🔞νιώσε με ... 🔞

9.4K 516 15
                                    

.

Αισθάνομαι την πίεση στο λαιμό μου ...ειμαι προετοιμασμένος για τα παντα αλλα καπου βαθεια μεσα μου πιστευω πως δεν θα το κανει ..ξαφνικά.. ξαφνικά πετάει με δύναμη το μαχαίρι στο πάτωμα ουρλιάζει  και με χαστουκιζει !!! Θολωνω ...

Την αρπάζω βίαια από το λαιμό, την ξαπλώνω και την κολλάω πάνω στο μαξιλάρι...Δεν αντιστέκεται...

Carina:"σκότωσε με ... "λεει ξεπνοα μέσα στους λυγμούς της καθώς πιέζω τα χέρια μου στο λαιμό της δυνατά...τα δικά της απλά πεταμένα σαν νεκρά δεξιά και αριστερά στο κεφάλι της ..Δεν κάνει καν κίνηση να πιάσει τα δικά μου ...
Δεν .. Δεν μπορώ..αφήνω τον λαιμό της και συνθλιβω τα χείλη μου αχόρταγα πάνω στα δικά της ... εκείνη αμέτοχη..νεκρή...

Gabriel:"φιλα με ΓΑΜΩ!!!" Φωναζω αλλά δεν ανταποκρίνεται..  πιάνω το πηγούνι της και την κρατάω...κλείνει τα μάτια της ...
"ΚΟΊΤΑ ΜΕ !!!' ουρλιάζω σαν τον τρελό περιμένοντας μια αντίδραση που δεν έρχεται...

Βάζω τα χέρια μου κάτω από την μέση της και την κραταω ενώ πετάω το σεντόνι μακριά... Την παίρνω αγκαλιά... Την σφίγγω επάνω μου αλλά εκείνη απλά δακρυζει ,σκύβω και φιλάω απαλά τον λαιμό της ενώ με το χέρι μου ψάχνω το δικό της ,το βρίσκω.. το παίρνω απαλά ... το φιλάω και το αφήνω στο στήθος της .. βγάζω την μπλούζα μου και ξαναπιανω το χέρι της τοποθετώντας το πάνω στην καρδιά μου...

Gabriel:"το νιώθεις?? ΠΕΣ μου ΓΑΜΩ!!! Νιώθεις πως χτυπάει???? ΛΕΓΕ !!!!" Φωναζω σαν χαζός μπροστά της ... εκείνη όμως  κοιτάζει το κενο...

Σκύβω και την φιλάω απαλά ενώ χαϊδεύω το μέτωπο της ...

"Για σένα χτυπάει έτσι ......." μιλάω πάνω στα χείλη της ... εκείνη με κοιτάει επιτέλους...
"Σε έχω ανάγκη... σε θέλω.. σε χρειάζομαι.. Ναι.. ήρθα να σε σκοτώσω όμως... Όμως όπως βλέπεις πλέον είμαι εδώ,κρυμμένος Μαζί σου ... Και σου ορκίζομαι πως δεν θα αφήνω κανέναν να πειράξει έστω και μια τρίχα από το κεφάλι σου όσο ειμαι ζωντανός...." ανοίγω την ψυχή μου μπροστά της .. Εγώ.. Εγώ που πάντα κορόιδευα τους άλλους.. πάντα τους θεωρούσα αδύναμους... Τελικά όμως είμαι εδώ,μπροστά σε μια γυναίκα προσπαθώντας να την κάνω να μην με μισεί ...γιατί...? Γαμωτο

Gabriel :"Τι δεν καταλαβαίνεις επιτέλους!!!" Λέω και βάζω στα χέρια μου το πρόσωπο της ..ενωνω τα κουτελα μας ...
"Είμαι... Είμαι.. Είναι τόσο δύσκολο ρε πουστη μου... Είμαι ερωτευμένος μαζί σου ...." Αφήνω τις λέξεις που ντρέπομουν να πω στις σκέψεις μου πλέον φωναχτά μπροστά της ...

Σηκώνει απότομα το χέρι της και ... Και με ξαναχαστουκιζει!!! Με αρπαζει και με φιλάει πριν προλάβω να αντιδράσω ,ανταποδίδω ομως όσο και αν θέλω να την πνίξω...

Ο δολοφόνος μουWhere stories live. Discover now