να με φοβάσαι..

7.1K 518 14
                                    

Δεν ξέρω πόσες ώρες πέρασαν... κάθομαι στην ίδια θέση.. αισθάνομαι πως κολλάω ολόκληρη..φοβάμαι να ρωτήσω αλλά δεν έχω επιλογή...

Εκείνος στον υπολογιστή καθισμένος στην ίδια στάση από την ώρα που ήρθαμε... ψάχνει και ψάχνει..Δεν καταλαβαίνω.. γυρνάω και το καταλαβαίνει αλλά δεν μιλάει... κατεβάζω αργά τα πόδια μου και σηκώνομαι...

Gabriel:"αποφάσισες να πας βόλτα ψιψινα ?? Για που το βάλες??" Μου λέει χωρίς καν να με κοιτάξει... παίρνω ανάσα...Δεν με νοιάζει..

Carina:"χρειάζομαι ένα μπάνιο... Δεν μπορώ άλλο.. "λέω με χαμηλή φωνή..
Προς έκπληξη μου όμως απλά μου δείχνει τη πόρτα δεξιά...Δεν λέει τίποτα άλλο...
Προχωράω και μπαίνω μέσα..Υπάρχουν καθαρές πετσέτες ευτυχώς..Δεν έχω αλλά ρούχα μαζί μου αλλά δεν έχω και αλλη επιλογή ... αποφασίζω να πλύνω τα ρούχα μου για να στεγνώσουν ... ευτυχώς έχει και μεγάλες πέτσετες  ... σιγά.. απλά θα τύλιξω  μια γύρω μου και όλα καλά.. θα κουκούλωθω μέχρι να στεγνώσουν τα ρούχα μου και δεν θα τον ενοχλώ..

Ξεντυνομαι και πλένω πρώτα τα ρούχα μου με το αφρόλουτρο...Προς έκπληξη μου είχε ζεστό νερό... τα στραγγιζω όσο μπορώ και μετά μπαίνω κι εγώ στη ντουζιερα..αφήνω το νερό να τρέχει επάνω μου καθώς σαπουνιζω όλο μου το σώμα... αισθάνομαι τόσο χαλαρή και ήρεμη... Αυτό το μπάνιο ήταν ότι χρειαζόμουν για να ηρεμήσω... εύχομαι απλά να τελειώσει γρήγορα όλο αυτό και να γυρίσω πίσω στο πατέρα μου...

Αυτό το καθίκι μου φέρθηκε απαίσια... Και συνεχίζει να το κάνει... Τον σιχαίνομαι.. και αυτο που σιχαίνομαι πιο πολύ είναι ο εαυτός μου και αυτά που νιώθω κάθε φορά που τον έχω κοντά μου ... Ηλίθιο κορμί!!!!ηλίθιο μυαλό!! ..

Μετά από μισή ώρα αποφασίζω να βγω από το μπάνιο.. αισθάνομαι καθαρή και μ'άρεσει η αίσθηση...

Προχωράω στον καθρέφτη του μπάνιου και αρπάζω μια μεγάλη πετσέτα.. Την δένω γύρω μου και φτάνει μέχρι τον αστράγαλο.. σούπερ!!! Καθαρίζω τον καθρέφτη... κοιτάω το είδωλο μου .. μοιάζει..ταλαιπωρημένο και ας πέρασαν μόνο λίγες ώρες... σκύβω να ρίξω λίγο κρύο νερό στο πρόσωπο μου γιατί είναι κατακόκκινο από το ζεστό νερό.. σηκώνω το κεφάλι αλλά.... Αλλά...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ο δολοφόνος μουWhere stories live. Discover now