☆Din perspectiva lui Katie☆
"Ma contrazic pe mine insumi?" citea domnul Hartings in timpul cursului. "Foarte bine, ma contrazic pe mine insumi." tot spunea el in timp ce eu mazgaleam tot felul de lucruri pe caiet.
In sfarsit, a sunat clopotelul si am iesit cu totii din clasa. Eleanor tocmai ma intrebase ceva si eram pe cale sa-i raspund, dar soneria telefonului meu m-a intrerupt. L-am scos din buzunar si m-am uitat la numele apelantului: Liam.
"Un minut." i-am spus ei, apoi mi-am pus telefonul la ureche. "Hey, Liam."
"Buna, Katie? Ai putea sa vii pana la Niall acasa?"
"De ce?"
"Pai i s-a facut rau in timpul repetitiilor si avem nevoie de tine sa stai cu el, pentru ca noi trebuie sa ne intoarcem neaparat. Te rooog."
"Sigur, Liam. Voi fi acolo." am chicotit eu, iar Eleanor a ridicat dintr-o spranceana.
"Mersi, Katie. Esti grozava. Ne vedem." a zis el, apoi am inchis telefonul.
"Scuze, El. Trebuie sa plec sa am grija de Niall." am spus eu in timp ce mergeam spre camera.
"De ce? Adica stiu ca e imatur si toate cele, dar cred ca poate sa-si poarte si singur de grija..."
"Nu, nu intelegi. I s-a facut rau."
"Oooh!" a spus ea. "Atunci iti voi spune maine tot ce-ai pierdut la jurnalism. Pa, Katie!" mi-a facut ea cu mana.
"Pa! Si doar pentru ca sunt plecata, nu inseamna ca poti sa mananci toate jeleurile."
"Fir-ar! Oh, si cand te intorci, clar o sa ne uitam la That's so Raven."
"Da! Pa!" am strigat eu indreptandu-ma spre parcare.
Drumul de la facultate la Niall acasa nu e foarte lung. Faci 8 minute in trafic aglomerat.
Am ciocanit la usa, pentru ca am uitat unde am pus cheia de rezerva, pe care Niall mi-a dat-o, iar Louis a raspuns.
"Katieee! Mi-a fost asa dor de tine!" a zis el intampinandu-ma cu o imbratisare sufocanta.
"L-Lou, n-nu pot sa r-respir."
"Louis, nu-mi mai sufoca iubita!" s-a auzit vocea lui Niall din sufragerie. Wow, chiar era bolnav.
"Imi trebuie o iubita." s-a bosumflat Louis.
"Foarte interesant ca spui asta. Stiu exact persoana perfecta pentru tine." i-am zambit eu, iar el s-a luminat imediat la fata. "Hey, baieti!" am zis lasandu-mi geanta in cuier si intrand in sufragerie.
"Hey, Katie!" m-au salutat Zayn, Harry si Liam.
"Hey, bolnaviorule!" am spus asezandu-ma pe canapea langa Niall, apoi i-am dat la o parte parul din ochi si i-am pus mana pe frunte. Avea temperatura.
"Hey!" a zis el cu vocea ragusita.
"Deci ce s-a intamplat mai exact?" i-am intrebat pe baieti.
"Pai, repetam, ca de obicei, apoi Niall a zis ca se simte rau." a spus Zayn.
"Apoi si-a pus capul intre genunchi, pentru ca il durea foarte tare capul, apoi a vomitat. Si a inceput sa aiba temperatura de o jumatate de ora." a continuat Harry, iar eu am dat din cap afirmativ.
"Okay, pai voi puteti sa va intoarceti la repetitii. Ne descurcam noi."
"Okay. Mersi, Katie. Medicamentele pe care ne-a zis doctorul sa i le dam lui Niall sunt pe tejghea in bucatarie. Suna-ne daca ai nevoie de ceva." a spus Harry, apoi au plecat cu totii.
CITEȘTI
Babysitting with Niall Horan [tradusă]
Fanfic❞Incă suntem prea tineri și habar nu avem ce se va întâmpla în continuare.❞ ☆☆☆☆☆ I-am cerut permisiunea autoarei originale și am toate drepturile rezervate să traduc cartea. ☆☆☆☆☆ Cannonball (continuarea de la Babysitting with Niall Horan) ➸ în cur...