Δεν αντέχω...

6.3K 449 10
                                    

.

Ακούω βήματα και ο τροκτικος ήχος από την πόρτα με κάνει να πετάγομαι. .. ανοίγω τα μάτια και βλέπω μπροστά μου έναν αγριεμένο Luke ... με πλησιάζει..

Carina :"φύγε ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ!!!" Φωναζω αλλά εκείνος γελάει σαν διάολος.. 

Luke:"νομίζω ήρθε η ώρα να περάσουμε καλά οι δυο μας τι λες??"

Carina:'άγγιξε με και σου ορκίζομαι θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνεις..!!!!"Λέω και τον φτύνω...

Εκείνος προχωράει. Προσπαθώ να σηκωθώ αλλά δεν έχω δυνάμεις..αισθάνομαι να καίω ολόκληρη και ανασαίνω βαριά.. Πρέπει να έχω πυρετό..το πουκάμισο πλέον είναι στεγνό επάνω μου ..κρυώνω και καίγομαι ταυτόχρονα.. 

Carina:"σου είπα μην με πλησιάζεις!!!"
Λέω και κολλάω πάνω στον τοίχο..
Εκείνος έρχεται και με ενα δυνατό χαστούκι πέφτω στο πάτωμα... με αρπαζει από το μπράτσο και με σέρνει έξω... χτυπιεμάι..κουνάω χέρια και πόδια όσο πιο δυνατά μπορώ αλλά τίποτα... σταματάει μπροστά από μια πόρτα,την ανοίγει και με πετάει μέσα..μπαίνει και κλειδώνει..

Σέρνομαι στο πάτωμα..Στο χώρο υπάρχει ένα κρεβάτι...τίποτα άλλο.. με αρπαζει και με σηκώνει..

Carina:"Άντε ΓΑΜΗΣΟΥ ρε μαλακα " λέω και αισθάνομαι ένα ακόμα χαστούκι στο μάγουλο μου..Δεν προλαβαίνω όμως να αντιδράσω καθώς με πιάνει από το λαιμό και με πετάει στο κρεβάτι..πεφτει επάνω μου και τον κλωτσαω με δύναμη...

Luke :"Σταματά να αντιστέκεσαι μωρή πουτανα "λέει και με ξαναχτυπαει ... Έχω χάσει πλέον το μέτρημα από τα ποσά χαστούκια έχω φάει από χθες ... νιώθω τον πυρετό εντονότερα και το κορμί μου να τρέμει..

Ανεβαίνει επάνω μου και με πιάνει από τα χέρια...

Ανοίγει βίαια τα πόδια μου καιβακουω τον ήχο από την ζώνη του να πέφτει πέφτει στο πάτωμα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ανοίγει βίαια τα πόδια μου καιβακουω τον ήχο από την ζώνη του να πέφτει πέφτει στο πάτωμα... κουνιέμαι ολόκληρη... σε μια προσπάθεια να με κρατήσει καλύτερα σκύβει και βρίσκω ευκαιρία... δαγκώνω τόσο δυνατά το αυτί του και ματώνει... πετάγεται σαν ελατήριο από πάνω μου και πιάνει το αυτί του...

Ο δολοφόνος μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora