εκδίκηση...

5.8K 443 23
                                    

.

Νιώθω επάνω στο πρόσωπο μου την βροχή να με χτυπάει αλύπητα... προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια μου ... πονάω... πονάω παντού... πέφτω ανάσκελα και ανοίγω το στόμα... αφήνω τις σταγόνες της βροχής να πέφτουν μέσα μου ... απλώνω τα χέρια μου ... πιάνω χώμα.. με πετάξανε...γελάω...

"Γαμημένοι μαλακές... Κάντε την προσευχή σας ..."......τα μάτια κλείνουν...


Carina pov

Νιώθω το κεφάλι μου να σπάει στα δύο... απλώνω το χέρι... Κάτι ξερό υπάρχει.. αίμα...

Προσπαθώ να ανοίξω να μάτια μου ..αλλα πονάω φοβερά.. βάζω κι αλλη δύναμη...αδυνατώ να κατανοήσω όλα όσα έγιναν χθες ..

"ΜΟΥ υποσχέθηκες..."ψιθυρίζω στον εαυτό μου ... Και ξεσπαω σε κλάματα..

Τα χέρια μου είναι ελεύθερα αλλά παρόλα αυτά δεν μπορώ να τα κουνήσω.. Μετά από μια προσπάθεια ακόμα ανοίγω τα μάτια ..κοιτάζω γύρω μου για να δω ένα βρώμικο κελί... τα ρούχα μου είναι αλλαγμένα... φοράω ένα... ΘΕΈ  ΜΟΥΥΥΥΥ  μια ολόκληρη θάλασσα έρχεται στα μάτια μου καθώς αντιλαμβάνομαι πως το άσπρο πουκάμισο που φοράω... Είναι... Είναι δικό του ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΡΕΙ!!!κηλίδες με αίμα και σκισιματα υπάρχουν παντού... 
Πέφτω κάτω.. αγκαλιάζω τον εαυτό μου σε μια προσπάθεια να τον νιώσω πάνω μου ...

"Γιατί μωρό μου ?? Γιατί... Που είσαι..... χάνομαι... χάθηκες... έλα πίσω... σ'αγαπάω... "ουρλιάζω και χτυπιεμαι στο πάτωμα... ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και ένας μαλακας μπαίνει μέσα.. με αρπαζει από τα μαλλιά και με σέρνει κυριολεκτικά μέχρι έξω... με πετάει σε ένα άδειο μέρος...παντού υπάρχουν κρουαζιέρες από ψηλά... σε δευτερόλεπτα κρύο νερό αρχίζει να πετάγεται από παντού και να μαστιγώνει το σώμα μου με δύναμη.... στέκομαι εκεί... Στα γόνατα....

Στην ίδια στάση που ήταν κι εκείνος

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Στην ίδια στάση που ήταν κι εκείνος..Στην ίδια στάση που δεχόταν τις μαχαιριές..

"ψιψινα ... Μην κοιτάς " μου είπε...

"Γύρνα πίσω....ΔΙΆΟΛΕ!!!!ΜΕ ΑΚΟΥΣ????? ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ... ?"ξεσπαω σε λυγμούς... "Σε χρειάζομαι....."

Ο δολοφόνος μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant