Δεν κατάφερα να κλείσω μάτι ... χθες με πήρε ο ύπνος μόνο και μόνο για να πεταχτώ μισή ώρα αργότερα...
αν και δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το "Γιατί " πεθαίνουν τα θύματα αυτή η γαμω υπόθεση που κίνησε το ενδιαφέρον.. μπορούσα να μάθω και χθες τι έχει στο μυαλο του αλλά η αλήθεια είναι ότι ΧΕΣΤΗΚΑ !!! Εγώ δουλεύω με δικούς μου τρόπους.. θα το μάθει σήμερα.
Σηκωθηκα από το κρεβάτι και απλά αναζήτησα την πόρτα του μπάνιου... πέταξα τα ρούχα μου και χάθηκα κάτω από το χλιαρό νερό... έτρεχε πάνω μου και απλά έπαιρνε μακριά κάθε μου σκέψη...
Βγαίνω μετά από 30 λεπτά.. τύλιγω μια πετσέτα και κατεβαίνω στη κουζίνα.. μένω μόνος.. πάντα εμένα.. Από τότε που έφυγα από το σπίτι μένω μόνος.. πολλοί νομίζουν πως είμαι παιδί κατεστραμμένης οικογένειας και μπλα μπλα μπλα...Η οικογένεια μου ήταν και ειναι τρομερά αγαπημένοι...απλά εγώ.. Εγώ ας πούμε δεν άντεχα τόση ""Αγάπη ""
Αυτός ειναι αλλος ένας λόγος να με θεωρούν τρελό.. Απλά με τα αισθήματα από μικρός εχω ένα θέμα.. γι αυτό και δεν νιώθω τώρα..το έχω απαγορεύσει εξάλλου στον εαυτό μου .. το μόνο συναίσθημα που επιτρέπω είναι η ικανοποίηση που αισθάνομαι όταν σκοτώνω και ..Η ηδονή όταν γαμαω..απλά τα πράγματα..Αγάπες και μαλακιες ..Πίνω το καφέ μου και το τηλέφωνο μου αρχίζει να χτυπάει.. κοιτάζω και βλεπω τον ίδιο αριθμό με χθες ...
Gabriel:"Τι θες??" Ρωτάω κοφτά..Δεν θα ανοίξω και κουβέντα πρωί πρωί..
Fred:"Μπορείς να έρθεις να σου πω το σχέδιο?πρέπει να δράσουμε άμεσα..Έχω.. Έχω κάποιες πληροφορίες για σήμερα "αποφασίζω να πάω.. ίσα ίσα για να δω πόσο ηλίθιοι είναι..αν ένα χρόνο κυνηγάνε την τύπισσα και δεν τ καταφέρνουν φαντάσου τις ιδέες τους...
Gabriel:"ΣΕ 40 είμαι εκεί..Α! Και πες τον ψευτογοριλα σου έξω μην με καθυστερεί με τηλέφωνα και μαλακιες ξηγηθηκαμε??έρχομαι ακούω και φεύγω δεν έχω όλη τη μέρα!!"
Fred:"ΠΕΣ πως έγινε ..."μου λέει ..
Αφήνω το καφέ και ανεβαίνω επάνω.. κοιτάζω την χρωματική πανδαισία μέσα στη ντουλάπα και βάζω το μαύρο μπλουζάκι με τη μαύρο τζιν .. Ότι και να βάλω εξάλλου ίδια είναι.. παίρνω κλειδιά τσιγάρα κινητό και φεύγω..
Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι το γεγονός πως έψαξα χθες που ξύπνησα και δεν μπόρεσα να βρω κανένα στοιχείο για εκείνη.. Ούτε καν φωτογραφία. Αυτός είναι και ένας λόγος που πάω στο μαλακά..να πάρω ότι χρειάζομαι..
Μπαίνω στο αυτοκίνητο ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΑΜΩ !!!Πρέπει να βάλω βενζίνη...
Κάνω αναστροφή..παλι καλα στο χιλιόμετρο έχει βενζινάδικο... φτάνω και περιμένω το μαλακά τον υπάλληλο 10 λεπτά... 10 ΓΑΜΗΜΈΝΑ λεπτά κι αυτός εξυπηρετεί μια ηλίθια Μπιμπο... το βγάζω η όχι?? .. περιμένω άλλο ένα ολόκληρο λεπτό.. κάθομαι στο αμάξι και γελάω σαν τον τρελό μόνος μου καθώς φοράω τον σιγαστηρα στο όπλο.. Δυστυχώς όμως...Η ευτυχώς για το καλό του υπαλλήλου εκείνος έρχεται...
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος μου
AdventureΕκείνη γεμάτη ζωή ..παθιάζεται με τα πάντα ,πανέμορφη σαν αγγελος αλλά θανατηφόρα σαν οχιά..Κόρη του μεγαλύτερου ιταλού μαφιόζου που αποφάσισε για το καλό της να την στείλει μακριά.. Εκείνος είναι γεννημένος δολοφονος..Σκληρος και ψυχρός σαν πάγος...