❧ 16

4.8K 363 1K
                                    

Oy ve yorum atmayan
#TeamIdella 'dır.

* * *

Diana için yorucu bir gün olmuştu. Yemekten sonra Harry ile alışverişe çıkıp saatlerce kıyafet denemişlerdi. Ardından Harry toplantıya gitmiş ve Diana'yı hiç tanımadığı bir şirketin salonunda yalnız bırakmak zorunda kalmıştı.

Ama iyi şeyler de olmuştu. Bugün Harry'nin ihale için gidip toplantıya girdiği şirkette herkes Diana'ya "Bayan Styles" olarak hitap etmişti. Bu Diana'yı sevindirdi. Resmi olarak bir Styles olmasa bile herkes onu bir Styles sanıyordu.

Nihayet otele geldiklerinde Diana kendini yatağa bıraktı. Harry de Diana'ya gülümseyerek üzerindeki takım elbiselerden kurtuldu. Diana her zamanki gibi Harry'yi gözleriyle taciz etmeye başladığında Harry umursamayarak boxerı ile yatağa geldi.

"Hey, çıplaksın Harry."

Harry gamzelerini gösterdi.

"Sorun olacaksa eşofmanımı giyerim."

Diana gözlerini Harry'nin önündeki şişliğe kaydırdı. Dikkat çekmeyecek gibi değildi. Çünkü Harry her gün yatakta elbisesi karnına kadar açılmış bir kız görmüyordu. Kendini zaptetmeye çalışarak sırtını yatak başlığına yasladı.

"Sen de elbiseni çıkart ve pijamalarını giy. Erken kalkacağız."

Diana dudaklarını kıvırdı.

"Sen giydir."

Harry tek kaşını kaldırarak Diana'ya baktı.

"Sana dokunmam yasaklanmıştı küçük hanım üzgünüm."

Diana dudaklarını büzerek kendini Harry'nin kucağına çekti.

"Yasak kalktı Harry istediğin gibi dokunabilirsin."

Diana, Harry'ye temas ettikçe Harry'nin önündeki şişliğin daha da belirginleştiğini fark etti. Bu ilgisini çekmişti. Bu yüzden parmaklarını Harry'nin karın kaslarında ve yapılı gözüken göğüslerinde gezdirdi.

"Harry..."

Harry yutkunarak gözlerini Diana'nın gözlerine çevirdi. Diana en sevdiği renklerle buluşunca gülümsedi.

"Özür dilerim, dokun bana."

Harry ıslanan saç diplerini eliyle geriye doğru taradıktan sonra Diana'nın üzerine yapışmış bedenini uzaklaştırdı.

"Bence kendi üzerini kendin değiştir ve ben ımm, lavaboya-"

Harry'nin sözünü çalan telefonu kesmişti. Telefonunu da alarak lavaboya girdiğinde Diana üzerini çıkartmak için doğruldu.

Harry telefonu hoparlöre alarak klozetin üzerine oturdu. Kalçasını hafifçe kaldırarak boxerını ayak bileklerine indirdi. Eliyle penisini kavradıktan sonra telefona seslendi.

"Efendim sevgilim?"

Harry başını geriye atarak sıvazlamaya devam ettiğinde Idella'nın sesi gelmeye başlamıştı.

"Seni çok özledim. Toplantının nasıl geçtiğini soracaktım ama aradığımı görmedin sanırım."

Harry gözlerini kapatarak işine devam etti.

"Otele yeni ah- geldim."

Idella neler olduğunu merak etmişti.

"Hey, ne yapıyorsun?"

Harry gözlerini açarak Diana'yı düşlemeyi bıraktı. Bu çok yanlıştı. Hem kendisinin bir sevgilisi vardı. Bunları onunla yapması daha doğru olurdu.

Diana ➳ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin