❧ 45

2.7K 220 356
                                    

Diana Harry'nin göğüsüne iyice sokuldu. Alnını Harry'nin elmacık kemiklerine yaslayarak güzel kokusunu içine çekti. Bir yandan da tutuştukları ellerini sevdi. Onun için en huzurlu ve güvenilir yer buraydı. Harry'nin kolları altına sıkışmış bir melek gibiydi adeta.

"Seni çok özlersem ne olacak Harry?"

Harry duyduğu şeye karşı dudaklarını ıslatarak gülümsedi.

"Görüntülü konuşuruz hayatım."

"Kaç saat?"

Harry dudaklarını kıvırarak gülümsedi.

"Uyumadığım her saat."

Diana dudaklarını dişleyerek Harry'sine sıkıca sarıldı. Harry de ona sarıldıktan sonra oturduğu yerden yavaşça doğruldu. Artık kahvaltıyı hazırlayıp işe gitmesi lazımdı.

"Ben kahvaltıyı hazırlayım, sen de balıklarını besle."

Diana da Harry ile birlikte doğruldu.

"Onları besledikten sonra yanına geldim zaten."

Harry Diana'nın elini tutarak onu da yataktan kaldırdı. Kolunu beline sarıp kendine çektikten sonra saçlarına öpücük kondurarak kapıya doğru ilerledi.

"Harry çok obur, tüm yemleri yediği için Diana'ya bir şey kalmadı."

Diana Harry'ye kendi isimlerini koyduğu balıklarından bahsederken Harry ufak bir kahkaha atarak güzeliyle beraber merdivenlerden indi.

"Ona da yem veririz o zaman."

Diana Harry'nin elini tutarak onu balıklarının olduğu oturma odasına doğru çekti.

"Ama önce uyanmasını beklemeliyiz. Saat çok erken ve Diana daha uyanmadı!"

Harry duyduğu şeyle kaşlarını kaldırdı. Ama Diana onu çoktan fanusun önüne getirmişti dizlerinin üzerine çökerek Harry'yi de yanına oturttu. Elini fanusa koyup balıklarını sevdi.

"Bak, Diana hala uyuyor."

Harry cam fanusun içinde suyun üzerinde ters yatan balığa baktı.

"Diana..."

"Evet, uyuyanın adı Diana!"

Diana heyecanla konuşup ters yatan balığının olduğu tarafı camın üzerinden sevdi.

"Belki de onu... buradan çıkartmalıyız Diana..."

Diana kaşlarını kaldırarak Harry'ye döndü.

"Hayır Harry, Diana ve Harry'i ayıramazsın."

Harry dudaklarının içini dişleyerek derin bir nefes aldı. Ardından kollarını Diana'nın omuzlarına koyarak ona sarıldı.

"Önemli olan bizim ayrılmamamız hayatım..."

Diana Harry'nin kolları arasından çıkarak fanusun kapağını açtı.

"Pekala, onu uyandıracağım."

Diana parmağını yavaşça ters dönmüş turuncu balığa değdirerek dürttü.

"Uyanmazsan Harry seni evden atar. Uyan Diana."

Harry Diana'nın elini fanusun içinden çıkararak ıslak elini avuçları arasına aldı.

"Hayatım... sen yukarı çık ve üzerini değiş. Ben de o sırada Diana'yı alayım ve..."

Harry giderayak Diana'yı balığının öldüğünü söyleyerek üzmek istemiyordu. İç çekerek devam etti.

Diana ➳ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin