Harry Diana'nın saçlarını okşadıktan sonra ateş ölçeri koltuk altından çıkarttı. Diana uyuyordu ama Harry en son Diana'nın ateşi çıktığından beri içini rahatlatamamıştı. Alnındaki bezle yüzünü hafifçe silip komidinin üzerine bıraktı. Ateşi biraz daha düşmüştü.
Diana'nın saçlarını okşamaya devam etti. Neden son zamanlarda bünyesi bu kadar dirençsizdi? Harry bacaklarının üzerindeki pürüzsüz bacağa baktı. Ama gözleri diz kapağının üzerine çıktıkça jilet izleriyle karşılaşıyordu.
Harry elini jilet izlerinin üzerine koyup hafifçe okşadı.
"Tüm yaralarını öperek iyileştireceğim..."
Harry fısıldarcasına konuşup göğsünün üzerindeki kızıl saçları hayranlıkla izledi.
"Seni koruyamadığım için özür dilerim..."
Harry kötü hissediyordu çünkü bugün akşama doğru Diana'nın varlıklarından bile haberdar olmadığı aile büyükleri gelecekti. Ya Diana'yı isterlerse? Yasal olarak onu almaları çok kolaydı çünkü bir kan bağları vardı.
Harry ilk defa o gece çok garip hissetti. Diana intihar ettikçe defalarca onu kaybetme korkusu yaşamıştı ama bu daha değişikti. Diana'nın hayatına farklı insanlar katılacaktı. Diana babaannesi ve dedesini sevse bile dedesi öldüğü zaman ne hissedecekti? Sonuçta adam hastaydı ve ölüme yaklaştığı için Diana'yı görmek istiyordu.
Harry içindeki rahatsızlıktan dolayı fazla stresliydi. Ateş ölçeri tekrar alarak Diana'nın koltuk altına yerleştirdi. Ateş ölçer ölçtüğüne dair ufak bir ses çıkarttığında Harry ateşinin azalmaya başladığını görüp biraz olsun sevindi.
Akşam için çok gergindi. Bunu Diana'nın psikoloğuna bildirmesi gerekir miydi? Onlara nasıl davranmalıydı? Oğlunun ölümünü on yıl sonra öğrenen bir insan torun sevgisiyle yanıp tutuşmuyordur diye düşündü Harry.
O sırada Diana hayalini kurduğu gibi kollarını Harry'nin koca cüssesine sarılı olarak buldu. Gözlerini sakince araladı. Ama etraf hala karanlıktı. Parlak gözlerini heyecanla Harry'nin üzerinde gezdirdi. Neden onun yanında yatmıştı ki? Diana tam bunu sormak için dudaklarını aralamıştı ki Harry ondan önce davrandı.
"Seni seviyorum Diana."
Diana duyduğu şey ile mutlu olduğunu hissetti. Çünkü o da Harry'yi çok seviyordu.
"Ben de seni seviyorum Harold Edward."
Harry buna sevinmek istedi ama yapamadı. Harry Diana'ya onun düşündüğü ve onunki gibi saf bir sevgi beslemiyordu. Kendine itiraf edemese bile belki de aralarındaki on yıl boyunca oluşan münasebetten dolayı böyle hissediyordu.
"İyi misin bebeğim, ateşin biraz düştü."
Diana kollarını Harry'ye tekrar dolayarak başını Harry'nin göğsüne yasladı. Gözlerini kapatarak Harry'nin güzel kokusunu içine çekti.
"Sen yanımda olunca ölecek olsam bile iyi hissederim Harry."
Harry Diana'nın kendine dolanan kollarını okşayarak saçlarına bir öpücük kondurdu.
"Hadi şimdi uyumaya devam et."
Ama Diana bu anı uyuyarak kaçırmak istemiyordu. Bu yüzden uykuya direnmeye çalıştı.
"Uykum bitti Harry..."
Harry tuttuğu nefesini vererek Diana'ya döndü.
"Öyleyse seninle bir şey konuşmalıyız."
Diana endişelenmişti çünkü Harry'nin sesi ciddi bir hal almıştı.
"K-konuşalım."
Diana bir şey yaptığını düşünerek korkmaya başladığında Harry boğazını temizleyerek lafa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diana ➳ H.S
Fiksi Penggemar#1 "İzin ver kalbini hafifletip hayatını kurtarayım." 16.05.18