ανατροπή

6.7K 513 3
                                    


Πυροβολισμοί ξαφνικά ακούγονται από το βάθος... εκείνος βγάζει το όπλο αλλά με προλαβαίνει πριν ουρλιάξω και μου κλείνει το στόμα... με κατεβάζει ήρεμα από το καπό και γονατιζω μπροστά από τη ρόδα του αυτοκινήτου...

Μου κάνει νόημα να μην μιλήσω με το χέρι του .. σηκώνεται όρθιος και τον παρατηρώ έντρομη.. οι πυροβολισμοί σταμάτησαν και βήματα αρχίζουν να ακούγονται..κρατάει το όπλο και οπλίζει... τοποθετεί το χέρι του πάνω στο κεφάλι μου ενώ εγώ με τα δικά μου χέρια κρατάω το στόμα μου κλειστό... Μου κατεβάζει πιο κάτω το κεφάλι...σκύβει λίγο και...

Ο ήχος από τους γρήγορους πυροβολισμούς με κάνει και τρομάζω αφήνοντας μια πνιχτη κραυγή ανάμεσα στα χέρια μου

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Ο ήχος από τους γρήγορους πυροβολισμούς με κάνει και τρομάζω αφήνοντας μια πνιχτη κραυγή ανάμεσα στα χέρια μου .  Ακούγονται σύνολο 8 .... Και μετά.... Μετά σιωπή...δακρυα γεμιζουν τα ματια μου ...σηκώνω δειλά το κεφάλι μου και τον βλέπω παγωμένο χωρίς ίχνος από συναίσθημα να κοιτάει δεξιά και αριστερά...

Gabriel :"ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ!!" Φωνάζει μόνος του και αρχίζει να κλωτσάει την ρόδα δίπλα μου ...μαζεύομαι στην θέα αυτή.. τρέμω ολόκληρη και με τα χέρια μου ακόμα στο στόμα κλαίω βουβά..

Με βλέπει.    Γονατίζει μπροστά μου και παίρνει τα χέρια μου στα δικά του ...

Gabriel :" αλλαγή σχεδίου ψιψινα.. ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΆ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΣΑΝ ΜΩΡΌ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!!ΣΉΚΩ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΑΜΆΞΙ !!! Μου φωνάζει... Μετά από όλα αυτά εκείνος μου φωνάζει...
"ΤΏΡΑ ΨΙΨΙΝΑ ΌΧΙ ΑΎΡΙΟ!!!" νε το τέλος της φράσης του πετάγομαι επάνω σαν ελατήριο και μπαίνω μέσα.. κλειδωνω την πόρτα..θαρρείς και θα προστατεύτω.. κάθομαι με τα πόδια επάνω στο κάθισμα και περιμένω..εκείνος απομακρύνεται και βγάζει το τηλέφωνο του .. μιλάει με κάποιον άγρια..ουρλιάζει και οριεται κυριολεκτικά μιλώντας  .Δεν με νοιάζει..απλά σκύβω το κεφάλι και περιμένω...

Gabriel pov

Ο μπάσταρδος.!!!! Ο καριολης πως τόλμησε!!!! Το ήξερα πως κατι τέτοιο ή δεν έχω μπέσα... Τώρα όμως οι ρόλοι γύρισαν... Και το θύμα θα γίνει θύτης... θα τον καταστρέψω... έκανε το λάθος και το παραδέχτηκε!!! Όσο θυμάμαι τα λόγια του ουρλιάζω!!!

Ο δολοφόνος μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant