Size 2053 kelimelik bir bölüm yazdım ayrıca daha 24 saat bile geçmeden bunu da yayımlıyorum. Ona göre oy ve yorumlarınızı arttırın.
Bu kadar uzun bölüme her paragrafta yorum bekliyor olacağım
Yoksa +500 vote sınırı koyarım baaak
* * *
Harry ne kadar gecikmeye çalışsa da geldiğinde yine Diana'ya yakalanmıştı. Kapıyı arkasından sessizce kapattığında Diana'nın merdivenlerde oturduğunu fark etti. Tam çaktırmadan dönüyordu ki Diana merdivenlerden kalkarak yanına geldi.
"Seni çok özledim Harry!"
Kollarını Harry'nin boynuna sevgiyle doladı. Ama Harry öylece duruyordu. Diana'nın yüzüne bile bakamıyordu.
"Sofia'ya beni sormuşun ama ben yanıt verince görüldüde bıraktın. Ben de onun telefonunu alıp evine gönderdim."
Diana heyecanla konuştu.
"Bak sana Sofia'dan attığım mesajlar hala duruyor."
Harry : Sofia, Diana ilaçlarını içti mi?
Sofia : Şimdi içti Bay Styles.
Sofia : Evet, keşke sen içirseydin Harry.
Sofia : Sabah evde yoktun seni çok özledim.
Sofia : Sen de beni özledin mi?
Sofia : Tabii ki özlemişsindir!
Sofia :
Sofia : Senin için tamamen soyundum!
Sofia : Bir şey yazmayacak mısın Harry?
Sofia : Kusura bakmayın Bay Styles telefonu aldığını görmedim.
Sofia : Onu şutladım. Hadi bir şey yaz bana Harry!
Diana gönderdiği mesajdaki çıplak fotoğrafını Harry'nin gözüne tutmaya çalışsa da Harry ne telefona ne de Diana'ya bakıyordu.
Diana'dan uzaklaşarak mutfağa gitti. Diana da yavaş adımlarla Harry'nin arkasından yürüdü. Harry'nin hala Diana'ya bakmaya yüzü yoktu. Diana'nın masumluğunu kullandığı için aynaya bile bakamıyordu. Bir bardak alıp içini su ile doldurdu. Bardağı bir dikişte içtikten sonra kahve yapmak için su ısıtmaya başladı.
"Bugün seni çok özledim."
Diana masaya yaslanarak konuşmaya devam etti. Harry geldiğinden beri Diana'nın yüzüne bakmamıştı. Diana bir şeyler olduğunun farkındaydı.
"Sen de beni özledin mi?"
Harry daha fazla konuşmaması için sadece başını salladı. Bu bile Diana'yı sevindirmişti.