☆Din perspectiva lui Katie☆
Urmatoarea zi, dupa ore, m-am dus in camera si mi-am pus intr-un rucsac niste schimburi, cosmetice si laptop-ul ca sa mai lucrez la eseul de la jurnalism. Niall trebuia sa vina sa ma ia intr-un sfert de ora si sa dorm la el. A spus ca are o surpriza pentru mine. Nici nu stiu la ce sa ma mai astept. Baiatul asta e plin de surprize.
"Oh, hey, Katie." m-a salutat Eleanor intrand in camera.
"Hey!"
"De ce impachetezi?" m-a intrebat lasandu-si geanta pe scaunul de la birou si asezandu-se pe podea, unde stateam si eu intocmind cateva haine.
"Pentru ca raman la Niall in noaptea asta. Ar trebui sa ajunga in cateva minute. Tu cand mai iesi cu Louis?"
"Maine seara mergem la un film. A zis ca a inchiriat intreaga sala de cinema doar pentru noi doi." a spus ea avand schitat pe fata un zambet imens. Ma bucur pentru ea. Ma bucur ca in sfarsit si-a gasit pe cineva care o face fericita.
"Uuu, dragut."
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Tocmai ajunsesem la usa apartamentului lui Niall tinandu-ne de mana. Inainte sa intram, m-a rugat sa tin ochii inchisi si asa am si facut. Nici nu stiu la ce sa ma astept de la el.
"Asteapta aici. Ma intorc imediat." a spus el lasandu-ma singura pe canapea in sufragerie.
"Okay." am aprobat tinandu-mi mainile la ochi, apoi, nu dupa mult timp, s-a intors in camera zicandu-mi ca pot sa deschid ochii.
S-a asezat langa mine avand o cutie mare in brate impachetata cu hartie de cadou si cu o fundita pe ea. Mi-a zambit larg, apoi mi-a dat-o si am pus-o in poala mea. Doamne, ce naiba putea sa fie inauntru? Era extrem de grea.
"La multi ani!" a strigat el incet fluturandu-si mainile in aer, iar eu am inceput sa rad.
"Dar ziua mea e peste o saptamana."
"stiu, dar nu mai aveam rabdare sa iti dau cadoul...cadourile de fapt." s-a corectat el zambind. "Hai, deschide-l."
Am dat fundita jos de pe ambalaj, apoi am rupt hartia haotic pana mi-am dat seama ce era in cutie, care era de fapt o cusca. Inauntru era un pui de Beagle care dormea ghemuit si linistit.
"Oh, Doamne, Niall. E un catel! Multumesc asa mult." am spus lasand cusca de plastic jos si sarind sa-l imbratisez pe cel mai surprinzator iubit din lume.
Mi-am inconjurat bratele in jurul gatului sau in timp ce el imi cuprindea talia cu mainile lui. Ne-am izbit buzele intr-un sarut apasat la inceput, dar apoi a devenit pasional si lent.
"Te iubesc." mi-a soptit el in buze facandu-ma sa zambesc incontrolabil.
"Si eu te iubesc, Niall."
Ne-am rupt din sarut, apoi am luat cusca de pe podea si am deschis usita. Am luat catelusul, care inca mai dormea, cu grija si l-am asezat la mine in brate mangaindu-l.
"Si ce nume ii dam?" a intrebat Niall apropiindu-se de mine.
"Nu am nicio idee. E baiat sau fata?"
"Baiat."
"Hmm...nu stiu."
"Nici eu." a zis Niall dupa ce s-a gandit un moment.
Dupa ceva timp, s-a trezit si noul nostru animalut. A inceput sa dea din codita lui mica si sa se uite cand la mine, cand la Niall. L-am ridicat din poala mea si l-am tinut in aer pupandu-l pe nasucul lui umed, apoi m-a lins de cateva ori pe fata si Niall a inceput sa rada odata cu mine.
CITEȘTI
Babysitting with Niall Horan [tradusă]
Fanfiction❞Incă suntem prea tineri și habar nu avem ce se va întâmpla în continuare.❞ ☆☆☆☆☆ I-am cerut permisiunea autoarei originale și am toate drepturile rezervate să traduc cartea. ☆☆☆☆☆ Cannonball (continuarea de la Babysitting with Niall Horan) ➸ în cur...