Oy ve yorum patlaması yapacağınıza eminim ;)
* * *
Yaklaşık bir hafta geçmişti. Ortalık hafif durulsa da büyük gün gelmişti. Harry odasının kapısını yavaşça araladı. Saat bayağı geç olmuştu. Işığını da açtıktan sonra Diana ve Louie'nin kendi yatağında uyuya kaldıklarını gördü. Gülümseyerek Louie'yi uyandırmamaya dikkat kucağına aldı. Sessizce odadan çıktıktan sonra Diana'nın odasına girerek beşiğe koydu. Kapısını açık bırakarak kendi odasına döndü.
Üzerindeki tişörtü de çıkardıktan sonra Diana'nın yanına uzandı. Pikeyi üzerlerine çekerek Diana'yı kolları arasına aldığında Diana gözlerini hafifçe araladı.
"Harry..."
Harry ona sarılarak alnına küçük bir öpücük kondurdu.
"Uyu hayatım..."
Diana gözlerini ovuşturarak Harry'nin gözlerine baktı.
"Yarın Louie ile beni dışarı çıkarır mısın?"
Harry iç çekerek dudağının içindi dişledi.
"Yarın DNA testi sonuçları için Caitlin ile gideceğim hayatım."
Diana başını Harry'nin göğüsüne yaslayarak parmak uçlarını orada gezdirdi.
"Beni de hastaneye götür o zaman, doktorum gelmemi istemişti..."
Harry kaşlarını kaldırdı.
"Basit bir mide üşütmesi için tekrar gelmeni mi istedi? Bir şeyler saklamıyorsun değil mi?"
Diana başını olumsuzca salladı.
"İlaçlarımı kullandıktan sonra kontrol için gelmemi söylemişti."
Harry parmaklarını Diana'nın kızıl saçlarına atarak okşadı.
"Seni hastaneye bırakırım, beni aradığın zaman da almaya gelirim."
Diana parmaklarını Harry'nin yanağına doğru çıkardı, ardından huzursuzca konuştu.
"Neden hastanenin içine benimle girmiyorsun Harry..."
Harry yatağında biraz doğrularak iç çekti.
"Çünkü ailemi en son orada gördüm. Derilerine girmiş cam kırıkları, morarmış bedenleri ve yüzlerinden sızarak kurumuş kan... Bunların tekrar gözümün önüne gelmesini istemiyorum Diana. Sadece beş yaşında bir çocuktum, sence de böyle bir manzarayla karşılaşmak için fazla küçük değil miydim?"
Diana sessiz kalarak Harry'nin yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
"Şşş anlatma, her şeyi biliyorum..."
Diana kollarını Harry'nin boynuna dolayarak sarıldığında Harry ağlamamak için dudağının içini dişlemeyi bırakarak kendisine sarılan güzeli kolları arasına hapsetti.
"Özür dilerim... sana o kötü anıları hatırlattığım için..."
Harry omuz silkerek gülümsemeye çalıştı.
"Sorun değil... Zaten annem ve babamı hatırlamıyorum, sadece son manzaraları aklımda..."
Diana Harry'ye iyice sokularak güzel kokusunu içine çekti.
"İstersen annen olurum Harry..."
Harry gülümsedikten sonra düşünmeye başladı. Diana ile yaptığı tüm şeyler aklından geçince öksürmeye başladı.