δεξιωση

6.7K 458 12
                                    

.

Μπήκαμε στο δωμάτιο και πραγματικά έπεσα στην αγκαλιά του τρέμοντας...όλη αυτή η κατάσταση με έχει εξουθένωσει.. τι εννοούσε ο πατέρας μου ότι θα πεθάνουμε?? Δεν γίνεται να συμβαίνει αυτό το πράγμα..

Gabriel:"λοιπόν...άκουσε με δεν ξέρουμε τίποτα για αυτή τη συμφωνία.. Δεν θέλω να κάνεις καμία τρέλα σήμερα...Πρέπει να δούμε τι υπέγραψε ο πατέρας σου και να δούμε πως θα ξεμπλεξουμε από όλο αυτό.. θα πάμε στη δεξίωση και θα φύγουμε σαν κύριοι και αύριο το πρωί θα κάνω κάνα δυο τηλέφωνα να μάθω πληροφορίες γι αυτούς.. Σήμερα θα σε έχω πλάι μου συνέχεια... Δεν θα πάθεις τίποτα ... θα δώσουμε απλά το παρόν μας εκεί για να κερδίσουμε χρόνο... Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο μωρό μου ... το πιο εύκολο είναι να πάμε εκεί και να τα κάνουμε όλα πουτανα αλλά θα βγούμε ζωντανοί?? Και άντε εσένα θα σε προστατέψω τον πατέρα σου όμως?? Πίστεψε με εγώ πρώτος θέλω να του ΦΥΤΈΨΩ Μια σφαίρα για όλο αυτό αλλά είναι πατέρας σου ..."

Μου λέει και πραγματικά αυτόν τον άνθρωπο τον αγαπάω..με νιώθει..με σέβεται και ξέρει ακριβώς τι να πει για να με κάνει να νιωθω χαρούμενη και χαλαρη...

Carina:"εντάξει..Αλλά από αύριο πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε... τρελαίνομαι με τα πάντα και δεν μπορώ να ξεσπάσω πουθενά!!!"

Gabriel:"όσο για αυτό.... Κάτι έχω στο μυαλό μου ...."μου λέει και ... ΝΤΙΝ ΝΤΟΝ κοκκίνισα πάλι!!! Αφήνω την αγκαλιά του και προχωράω προς τα πίσω..

Με πλησιάζει απειλητικά και χαμογελάει πονηρά... κάνω ένα βήμα ακομα αλλά σκοντάφτω πανω στον καναπε του δωματιου ...

Gabriel:"είσαι ακριβώς εκεί που σε θέλω...." μου λέει αλλά δεν προλαβαίνω να αντιδράσω..

Έρχεται επάνω μου και κυριολεκτικά σαν άγριο θηρίο αρχίζει να με δαγκώνει στο λαιμό... με μια κίνηση τραβάει και σκίζει στα δύο το πουκάμισο μου ενώ τα κουμπιά πετάγονται δεξιά και αριστερά...

Ανασηκωνεται ελαφρώς και βγάζει την μπλούζα του ενώ με κοιτάζει στα μάτια... αμέσως βγάζει και το παντελόνι του και απλά μένω στήλη άλατος να θαυμάζω το πανέμορφο κορμί του ...

Gabriel:"ξέρεις πόσα εμπόδια βλέπω ανάμεσα μας ?? "Λεει και κουνάω δεξιά και αριστερά το κεφάλι μου ...
"Το παντελόνι σου ...Και αυτό το σέξυ μαύρο σου ολόσωμο.. Και ξέρεις τι θα κάνω και για αυτά έτσι??"λεει και τραβάει το παντελόνι μου ενώ έρχεται κατα πάνω μου ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ο δολοφόνος μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora