6.Bölüm//İyi Ki Varsınız!

4K 152 11
                                    

Yazardan (Böyle diyince de bi garip oldu ben anlatcam işte :))

Nazar acilde hastalarla ilgilenirken mesaj geldi Nefes'tendi
"Ben bugün gelemeyeceğim başhekime bişeyler uydur." Tam o sırada başhekim  yanına geldi, 

Başhekim: Nazar, Nefes Hanım nerede?
Nazar: Iıı şey... Nefes çok hastaymış Kayseri'den yeni geldi zaten Karadeniz havası çarpmış bende mesai bitiminde  ona bakmaya gideceğim.
Başhekim: İyi peki öyle olsun.
Nazar bir oh çekerek
Nazar: Ucuz atlattık!

Murat: Hayırdır Nazar gene kime ne yalan uyduriysın?
Nazar: Ne yalan uydurcam ben be! Hem sen ne diye geldin buraya?
Murat: Manitamızı görmeye geldik şuç mi?
Nazar: Bana bak Murat manita falan ayar etme beni kırarım kafanı!
Murat: He nazar hee!

Bu sırada Berrak yanlarına gelir,
Berrak: Nazar, Nefes'ten haber var mı? Gelmemiş bugün.
Nazar: Mesaj atmış gelmicem bişeyler uydur diye.
Murat: Nefes mi hani şu Yiğit'in annesi.
Nazar: Evet de sen nerden taniysın?
Murat: Dün bizdelerdi Yiğit'le Balım çok iyi anlaşmış oyun oynuyolardı. Sonra bizim kaleli kumun ortağı Vedat bey geldi onu görür görmez gözleri doldu Yiğit'i alıp çıktı evden Tahir abim arkalarında gitti de sonra ne oldu bilmiyrım. Tahir abim de hala eve gelmedi.
Berrak: Ne oldu ki acaba?
Nazar: Dur ben bi arayım.

-Telefon konuşması-
Nazar: Nefes ne oldi kız bu yangaz Murat bir şeyler zırvaladı ama hiçbir şey anlamadım sen nerdesin oraya geliyrız.
Nefes: Yangaz Murat kim be hem o ne biliyomuş ki?
Nazar: Sen nerdesin  bi de bakayım bağa.
Nefes: Bir dakika, Tahir burası neresi?
Tahir: Çivra
Nefes: Çivra'daymışız.
Nazar: Tamam geliyoruz biz Berrak'la bekle orda.
telefonu kapatır Murat'a dönerek,
Nazar: Hadi bizi çivraya götür. Hem bu kız seni niye tanımıyi?
Murat: Tanışmaya fırsat kalmadan gitti ki. Neyse hadi yürüyün arabaya Fatih arabada beni bekliydı.
Berrak: Fatih mi?
Murat: He Fatih bakiyrım da yüzünde güller açtı.
Berrak: Ne alakası var be.
Murat: He ya he, sen de bu Nazar'la dura dura sinirli inatçi bişey oldun.

Böyle tartışa tartışa gidip arabaya bindiler çivraya doğru yola çıktılar. Bu sırada Tahir ve Nefes,

Nefes: Tahir bu Yangaz Murat kim? Beni nereden tanıyor?
Tahir: Kardeşim. Tanışmanıza fırsat kalmadan Vedat gelince...
Nefes: Neyse ne boş verelim şimdi tanışırız. Bu arada kızlara bir şey söyleme lütfen ben hallederim.
Tahir: Peki.

Tam o sırada  Yangazlar ve kızlar da çivraya gelirler.
Berrak: Nefes neler oluyor? Vedat kim? Hastaneye niye gelmedin? Yiğit nerede? Tahir abiyle sen ne alaka?
Nefes: Ay Berrak vallaha boğaldım arka arkaya ne sordun be!
Nazar: Berrak haklı anlat kızım da.
Nefes: Iıı şey... Yiğit! Yiğit'in çıkış saati geldi hadi gidip Yiğit'i okuldan alalım sizle de evde konuşuruz kızlar.
Nazar: Iyi hadi kandık say gidip Yiğit'i okuldan alalım.

Hep beraber arabalara binerler önce Yiğit'i okuldan alırlar sonra da kızları Nefes'in evine bırakırlar. Kaleli erkekleri konağa giderken Nefes'i güzel bir sorgu bekliyordu.
Nazar:Hadi kızım anlat artık. Anlat da yanında olalım.
Nefes bir çırpıda anlatır herşeyi kızlar çok üzülmüş ve sinirlenmislerdir. Bu sırada kapı çalmaya başlar kapının arkasından
Vedat: Nefes çık dışarı bugün  yanında o küçük Kaleli yok kim koruyacak seni ha söylesene!
Nazar tüfeği kaptığı gibi kapıyı açar.
Nazar: Ben koruyacağım sakıncası mı var? Bas git burdan elimden bi kaza çıkmasın zira hastanede hayat kurtar evde şerefsiz öldür olmuyo!
Vedat: Ooo bakıyorum da tüm köy sahip çıktınız karıma bi rahat bırakın da konuşayım karımla.
Nefes: Ben senin karın değilim anla artık bunu uzak dur benden hayatımı mahvetmekten vazgeç!
Berrak: Duydin kızı hadi bas git.
Kapıyı kapatırlar Nefes ağlamaya başlar Nazar ve Berrak Nefes'e sarılırlar Nefes kendini toparlayıca kızlara dönüp,
Nefes: Iyi ki varsınız kızlar!

Vote vermeyi ve yorum yapmayı eksik etmeyin lütfen. Sizlerin iyi veya kötü ne düşündüğünüzü merak ediyorum.💕💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin