🔞φοβάσαι??🔞

10K 567 16
                                    

ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΠΕΡΙΈΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΈΣ ΣΚΗΝΈΣ!!!

Με προκάλει αυτή η γυναίκα αλήθεια!!! Μονο και μονο για να καταστρεψω τον αλλο το μπάσταρδο βαζω τον εαυτο μου σε μια κατασταση που δεν επρεπε .. της εχω φερθει χαλια μπας και σκάσει επιτέλους μέχρι να δω τι θα κάνω ..αλλα εκεινη .. εκεινη βρισκει παντα εναν τροπο να με κανει να θελω ...να θέλω να την πνίξω !!! Μου σπάει τα νεύρα!!! Είναι όμως... τόσο.. τόσο γαμημένα προκλητική...τόσο γαμημένα απαλη ... Και τόσο μα τόσο...σέξυ... Πρέπει  να βγάλω αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου ... Αφού μπήκα στο χορό ια χορέψω.. θα την πάω κάπου για έξι μήνες και τέλος.. θα την δώσω στον πατέρα της και θα εξαφανιστώ!!! Αφού πρώτα σκοτώσω αυτό το καθίκι.. πήγα στο Ματέο σήμερα.. ευτυχώς αυτή η καλύβα έκτακτης ανάγκης που έκανε κοντά στο σπίτι του υπάρχει ακόμα.. πήρα τα απαραίτητα εφόδια.. καινούριο κινητό μη ανιχνευσιμο .. λίγο φαγητό γιατί θα με ζαλίσει η μικρή..  Το αντίγραφο του φακέλου της   που το είχα δώσει στο Ματέο ..όπλα και φυσικα  έχω πλέον αμάξι...
Στα τόσα χρόνια μόνο αυτός είναι αδερφός.. πάντα εκεί για μένα κι εγώ για εκείνον..το ήξερα πως θα με βοηθήσει...

Κάναμε και μια μικρή έρευνα και εμαθα πως ο μαλακας έχει βάλει τους πάντες να μας ψάχνουν.. βέβαια οι άντρες του Salvatore είναι στα ίχνη τους οπότε έχω ένα αβαντζο... το θέμα μου μαζί του πλέον έχει γίνει καθαρά προσωπικό... πρώτον γιατί τόλμησε να παρέμβει στην αποστολή μου που είμαι σίγουρος πως ο παλιό χλιμιτζουρας το έκανε για να έχει ένα πάτημα να μην με πληρώσει... Και δεύτερον γιατί πλέον άφησε να εννοηθεί πως μπορεί να σκοτώσει την Carina ενώ ειμαι εγώ δίπλα της !!! Δηλαδή έχει ξεχάσει με ποιον έχει να κάνει?? Πόσο ηλίθιος!!!

Μπορεί να μου την δίνει αυτή η κοπέλα αλλά πλέον τα χω πάρει.. θα την κρατήσω ασφαλή και μετά θα την παραδώσω πίσω στο πατερα της .. Και ας τολμήσει να πλησιάσει κανένας από αυτούς... συνήθως εγώ κυνηγάω..πλέον έχω μπει σε ρόλο προστάτη. Πρώτη φορά στη ζωή μου κάνω κάτι τέτοιο και μπορώ να πω πως έχει και αυτο την πλάκα του ...

αρκεί η μικρή να ειναι ήσυχη και να μην με φέρει στα όρια μου .   Απλά... απλά αυτή η γυναίκα εχει τον τρόπο να με αποσυντονιζει ... να με τρελαίνει.. Και για έναν άρρωστο λόγο γουστάρω πολύ να παίζω τα παιχνίδια της ...Και μετά..Μετά να την γειωνω...

Μπαίνω μέσα και φοράει.. φοράει τη μπλούζα μου .. ????
Είναι ξαπλωμένη με την πλάτη.. μπορω ανετα να δω τα μπουτια της ..
Είναι ξύπνια αλλά δεν μου δίνει σημασία ...κάνω λίγο θόρυβο και γυρνάει...

Ο δολοφόνος μουWhere stories live. Discover now