.
Το πρωί μας βρήκε αγκαλιά... Την κρατούσα συνέχεια..Δεν μπόρεσα να κλείσω μάτι όλη νύχτα... προσπαθώ να βρω χίλιους τρόπους... σκέφτηκα να την πάρω και να εξαφανιστώ..Αλλά ο Salvatore θα μας βρει .. γυρίζω και κοιτάζω το ρολόι.. 7 παρά τέταρτο... σε 2 ώρες θα στείλει συνοδεία να μας πάρει... ΓΑΜΩΤΟ!! Την σφίγγω ασυναίσθητα δυνατά κι εκείνη ξυπνάει..
Carina :"νομίζω πως .. είδα εφιάλτη.."μου λέει και τρίβει νυσταγμένα τα κατακόκκινα από το κλάμα μάτια της ...
Gabriel :"μωρο μου ...Δυστυχώς δεν είδες κανένα εφιάλτη..σε δυο ώρες αναχωρουμε... " της λέω και τυλίγεται επάνω μου..
Carina:"ΌΧΙ!!!ΣΟΥ ΛΈΩ ΕΊΔΑ ΕΦΙΑΛΤΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ!!!..."σπάει ξανά...
"Πες μου πώς απλά δεν έγινε τίποτα χθες ..σε παρακαλώ..."Gabriel:"Carina άκουσε με .. θα πάμε και μαζί θα τα αντιμετωπίσουμε όλα... πρώτα πρέπει να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει,θέλω να είσαι ήρεμη γιατί εγώ είμαι εδώ καλα ??τίποτα δεν θα αφήσω να σου συμβεί.." με κοιτάζει με τα μεγάλα της μάτια... Δεν μιλάει,σηκώνεται από δίπλα μου και από το κρεβατι ,πηγαίνει στην ντουλάπα βγάζει από μέσα τα ρούχα της και τα πετάει στο κρεβάτι..
Carina:"Αν ...Αν φύγουμε??ορίστε..βάζω τα ρούχα μας σε μια βαλίτσα και φεύγουμε..τόσο απλό..!!"
Gabriel:"Carina θα μας βρει ..Όσο καλός και να ειμαι δεν μπορώ να ρισκάρω την σωματική σου ακεραιότητα... Και το ξέρω πως δεν θα σταματήσει μέχρι να μας βρει ... Τώρα κρυβόμαστε απ έναν... φαντάσου να μας ψάχνει και ο πατέρας σου !!λες ν μην τα έχω σκεφτεί??"
Carina:"Δεν καταλαβαίνω... Γιατί,γιατί να το κάνει αυτό σε μένα..Για τα κωλολεφτα ?? Εκείνος με αγαπούσε... Γιατί πλέον αδυνατώ να πιστέψω πως με αγαπάει.."
Gabriel:"θα το μάθουμε σύντομα ψιψινα ..Ότι και να γίνει θα είμαι εκεί..Αυτό βάλτο καλά στο μυαλουδάκι σου !!"
Carina :"βλέπεις γιατί σε θέλω τόσο πολύ??γιατί είμαι τόσο ερωτευμένη??γιατί... Γιατί κι εγώ σ'αγαπάω...?"
Λεει και χάνω έναν χτύπο... Η κοπέλα αυτή που έπρεπε να σκοτώσω στέκεται μπροστά μου και μου λέει πως με αγαπάει...ποσο πιο τρελη μπορει να γινει η ζωη μου ??ΜΕ πλησιάζει πονηρά και απλώνει τα χέρια της στο πρόσωπο μου ...
"Και πεθαίνω ακόμα που μετά από 5 μήνες με λες ψιψινα ... ακούγεται... ακούγεται τόσο σεξυ.. "Gabriel:"πάντα θα είσαι η ψιψινα μου μωρό μου.. ετοίμασε τώρα τα πράγματα πάω κάτω να ετοιμάσω τα .. ξέρεις ... "
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος μου
AdventureΕκείνη γεμάτη ζωή ..παθιάζεται με τα πάντα ,πανέμορφη σαν αγγελος αλλά θανατηφόρα σαν οχιά..Κόρη του μεγαλύτερου ιταλού μαφιόζου που αποφάσισε για το καλό της να την στείλει μακριά.. Εκείνος είναι γεννημένος δολοφονος..Σκληρος και ψυχρός σαν πάγος...