.
Την βλέπω να ετοιμάζεται και θέλω να την αρπάξω και να την γεμίσω με φιλιά..να της κάνω έρωτα συνέχεια... τόσο γαμημένα όμορφη... Αυτή η γυναίκα είναι η αρχή και το τέλος μου .. Είναι ο λόγος που μια μέρα θα πεθάνω..το ξέρω και το νιώθω...
Carina:"ελα ελα !!! Πηγαινε κατω στο αμαξι κι ερχομαι θα με δεις ολοκληρη σε λιγο .." φωνάζει ενθουσιασμένα ... Είναι τόσο αθώα κατά βάθος..Αλλά και τόσο... τόσο... απλά θα την αρπάξω τώρα!!!!
"Ακόμα εδώ είσαι???"μου λέει και γελάω... Είναι η μόνη γυναίκα που άφησα, αφήνω και θα αφήνω για μια ζωή να μου μιλάει όπως γουστάρει...
Της πετάω ένα φίλι παίρνω το όπλο μου το βάζω πίσω στην πλάτη και ετοιμάζομαι να ανοίξω την πόρτα όταν την νιώθω πίσω μου ... απλώνει τα χέρια της γύρω μου ...
Carina:"μια χάρη θέλω..."λέει με χαμηλή φωνή..
Gabriel:"ότι θέλεις ψιψινα ..."
Carina:"πρόσεχε τον εαυτό σου περισσότερο από μένα... "
Gabriel:"μην λες βλακείες..."
Carina:"αν πάθεις κατι ... σε παρακαλώ..."
Gabriel:"που πήγε η χαρούμενη κοπέλα που ήταν μπροστά μου πριν λίγο?? Όλα θα πάνε καλά... Τώρα χαμογελά μου ψιψινα ..Θέλω να σε δω "λέω και γυρνάω κλεινωντας στα χέρια μου το πρόσωπο της ...χαμογελάει δειλά...
"Δεν είναι ότι πιο καλο έχεις αλλά μου αρκεί για τώρα... θα κάνω υπομονή μέχρι το βράδυ που θα σε κλείσω ξανά στην αγκαλιά μου για να δω το πραγματικό σου χαμόγελο..."λέω και την χαϊδεύω.. εκείνη κολλάει το μάγουλο της στην παλάμη μου και κλείνει τα μάτια... Την φιλάω απαλά στο μέτωπο..Gabriel:"πάω κάτω μωρό μου ..σε 5 να είσαι έξω θα περιμένω στο αμάξι..θα ζητήσω ένα αμαξι μόνο για μας να ξέρεις..." λέω και φεύγω κοιτώντας μια ακόμα φορά τα μάτια της ...
Βγαίνω έξω και ήταν όλοι εκεί. . Ο Niko Salvatore περιτρυγυρισμενος από καμία 10αρια άντρες και 2 αυτοκίνητα παρκαρισμένα..
Gabriel:"κύριε Salvatore μπορώ να σας πω ?"
Niko:"Ναι έρχομαι "λέει και κάνει νόημα στους δικούς του να ετοιμάσουν τα αμάξια..
Με πλησιάζει φανερά ανήσυχος..
Gabriel:"καλησπέρα σας κύριε θα ήθελα. "Δεν προλαβαίνω να τελειώσω και με σταματάει...
Niko:"Gabriel ... Σήμερα τα μάτια σου πάνω της ... Μην με διακόψεις και άκουσε με καλά.. μίλησα νωρίτερα με τον Luke .. Δεν θα έρθει αλλά μου είπε ότι μίλησε με τον πατέρα του και είναι απογοητευμένος που δεν τιμωρήθηκες ... Όταν φύγατε σήμερα επικοινώνησα με τον Dominic για το θέμα του πυροβολισμού.. Στην αρχή ήταν έξαλλος αλλά τον έπεισα πως απλά προστάτευες την κόρη μου..
Άκου παιδί μου.. Μόνο ένας τυφλός δεν μπορεί να δει ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας... Σήμερα πρέπει να είστε ουδέτεροι... αν κατάλαβει κάποιος κάτι χαθήκαμε.. μαζί θα έχω 10 άντρες.. εκείνοι όμως παίζουν στην έδρα τους αν με καταλαβαίνεις... μίλησα με το δικηγόρο μου για το σύμφωνο...Ήμουν απελπισμένος... Δεν ήθελα να το πω σε εκείνη αλλά ήρθαν φωτογραφίες της από το Μπαλί στα χέρια μου ...μπορώ να σε εμπιστευτώ??"
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος μου
AdventureΕκείνη γεμάτη ζωή ..παθιάζεται με τα πάντα ,πανέμορφη σαν αγγελος αλλά θανατηφόρα σαν οχιά..Κόρη του μεγαλύτερου ιταλού μαφιόζου που αποφάσισε για το καλό της να την στείλει μακριά.. Εκείνος είναι γεννημένος δολοφονος..Σκληρος και ψυχρός σαν πάγος...