Oy ve yorumlarınızı arttırırsanız daha uzun ve erken bölüm gelir
* * *
Harry kahvaltıdan beri dalgın gözüküyordu. Diana ise piyano öğretmeni gittiğinden beri piyanosunun başında bekliyordu. Piyanonun taburesinde ayaklarını sallandırarak önündeki kağıtlara bakarak dalmış Harry'sine baktı.
"Bir şey mi yaptım Harry?"
Harry o kadar dalgındı ki Diana'nın sorduğu şeyi duymamıştı bile.
"Benim yüzümden aylardır çalıştığın her şey boşa gitti. Keşke gelmeseydim ya adamların gözlerine bakmasaydım. Beni yalnızlıkla cezalandırırsan seni anlarım Harry. Lütfen üzülme."
Harry başını kaldırarak gözlerini birkaç kere kırpıştırdı.
"Sorun sen değilsin, buraya gel."
Diana piyanonun başından kalkarak Harry'nin yanına ilerledi. Hemen bitişiğine oturarak özlediği yeşil gözlere baktı.
"Seni çok üzdüler mi?"
Diana Harry'yi üzmemek için içinde biriktirdiği göz yaşları ile birlikte başını olumsuzca salladı.
"Dudağın hala acıyor mu?"
Diana omuz silkerek Harry'nin kucağına çıktı.
"Belki öpersen geçer."
Harry gamzelerini gösterdikten sonra dudaklarını nazikçe Diana'nın alt dudağına bastırıp geri çekildi.
"Şimdi daha iyi misin?"
Diana kaşlarını kaldırarak mavilerini Harry'nin yeşillerinde gezdirdi. Ardından parmaklarıyla Harry'nin çenesini ve saçlarını okşadı.
"Bilmem, belki de tekrar denemeliyiz."
Harry'nin zihni son zamanlarda sarhoş gibiydi. Ne yaptığından haberi vardı ne de ne söylediğinden.
Gülümseyerek karşısındaki güzelin alt dudağını dudakları arasına aldı. Bir yandan saçlarını okşarken öbür yandan da diğer elini beline yerleştirdi.
Yumuşak öpüşlerine devam ederken Diana'nın kucağında kıpırdadığını fark etti. Diana ne yaptığından habersiz olsa da Harry ereksiyon olmuştu. Diana'nın dudaklarından hızla ayrılarak onu kucağından indirdi.
"Ama- nereye?"
Diana Harry'nin arkasından bakakaldığında Harry çoktan lavaboya gitmişti. Diana'nın gözleri dış kapıda onları izleyen Sofia'ya takılmıştı.
"Hey, bu çok ayıp! Bir daha bizi izleme."
Sofia'nın arkasından bir kadın çıktığında Diana şaşkınca kadına baktı.
"Ben... Bay Styles'ın misafirini haber vermek için..."
Kadın Sofia'yı geçerek odaya girdikten sonra güler yüzüyle Diana'yı karşıladı.
"Merhaba, ben Caitlin. Siz kimsiniz?"
"Diana."
Diana hayranlıkla kadının sarı saçlarına baktı. Ardından gözleriyle onun tüm bedenini süzdü.
"Şişmansın."
Diana tüm saflığı ile konuştuğunda Caitlin kaşlarını kaldırarak ona baktı. Neredeyse on sekiz yaşına gelmesine rağmen görgü kuralı almadığını düşünüyordu. Ama Diana dışarıdan bakan herkese öyle gözüküyordu. Diana'yı anlamak için ya Diana gibi olmak ya da Harry olmak gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diana ➳ H.S
Fanfiction#1 "İzin ver kalbini hafifletip hayatını kurtarayım." 16.05.18