.
Βγαίνει σαν σίφουνας από το γραφείο αφού πρώτα μου κάνει ένα περιποιημένο κωλοδαχτυλο ... Αμ θα στο κόψω έγω αυτό... αν νομίζει πως όλα είναι μια όμορφη και ωραία περιπέτεια είναι γελασμενη.. αν νομίζει πως κάποια είναι και πάλι γελασμενη είναι.. Ένα ανόητο κοριτσάκι είναι που αποδείχθηκε πως απλά έχει κότσια.. ή είναι αρκετά χαζή και δεν νιώθει τον φόβο..Δεν νιώθει το θάνατο να έρχεται..
Πάντως αυτή η κοπέλα..Δεν έχει καμία σχέση με το φάκελο που εχω στα χέρια μου ... γλυκιά... ήρεμη.. συνεσταλμενη..... το ακριβως αντίθετο μάλιστα...
Όταν μπήκα στο δωμάτιο της δεν περίμενα να την βρω με τα εσώρουχα.. ήθελα να την πετάξω στο κρεβάτι και να την πάρω επιτόπου... Αυτή η γυναίκα μου βγάζει κάτι... Δεν ξέρω τι .. Και το γεγονός πως απλά είναι μια νεκρή που περπατάει με ανατριχιάζει... Πρέπει να συνέλθω...
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΤΊΠΟΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ..
ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΆΕΙ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΊΤΑΕΙ..ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΎΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΈΕΙ...
Είναι ένας απλός στόχος...Από τις σκέψεις μου με βγάζει ο πατέρας της...
Niko:"ξέρεις.. Δεν ήταν πάντα έτσι..Εγώ φταίω που την έκλεισα εδώ μέσα...λοιπόν πήγαινε ξεκουράσου κι εσύ και μην ξεχάσεις ποτέ τους κανόνες.. Και.. Ευχαριστώ που δέχτηκες.. Η Ασφάλεια της κόρης μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα..." μου λέει..Όχι.. αν με ρωτάτε δεν νιώθω άσχημα..Έτσι είναι η δουλειά.. Έτσι πρέπει να ειναι ..
Gabriel:" εντάξει θα είμαι στοδωμάτιο μου αν με θέλετε κάτι.." τον χαιρετάω και φεύγω..μπαίνω στο δωμάτιο που μου δώσανε πριν και πέφτω στο κρεβάτι..
Που σκατα πάω να μπλέξω... Από την άλλη δέχτηκα την πρόταση του μαλακά του Fred ... Δεν γίνεται να βγει στην πιάτσα πως δεν έχω εκπληρώσει αποστολή.. Από την άλλη όλο αυτό με τις μαφίες μου την δίνει απλά στα νεύρα.. Ίσως.. Ίσως αν τους ΦΥΤΈΨΩ όλους μια σφαίρα να τελειώνω κι εγώ αλλά και αυτή η γαμημένη χώρα...Ξαπλώνω και σκέφτομαι.. το ήξερα κατά βάθος πως δεν θα πει τίποτα στον πατέρα της ... Στην αρχή νόμιζα πως θα φοβόταν αλλά κάθε άλλο.. πλέον πιστεύω πως απλά πιστεύει πως μπορεί να ηγηθεί μόνη της τη κατάσταση αυτή.. Που να ξερε ..
Ο στόχος είναι ξεκάθαρος.. θα την απομακρυνω και μετά απλά....Μπαμ... βέβαια έχω σκεφτεί χίλιους τρόπους να ξεφύγω από τον πατέρα της ... άσε που μπορώ να το κάνω να φανεί και σαν ατύχημα.. Και στην τελική αν με νευριασουν και πολύ δεν το χω και σε τίποτα να τους ξεκλειρησω όλους..έναν έναν....
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος μου
AdventureΕκείνη γεμάτη ζωή ..παθιάζεται με τα πάντα ,πανέμορφη σαν αγγελος αλλά θανατηφόρα σαν οχιά..Κόρη του μεγαλύτερου ιταλού μαφιόζου που αποφάσισε για το καλό της να την στείλει μακριά.. Εκείνος είναι γεννημένος δολοφονος..Σκληρος και ψυχρός σαν πάγος...