15. Chcę odnaleźć moją matkę.

98 9 7
                                    

LOUIS

-Nie dacie rady - powiedział Zayn pewien swoich słów.

-Zamknij tą swoją pierwotną twarz - jęknąłem, kładąc dłoń na oczach.

-Zamknąć się - podniosła głos Fell i przymrużyła oczy. - Quo nunc es, nos autem quaeritis - wypowiadała zaklęcie aż do chwili, gdy uniosła na nas wzrok. - Jest niedaleko - oznajmiła. - Trisha Malik przebywa obecnie w pobliżu Leeds - powiedziała.

-Wymyśliłaś to na poczekaniu - wywrócił oczami Malik.

-Jesteś idiotą? - oburzyła się szatynka. - Mówię ci, że Trisha jest w Leeds. Mogłabym czarami sprawić, że ciężej jej będzie cię namierzyć.

-Kiedy dojdzie do ciebie, że ona jest milion razy silniejsza od ciebie.

-Przez kilka dni pieprzysz jak to chcesz naszej pomocy, a gdy próbuję coś zrobić ty tylko narzekasz. Powiedz wprost czy chcesz naszej pomocy, czy nie. Wiesz, że w tym nie mam żadnego interesu, więc robię to wszystko tylko i wyłącznie z dobroci serca.

-Dobra już - wywrócił oczami. - Ale nie zrobisz jej tym krzywdy? - zapytał bez zastanowienia. - W sensie.. czy mnie nic się nie stanie - przybrał obojętny wyraz twarzy. - Wiesz, że jeden mój ruch i jesteś martwa - oznajmił i w jeden chwili upadł na kolana, trzymając się za głowę. Po chwili ja i Niall zrobiliśmy dokładnie to samo.

-Przestań kurwa - warknąłem zmęczony.

Dziewczyna włożyła do kieszeni dłoń, którą jeszcze przed chwilą trzymała lekko uniesioną.

-Mówiłeś coś Malik? - prychnęła, cicho się śmiejąc.

Zayn ze złości mocno zaciskał szczękę, jednak nie skomentował słów dziewczyny.

Niebieskooka złapała pierwotnego gwałtownie za rękę i przysunęła bliżej siebie. Później złapała jego twarz w dłonie i skrzyżowała ich spojrzenia.

Nagle Harry wszedł do pokoju i posłał w moją stronę nikły uśmiech.
W trakcie, gdy przyjaciółka Stylesa szeptała jakieś zaklęcie, ja wstałem i pociągnąłem zielonookiego do pokoju, w którym nie było nikogo.

Chłopak uśmiechnął się do mnie lekko  i spletł ze sobą nasze palce. Zaraz potem przybliżył się do mnie i złączył nasze usta w delikatnym pocałunku.
Wywróciłem mimowolnie oczami na fakt, że kędzierzawy próbował zdominować pocałunek. Mimo tego był on jak zwykle czuły, co niezmiernie działało mi na nerwy.

Chociaż bardziej zastanawiał mnie fakt, że jeszcze jakiś czas temu był na mnie zły i mimo, że ze mną rozmawiał, to nie wiedziałem czy do końca mu przeszło.

Ta sytuacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że tak.
A przynajmniej chyba tak.

Odsunąłem go od siebie, z prychnięciem. Harry zdziwił się na mój gest.

-To, że masz chcice nie znaczy, że jestem na twoje zawołanie - powiedziałem żartobliwie.

-Nie powiedziałem ci, że chcę się pieprzyć, więc nie rozumiem - wywrócił oczami i objął mnie ramieniem.

Ruszyliśmy w stronę pokoju, gdzie byli wszyscy, więc gdy to zrozumiałem automatycznie się zatrzymałem.

Spojrzałem wymownie na jego rękę. Kiedy Styles zrozumiał przekaz zdjął ją z mojego ramienia i mnie wyprzedził, a ja zmarszczyłem czoło.

Kiedy doszedłem do pomieszczenia, gdzie znajdowali się wszyscy, zmierzyłem Harry'ego wzrokiem.

Przygryzałem nerwowo wargę aż do momentu, gdy uchyliłem usta, by powiedzieć wszystkim o czym myślałem przez kilka ostatnich dni.

-Chcę odnaleźć moją matkę.

e co? Przecież wyrządziła ci tyle krzywdy Lou - powiedziała Felicy z  troską w głosie.
Naciągało mnie, gdy słyszałem ten milutki głosik i to.. zmartwienie?

-Louis - syknąłem. - To wina Edwarda. Znajdę go i zakurwię, jeśli jeszcze żyje. A jak nie to pomogę mojej matce i nie potrzebuje waszej zgody.

-Może nimfy będą wiedziały więcej, na temat zniszczenia drugiej strony. Z tego co wiem mają nieograniczoną wiedzę.

-Nic wam nie powiedzą. Wiedzą, że mi pomagacie.

-A to już zostaw mnie - powiedziała szatynka z chytrym uśmiechem na ustach.

_____________________
Rozdział byłby wczoraj, ale źle się czułam i nie miałam siły, żeby dodać ;-;
Spróbuję napisać jeszcze jeden do 'Only You' i dodać go w najbliższym czasie ❤️

No i ciągle pracuje nad nowym projektem.
Krótka książka z krótkimi rozdziałami.
Myślę, że efekty mojej pracy będziecie mogli zobaczyć na początku czerwca.

Z takich informacji to tyle!
Dziękuję wam za przeczytanie i lecę na obiad😂
Natalia🏳️‍🌈Ney21_💞

[II/II] „Unite"• larry ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz