Harry Diana'ya kendini koruması ile ilgili birkaç video izletmişti. Daha sonra onun karşısına oturup soru sormaya başladı.
"Bunlardan çıkardığın düşünce nedir?"
Diana kaşlarını kaldırdı. Harry'nin uygulamalı anlatmaktan kastı videolar izletmek miydi?
"Tanımadığımız insanların yüzüne bakmamalıyız."
Harry gözlerini devirdi.
"Hayır, insanlara kaba olmayacaksın Diana. Tanımadığın biri sana bir şey verirse kabul etmeyeceksin."
Diana başını salladı.
"Başka?"
Dudaklarını büzerek düşünmeye başladı.
"Düşünerek konuşacağım."
Harry gamzelerini gösterdi. Nihayet Diana bir şeyler anlayabiliyordu.
"Bravo sana hayatım."
Dudaklarını Diana'nın yanaklarına bastırıp geri çekildi.
"Şimdi seninle asıl önemli konu hakkında konuşmamız lazım."
"Senin organın ile mi ilgili?"
Harry duraksamıştı.
"Hayır, seninkiyle ilgili."
Diana arkasına yaslanarak Harry'nin konuşmasını bekledi.
"Sana kendini nasıl koruyacağını, nasıl çocuk sahibi olacağını, erkeklerin organının neye benzediğini anlatacağım."
Diana'nın gözleri parlamıştı. Heyecanla ellerini çırptı. Bunu duyacak olması mükemmeldi.
"Öncelikle bedeninden başlayalım."
Diana'nın ellerini tutarak onu ayağa kaldırdı.
"Sekiz yaşından bu yaşına kadar bedeninde birçok değişikler oldu. Pek olmasa da sivilce sorunu yaşadın, regl dönemine girdin ve göğüslerin büyüdü."
Diana bunları zaten kendinde gözlemlemişti.
"Ve siz benim tüylerimi öldürdünüz!"
"Hayatım, devamlı uğraşmaman için lazer epilasyon yaptırdık. Büyüyünce bana bunun için teşekkür edeceksin. Neyse, konumuza dönelim."
Diana'nın belinden tutarak onu kendine döndürdü.
"Vücudundaki özel bölgeleri bana sayar mısın?"
Diana dudaklarını büzdü.
"Yok?"
Diana'ya göre özel bölgesi yoktu çünkü hepsini rahatça Harry'ye sergiliyordu.
"Sana her yerimi gösterebilirim!"
Harry başını olumsuzca salladı.
"Hayır hayatım. Göğüslerini, kalçalarını ve vajinanı başkalarına göstermemelisin. Buralar senin özel bölgelerin. Ayrıca oralara kimse dokunmamalı. Senin iznin olmadığı sürece hiçkimse hiçbir bahane ile senin özel bölgelerine dokunamaz."
"Ama ben senin dokunmandan hoşlanıyorum!"
Diana'nın heyecanla kurduğu cümle Harry'yi terletmişti. Diana'nın her sözü Harry'de hararet yapıyordu.
"Benim dahi özel bölgelerine bakmamam ve dokunmamam lazım. Anladın mı?"
"Tıpkı senin gibi. Ama sen bana dört meme ucunu da gösteriyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diana ➳ H.S
Fanfiction#1 "İzin ver kalbini hafifletip hayatını kurtarayım." 16.05.18