.
"Hey, Katie. Care-i casa ta?" m-a intrebat Louis in timp ce treceam prin cartier.
"Umm..." am zis asteptand ca masina sa se aproproprie cat mai mult de casa mea. "Asta! Chiar acolo." am aratat eu.
Nu aveam o casa foarte sofisticata. Era alba cu jaluzele albastre si o veranda in fata intregii case. Partea mea preferata din exterior este acoperisul. Probabil va ganditi Ce? Acoperisul?, dar e adevarat. Acoperisul negru este asezat perfect sub fereastra camerei mele. Asa reusesc sa ma tarasc pe el noaptea si sa ma uit la stele sau sa evadez din casa cand mama nu stie unde sunt. As pune si un scaun acolo, pentru ca stau pe chestia aia care seamana cu varful unei piramide foarte des, dar cred ca un scaun pe acoperisul unei case ar arata ciudat pentru vecini.
"Wow, e frumoasa."
"Si imensa. De ce nu este si casa noastra asa mare?" a intrebat Sam cu voce tare.
Nu era chiar atat de mare pentru o casa, dar cu siguranta era cea mai mare din cartier.
"Umm...mersi." am zis jenant in timp ce Louis continua sa conduca.
Eram inca putin obosita de noaptea trecuta, asa ca mi-am lasat capul pe pieptul lui Niall. Si-a schimbat pozitia, acum devenind mai comfortabila, apoi si-a lasat si el capul pe al meu. Sincer, nu prea aveam incredere in oamenii din masina (mai ales in baieti) sa ma lase sa dorm linistita, asa ca doar am stat si m-am uitat la toata lumea. Cam ciudat, nu? Eh, poate.
Am simtit cum Niall se juca cu parul meu. Ador cand oamenii fac asta. E asa relaxant, nu?
Chiar o sa-mi fie dor de baieti cand vor pleca in turneu, mai ales de Niall, normal. O sa-mi fie dor sa ma trezesc incurcata cu el in fiecare dimineata. O sa-mi fie dor de rasul lui care ma facea sa zambesc doar auzindu-l. O sa-mi fie dor de cum mananca cate 4 portii din ce gatesc eu. O sa-mi fie dor de ochii lui albastri cristalini in care m-am pierdut. Dar cel mai mult, o sa-mi fie dor de el.
"Babe, am ajuns." i-am zis usor lui Niall, iar el a dat din cap si si-a luat mana de dupa talia mea ca sa pot sa ma dau jos din dubita.
Din momentul in care am coborat, m-a luat iar de talie si m-a tras mai aproape de el, apoi m-a sarutat deasupra urechii stangi.
"Esti asa frumoasa." mi-a soptit la ureche, iar eu am simtit cum obrajii mi se inrosesc. M-am ridicat pe varfuri si l-am sarutat pe frunte. Sincer, chiar nu stiu cum sa raspund la afirmatia asta, asa ca am fost bucuroasa ca Harry ne-a sugerat sa intram in mall in loc sa pierdem timpul prin parcare toata ziua.
"Okay, deci in ce magazin vreti sa intrati mai intai?" a intrebat Liam.
Majoritatea grupului a zis ca ar vrea la Jack Wills, deci acolo am mers.
"Pai, voi puteti sa va duceti la Jack Wills, dar eu si Sam aveam de gand sa mergem la cumparaturi singure, daca-i okay." am spus luand-o pe Sam de mana.
"Vin si eu cu voi." a zis Jonah repede.
"Da, si eu." a spus Niall la fel, apoi eu si Sam ne-am uitat una la cealalta.
"Pai, umm, aveam de gand sa mergem in niste magazine de fete, deci probabil o sa va plictisiti..."
"Mie imi convine." au spus ei simultan.
"Stiu cum sa scapam de ei, nu-ti face griji." i-am soptit lui Sam la ureche, apoi ea a zambit si a dat din cap.
"Bine, puteti veni." a zis ea.
Ne-am separat de grup, dar nu inainte sa le amintesc sa aiba grija de Sophia. Liam m-a asigurat ca o vor tine aproape.
"Eu am nevoie de niste chiloti, tu Sam?" am zis abtinandu-ma sa nu rad. Fetele lui Niall si Jonah erau nemaipomenite. Un amestec de entuziasm, pentru ca vor vedea lenjerie intima de femei, dar si uimire. In timp ce intram in Victoria's Secret, m-am uitat prin preajma.
"Hei, Niall, ar trebui sa cumpar sutienul asta?" am intrebat inocent in timp ce tineam la piept sutienul alb din dantela.
"Umm...da. A-asa c-cred." s-a balbait el si a rosit cat timp nu-si mai lua ochii de la sutien.
"Oh, si astia?" am intrebat tinand in mana chilotii din dantela care se potriveau cu sutienul.
"D-da!" a zis putin cam prea repede.
Am chicotit, apoi am pus lenjeria de unde am luat-o ranjind.
"Deci, nu le mai iei?" s-a bosumflat Niall.
"Nu. Singurul motiv pentru care am facut asta a fost ca tu si Jonah sa plecati poate...?" am sperat eu.
"Stiam asta. Am venit cu voi, pentru ca nu vreau sa fii cu Jonah..."
"Serios? Niall, Jonah nu are nicio sansa comparativ cu tine. N-ai de ce sa te ingrijorezi." l-am asigurat eu trecandu-mi mana prin parul lui.
"Okay, atunci." a zambit luandu-ma de talie si tragandu-ma mai aproape de el, astfel incat nasurile noastre sa se atinga. I-am dat un mic sarut pe buze, apoi l-am indepartat.
"Okay, acum poti sa-l iei pe Jonah si sa plecati? Sam si cu mine chiar trebuie sa terminam cumparaturile. Tu poti sa-l duci pe Jonah intr-un loc de baieti. Ca GameStop sau altceva, nu stiu."
"Bine." a oftat dramatic. "Dar imi va fi dor de tine in fiecare secunda cand von fi departe unul de celalalt." a zis plecand cu Jonah.
"Sunt sigura ca-ti va fi." am chicotit eu.
"Deja mi-e dor de tine." a spus, iar eu mi-am dat ochii peste cap.
"Deci, Sam...unde mergem mai intai?"
☆☆☆☆☆
Peste 4 ore, eu si Sam eram acasa in baie cu toate produsele de machiaj cumparate azi.
"Deci, un truc este sa fii indemanatica si rafinata. Un pic creion de ochi poate ajuta foarte mult, dar daca pui prea mult, atunci ai putea sa arati ca un raton." am chicotit eu si Sam.
Excursia de shopping a fost un mare succes, si as ajuta-o pe Sam sa cumpere haine mai des. Se pare ca stilul ei e simplu si clasic, asa ca am cumpărat lucruri pe gustul ei. Chiar i-as arata cateva tinute cu haine nou-cumparate si vechi.
"Iti multumesc foarte mult, Katie." a zambit ea in timp ce am invartit-o, astfel incat sa se vada in oglinda.
"Nicio problema. Daca mai vrei sa mergi la shopping, spune-mi." am zis in timp ce am imbratisat-o strans.
☆☆☆☆☆
"In sfarsit suntem singuri." a mormait Niall stand cu fata in spatele gatului meu si inconjurandu-mi talia cu mainile lui.
"Stiu, de-abia te-am vazut astazi." am zis, apoi m-am intors ca sa stam fata-in-fata. M-a tras mai aproape lipindu-ne piepturile.
"Pai, suntem amandoi acum." a zambit el. S-a lasat pe spate in pat si eu m-am pus peste el.
"Si acum ca suntem amandoi, ce ai vrea sa facem, Mr. Horan?" am intrebat jucandu-ma cu degetele lui si holbandu-ma la ochii lui albastri.
"Nu am nici o idee." a mormait el cu buzele lipite de ale mele.
Am oftat mental. Nu eram capabila sa fac asta intreaga luna. Incercam din greu sa-mi aduc aminte cat de fine erau buzele lui si cat de tandru m-a sarutat prima data in timp ce-mi plimbam mainile prin parul lui.
In sfarsit ne-am rupt din sarut ca sa luam aer.
"Eu puteam sa mai rezist." s-a incruntat el.
"Pai, imi pare rau ca nu sunt o cantareata ca tine. Noi, oamenii normali, nu putem sa ne tinem respiratia atat de mult timp."
Mi-a zambit aratandu-si aaratul dentar. La naiba. Zambetul ala. Ceva m-a cucerit la el. Mi-am intins gatul vazand o punga in spatele lui, apoi am chicotit.
"Ai vreun motiv bun pentru care ai o punga de la Victoria's Secret?" am intrebat ridicand din sprancene.
CITEȘTI
Babysitting with Niall Horan [tradusă]
Fanfiction❞Incă suntem prea tineri și habar nu avem ce se va întâmpla în continuare.❞ ☆☆☆☆☆ I-am cerut permisiunea autoarei originale și am toate drepturile rezervate să traduc cartea. ☆☆☆☆☆ Cannonball (continuarea de la Babysitting with Niall Horan) ➸ în cur...