Harry arabasını evinin önüne bırakarak derin bir nefes aldı. Bahçeye doğru ilerlediğinde güvenliği ona selam verdi.
"İyi akşamlar Bay Styles."
Harry başını sallayarak ilerledi. Evinin kapısına vardığında derin bir nefes aldı. Anahtarını çıkartıp kilide taktığı an kendine yaklaşan sesleri duydum.
"Harry geldi, Harry geldi!"
Harry kapıyı açmadan kapı açıldığında aniden boynuna sarılan kolları hissetti. Dolu gözlerle ona bakarak titrek kollarını yavaşça Diana'nın beline doladı.
"Neden bilmiyorum ama bugün seni daha çok özledim."
Harry geri çekilerek boğazını temizledi.
"Ağladın mı Harry, gözlerin kızarmış."
Harry başını olumsuzca sallayarak vestiyere uzandı. Kapağını açtıktan sonra içinden çıkarttığı fermuarlı sweati Diana'ya giydirdi.
"Ev sıcak Harry, üşümüyorum."
Harry Diana'nın elini tutarak onu evden çıkardı. Kapıyı da kapatarak derin bir nefes aldı.
"Başka bir yere gidiyoruz."
Diana parlak gözlerle Harry'ye baktı.
"D-dışarı mı çıkıyoruz?"
Harry başını belli belirsiz sallayarak Diana'nın tuttuğu elini çekiştirerek arabaya ilerledi. Ön kapıyı açtıktan sonra onu oturtarak emniyet kemerlerini taktı. Kapısını kapadıktan sonra şoför koltuğuna geçerek kendi kemerini de taktı. Arabayı çalıştırdıktan sonra yavaşça sürmeye başladı.
"Nereye gideceğiz Harry?"
Harry kırmızı ışıkta durduktan sonra bakışlarını ürkekçe Diana'ya yönlendirdi. Diana'nın mavileri sevinçle Harry'nin yeşillerini yakalamıştı. Harry parmaklarını Diana'nın yanağında gezdirerek okşadı.
"Sürpriz..."
Diana Harry'nin ses tonundan şüphelenmişti.
"İyi bir sürpriz mi kötü bir sürpriz mi?"
Harry biraz daha yaklaşarak dudaklarını yavaşça Diana'nınkilere bastırdı. Geri çekildiğinde Diana gülümseyerek parmaklarını Harry'nin kıvırcıklarına geçirip öne düşen buklelerini geriye attı.
"Artık iyi bir sürpriz."
Harry arkadan gelen korna sesleriyle kendine gelerek yanan yeşil ışığa baktı. Arabayı sürmeye devam etti.
Yaklaşık üç saat geçmişti. Yola koyulduklarında hava aydınlıktı ama artık kararmaya başlıyordu. Yine de Diana bundan sıkılmamıştı çünkü yanında Harry vardı. Yine de aklı Sofia ile yalnız bıraktığı bebeğindeydi. Diana heyecanla dışarıda gördüğü şeyleri Harry'ye anlatıyordu.
"Burada da lunapark var sanırım, aman tanrım Harry şuraya bak!"
Harry otoriter sesiyle konuştu.
"Araba kullanırken beni dürtme Diana."
Diana sessiz kaldığında Harry arabayı belirlediği yere park ederek ikisinin de kemerlerini çözdü. Arabadan indikten sonra Diana'nın elini tuttu.
"Sakın elimi bırakma."
Diana başını sallayarak Harry'nin elini sıkıca tuttu. Harry Diana ile ilerlemeye başladı. Güvenlik kontrolünden geçtikten sonra bir gişeye geldiler. Harry biletleri alırken Diana etrafı seyrediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diana ➳ H.S
Fanfiction#1 "İzin ver kalbini hafifletip hayatını kurtarayım." 16.05.18