❧ 27

4.4K 255 960
                                    

Sınavınızdan önce bir bölüm iyi gelir diye düşündüm ;)

* * *

Harry bir Diana'ya bir de laptoptan açtığı cinsel içerikli filme bakıyordu. Ama Diana pek keyif alır gibi izlemiyordu. Sanki bir gerilim filmiymiş gibi tetikteydi.

Harry'nin beklediği sahneler gelmeye başlamıştı. Harry heyecanla Diana'yı izlemeye başladı. Filmdeki kadın ve erkek soyunurken Diana Harry'ye yaptığının aksine gözlerini kaçırdı.

"İzle Diana."

"Bu ayıp."

Harry alayla kaşlarını kaldırdı.

"Beni izliyordun ama."

"Sen Harrysin, onları tanımıyorum."

Harry Diana'yı tekrar laptopa çevirip filmi biraz daha ileri sardı. Diana gördüğü sahnelerle hızla ayağa kalkıp elleriyle gözlerini kapadı.

"İğrenç!"

Harry neden bu kadar büyük bir tepki verdiğini anlamamıştı. Onun bu fikire olumlu bakıp kendinden beraber bunları yapmalarını istemesini beklerken Diana korkarak kaçmıştı.

"Otur Diana, izleyeceksin demiştim."

Diana dehşet dolu bakışlarını Harry'ye yöneltti.

"İzlersem üstüne kusarım."

Harry pes ederek bilgisayarını kapattı.

"Pekala, gidebilirsin."

* * *

Alfred Harry'ye kahvesini uzatarak Bay Carter'ın içeri aldığı kadına baktı.

"Alfred, Amelia; Harry, Ame-"

"Oh, biz tanışıyoruz. New York'taki otelde kalırken kendisine kartımı vermiştim."

Harry de aynı şekilde gülümseyerek Amelia'nın elini sıktı.

"Öyleyse harika. Sizi Alfred misafir edecekti ama madem Harry'yi tanıyorsunuz sizi o seve seve misafir edecektir."

"Gerçekten hiç gerek yok ben bir otelde-"

"Sorun değil Bayan Johnson, bende kalabilirsiniz."

Amelia mahçup olmuş bir şekilde başını salladı.

"Ama benim bir oğlum var, onu da yanımda getirdim. Şu an girişte oturuyor."

Alfred kahkaha atarak lafa atıldı.

"Harry'nin de bir oğlu-"

Harry boğazını temizleyerek lafa girdi.

"Sorun olmaz. Siz ufaklığı da alıp benim arabama gidin, hemen geliyorum."

Harry anahtarı Amelia'ya uzatarak Alfred'in kolunu tutup onunla birlikte uzaklaştı.

"Araştırdın mı, Caitlin nerede?"

Alfred cebindeki kağıdı çıkartıp Harry'ye uzattı.

"Onu bulamadım ama arkadaşlarını buldum. Belki onlar nerede olduğunu biliyordur. Burada numaraları var."

Harry başını sallayarak kağıdı ceketinin iç cebine koydu. Tam gideceği sırada Alfred ona seslendi.

"Ya senin çocuğunsa?"

"Yirmi sekiz yaşında baba olmak isteyeceğim en son şey. Eğer çocuk benimse ona veririm ve kendisi bakar."

"Ya intihar ettiyse?"

Diana ➳ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin