.
3 μέρες μετά...Σήμερα επιτέλους θα βγω από δω μέσα!!!! Ακόμα δεν πιστεύω πως είναι ζωντανός!!!! Μου έφερε ρούχα από χθες και τον περιμένω όπου να ναι... πραγματικά είμαι πολύ ευτυχισμένη... πόσα παιχνίδια μπορεί να σου παίξει αυτή η ζωή...
Έχασα τον πατέρα μου αλλά έχω δίπλα μου έναν άντρα που με στηρίζει... επικοινώνησα χθες και με τον Raf...Μου ζήτησε 1000 φορές συγνωμη .. Τον απείλησαν ότι θ σκοτώσουν τους δικούς του .. βέβαια δεν τους πείραξαν αλλά ο καημένος δεν είναι και παιδί...Είναι μεγάλος και τρομαξε... Μου ετοιμασε όλα τα απαραίτητα χαρτιά για να αναλάβω τα πάντα αν και δεν ξέρω αν θέλω πραγματικά...Αυτή η ζωή ειναι επικίνδυνη.. Και ακόμα δεν ξέρω που θα μας βγάλει... Ο Leo λέει πως τα τεστ δεν δείχνουν αν περιμένουμε παιδί ακόμα... Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα ένα παιδί..Ένα κομμάτι δικό Μου Και δικό του να μεγαλώσει μέσα μου ...
Ίσως αναλάβω τα πάντα αλλά σκέφτομαι να τα μετατρέψω σε νόμιμα..αν κάνουμε ποτέ παιδάκι να είναι καλά και ασφαλές... Ο Gabriel επιμένει να φύγουμε μακριά από δω ίσως γίνει και αυτό... οικονομίκα και οι δυο δεν έχουμε θέμα απλά πρέπει να βρούμε λίγο χρόνο να ξεφύγουμε από αυτή τη κατάσταση...
Ντύνομαι σιγά σιγά... κοιτάζω τον εαυτό μου στο καθρέφτη.. Πάνω από τα ρούχα είμαι μια φυσιολογική γυναίκα... αν σηκώσω όμως τη μπλούζα τα σημάδια από τις πληγές
στο κορμί μου μαρτυρανε τα πάντα... εκείνος λέει πως με κάνουν μοναδική..Εγώ πάλι τα βρίσκω άσχημα...Η πόρτα χτυπαει και μπαίνει μέσα ο Leo...
Carina:"ήρθες? Ήθελα να σε ευχαριστήσω για όλα... Χωρίς την βοήθεια σου ίσως ήμουν νεκρή τώρα..."
Leo :" δεν χρειάζεται να πεις τίποτα Carina ... Για μένα είσαι πλέον οικογένεια όπως και ο Gabriel ..όντα θα είμαι εδώ για σας να το ξέρετε.."
Carina :"ευχαριστώ.. εμ ... Μήπως ξέρεις.. αν... "
Leo :"δυστυχώς δεν ξέρω ακόμα...σε δέκα μέρες αν θέλεις ελάτε μια βόλτα ξανά ..Τώρα πήγαινε κάτω γιατί κάποιος είναι ανυπόμονος και σε περιμένει..." τρέχω και του δίνω ένα φίλι στο μάγουλο... κατεβαίνω κάτω και τον βλέπω... Θεε μου... Αυτός ο άντρας δεν θα σταματήσει ποτέ να με κάνει να τον ερωτεύομαι...
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος μου
AdventureΕκείνη γεμάτη ζωή ..παθιάζεται με τα πάντα ,πανέμορφη σαν αγγελος αλλά θανατηφόρα σαν οχιά..Κόρη του μεγαλύτερου ιταλού μαφιόζου που αποφάσισε για το καλό της να την στείλει μακριά.. Εκείνος είναι γεννημένος δολοφονος..Σκληρος και ψυχρός σαν πάγος...