1.Bölüm//Giriş

10.5K 221 20
                                    

Hamile olduğunu öğrendiğinde kafaya koymuştu ne olursa olsun çocuğunu bu zindanda doğurmayacak onu bu esarete mahkum etmeyecekti. Vedat, hamile olduğunu öğrenmeden bu evden kaçmalıydı. Öğle yemeği vaktiydi Vedat işte, korumalar yemek yiyordu fırsat bu fırsat küçük bi çantanın içine kıyafet ve Vedat'ın kasasından bir miktar para koyup sessizce evden çıktı. Evet başarmıştı! Hemen bir taksi bulup otogara gitti. İlk otobüs nereye gidiyorsa oraya gidecekti. Kayseri!

Kayseri'ye geldiğinde zaman kaybetmeden küçük bi ev tuttu kasadan aldığı para ona bir süre yeterdi ama yinede iş bulmak zorundaydı. Bilmediği şehrin sokaklarında hamile haliyle iş arıyordu. Bir yandan da düşünmeden edemiyor 'Acaba evde olmadığımı fark etmişler midir?' bu ve bunun gibi düşüncelerle tek odalı küçük evine girdi ve kendini uzun zamandır ilk defa huzurlu bir uykunun kollarına bıraktı.

Günler ayları, aylar yılları kovaladı ve Nefes doğum yaptı bir oğlu olmuştu adı Yiğit. Nefes Yiğit'i büyütürken bir yandan da açıktan liseyi bitirdi. Erciyes üniversitesi psikoloji bölümünü kazandığında Yiğit tam 3 yaşına girmişti. Nefes Yiğit'i kreşe yazdırdı. Böylece okula gidip gelirken gözü arkada kalmayacaktı. Hem okul hem iş hemde çocuk bakmak elbette çok zordu ama bildiği tek bir şey vardı hiçbir şey esaretten daha zor değildi. Böylelikle bir 4 yıl daha geçti. Yiğit 7 yaşında 1.sınıf öğrencisi, Nefes ise yeni mezun bir psikolog oldu.

Trabzon Sürmene Devlet Hastanesi'inde psikolog açığı olduğunu öğrenen Nefes zaman kaybetmeden başvuru yaptı. Oraya giderek yeni hayatının ikinci adımını atacaktı.

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin