Tahir çok kötü durumdaydı, Nefes ondan da kötü. Vedat'ın tokatlarını hissetmez hale gelmişti. Tek düşündüğü ise Yiğit'ti. Fark etmiş midir acaba annesinin yokluğunu?
Tahir, Çınar ve Polat, Ece'nin evine geldiler. Tahir hızla kapıya vurmaya başladı tüm sinirini kapıdan çıkarmak ister gibi. Sonra Ahmet açtı kapıyı,
Ahmet: Hayırdır? Alacaklı gibi!
Tahir: Nefes nerde lan söyle!
Ahmet: Beyefendi kimden bahsediyosunuz? Nefes kim? Lütfen evimden gider misiniz? Yoksa polis çağırmak zorunda kalıcam!
Çınar: Çağır lan yiyosa!
Polat silahını çıkarır ve Ahmet'in alnına dayar.
Polat: Sana Nefes nerda deduk!
Ahmet: Bakın gerçekten tanımıyorum öyle birini.
Çınar: Yalan söyleme lan arabası kapınun önünde!
Polat: Vedat şerefsiziyle karıştırdığınız bokları bileyruz.
Tahir: Şimdi sana 3dk yok çok oldu 1dk. 1dk içinde bana Nefes'in yerini söylemezsen beynini patlatırum!
Ahmet: Gerçekten bilmiyorum Vedat bey eğer dediklerini yaparsam tüm borcumu sileceğini söyledi bende yaptım. Neden kadını nereye götürdüğünü söylesin ki bana.
Çınar: Tahir haklı galiba.
Tahir: Iyi ara sor o zaman.
Ahmet: Olmaz yapamam lütfen beni zorlamayın!
Tahir dayanamaz ve bir yumruk geçirir.Bu sırada Toprak ve Mustafa bir sürü adam toplamış, Deniz ve Yalın da sinyal tespiti yapmaya çalışıyorlardı.
Deniz: Abi buldum galiba!
Yalın: Ne buldun lan?
Deniz: Bak iki tane sinyal var. Hiç yoktan iyidir ara Çınar'ları ikiye ayrılıp bakalım evlere.
Yalın: Haklısın tamam. Sen de Toprak abiyle Mustafa abiye haber ver.Yalın Çınar'ı arar. Çınar da ortamdan biraz uzaklaşıp telefonu açar.
Yalın: Çınar iki sinyal bulduk ikiye ayrılıp bakalım evlere.
Çınar: Tamam sen Vedat'ın telefonundan gelen sinyali bize msj at. Toprak abime de söyle biraz adam göndersin siz de yalnız gitmeyin öbür eve.
Yalın: Tamam.Çınar: Tahir hadi gidelim adamın bişey bildiği yok.
Tahir: Başka konuşacak biri yok! Tek çaremiz bu adam!
Çınar Tahir'in kulağına doğru,
Çınar: Çaktırma Yalın'la Deniz ipucu bulmuş. Adama belli etme Vedat'a haber uçurmasın.
Tahir: T-tamam. Hadi gidelim. Bana bak lan Vedat itini arar da buraya geldiler dersen ve senin yüzünden biz o kızı kurtaramazsak işte o zaman seni benim elimden kimse kurtaramaz! Anladın mı beni?
Ahmet belli belirsiz kafasını sallar. Tahir mümkünmüş gibi biraz daha bağırarak,
Tahir: Anladın mı lan!
Ahmet: A-anladım.Yalın Deniz ve bir kaç adam toplanıp Nefes'in telefonundan gelen sinyalin peşine düşmüşlerdir. Sinyalin geldiği eve geldiklerinde tuzak olduğunu anladılar. Her yerden bi adam çıkmaya başladı çok pis köşeye sıkışmışlardı. Öte yandan Tahir'ler de öbür eve gelmişlerdi burası sakindi tek tük adamlar vardı. Hepsini birer birer sessizce alt ettiler en son içeriye gordiklerinde gördükleri manzarayı görmemiş olmak istediler. Vedat elinde kemer Nefes ona itiraz ettikçe vuruyordu. Tahir ve Polat dayanamadılar ve hemen Vedat'ın üstüne atladılar. Onlar dövüşürken daha doğrusu Polat ve Tahir Vedat'ı döverken Çınar hemen Nefes'in yanına gitti.
Çınar: Iyi misin?
Nefes: Hayır. Hiç iyi değilim!
Tahir Nefes'in sesini duyunca kendine geldi ve hemen Nefes'in yanına gitti. Onu yerden yavaşça kaldırdı ve dışarıya çıkardı.Çınar da Yalın'ı aradı,
Çınar: Aras biz kızı bulduk. Siz de gitmeyin o eve tuzak olabilir.
Yalın: Çok geç Barutçu. Fena sıkıştık. Yardıma gelin. Konum atıyorum.
Çınar: Tamam tamam hemen geliyoruz.Çınar: Polat şu iti bırak da Yalın'lara yardıma gidelim. Sıkışmışlar hadi.
Tahir Yalın'lar tuzağa düşmüş onları kurtarmamız lazım.
Tahir: Tamam hadi çıkalım. Gel Nefes.
Tahir Nefes'i arabaya bindirir ama Nefes ölü gibidir. Çok kötü durumdadır. Onu yalnız bırakmak istemez.
Tahir: Polat siz abimle abinin tüm adamlarını toplayıp gitseniz. Ben Nefes'i yalnız bırakmayım.
Polat: Tamamdır kardeşim biz hallederiz. Sen yengenin yanında kal.
Tahir: Eyvallah.Tahir Nefes'i evine götürür. Kızlar Nefes'i görünce önce çok sevindiler kurtulduğu için ama sonra halini görünce baya üzüldüler.
Tahir: Kızlar Nefes biraz dinlensin ben onu odasına çıkartıyım. Berrak gel abim sen de yardım et şu üzerindekileri değiştir.
Berrak: Tamam abi.
Nazar: Nerde o şerefsiz?
Tahir: Sonra konuşalım.
Tahir ve Berrak Nefes'i odaya çıkarırlar. Tahir dışarı çıkar. Berrak da ağlaya ağlaya Nefes'in üzerini değiştirmeye başlar. Onu o halde gördükçe içi parçalanıyordur.
Tahir: Ezgi sen acil servis doktorusun demi?
Ezgi: Evet.
Tahir: Çık da bi Nefes'e baksana kırık çıkık var mı?
Ezgi: T-tamam
Nazar: Tahir abi Nerde o?
Tahir: Bilmiyorum en son Polat öldüresiye dövüyodu.
Nehir: Hayatında ilk defa doğru bişey yapmış olsun o lazkopat da öldürsün o iti.
Defne: Saçmalamasan mı Nehir? Katil mi olsun abim?
Yeşim: Ayy bi dakka Çınar nerde?
Defne: Yalın'la Deniz de yok.
Tahir: Yalın'la Deniz tuzağa düşmüş. Çınar adam toplayıp onları kurtarmaya gitti.
Defne: Ne? Nasıl? Olamaz ya! Benim kalasımı nasıl yalnız bırakırsınız? Ben onu kurtarmaya gidiyorum!
Tahir: Öff ne riv riv ettiniz be! Kurtulmuşlardur onlar şimdiye. Gelirler birazdan. Ben Nefes'in yanına çıkıyorum. Bu arada Yiğit nerde?
Nehir: Ağlaya ağlaya uyudu.
Tam o sırada kapı çalar. Ve içeriye ağzı burnu dağılmış Yalın, Deniz, Polat ve Çınar girer. Kızlar onlara pansuman yapmaya başlarlar.Tahir önce Yiğit'in yanına gider saçını okşar ve saçlarına bir öpücük kondurur. Tam gidecekken,
Yiğit: Tahir abii
Tahir: Yiğidim
Yiğit: Annem geldi mi?
Tahir: Geldi tabi ya uyuyo şimdi. Sen de uyu tamam mı yarın bol bol hasret giderirsiniz.
Yiğit: Seni seviyorum Tahir abi.
Tahir: Ben daha çok.Yiğit uyuyunca Tahir Nefes'in yanına gider. Nefes uyumuyordur. Tahir Nefes'in başucuna oturur.
Tahir: İyi misin?
Nefes:Şimdi biraz daha iyiyim. Biliyo musun? Herşey bitti sandım. Bidaha seni yani sizi asla göremeyeceğim diye o kadar korktum ki. Herşeyi planlamıştı. Yiğit'i burdan nasıl alacağımıza kadar hesaplamıştı.
Tahir: Ben seni hiç bırakır mıyım o şerefsizin eline dün geceden beri heryerde seni aradık. Bak bulduk da evindesin, güvendesin. Şimdi bunları düşünme de uyu hadi.Tahir ayaklandı tam dışarı çıkacakken,
Nefes: Gitme nolur. Senin yanında güvende hissediyorum.
Tahir gülümser,
Tahir: Bugün mavi tüylü geyik ne derse o!
Nefes de gülümser.
Tahir: Hadi uyu burdayım ben.
Bir bölüm daha bitti. Umarım beğenirsiniz. Vote vermeyi ve yorum yapmayı eksik etmeyin lütfen.💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanfictionBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!