Kaleli konağında bir telaş bir sevinç Asiye ve Nefes çeşit çeşit yemekler yapmış, Berrak'la Nazar temizliğe girişmiş tam bir şenlik havası niye? Niye olacak Tahir dönüyor! Tüm hazırlıklar tamamlandıktan sonra hazırlanıp limana gittiler.
Limana geldiklerinde gemi görünüyordu. Bir süre sonra gemi limana yanaştı. Tahir gemiden iner inmez gözleri Nefes'i buldu neredeyse 1 ay olmuştu o gözleri görmeyeli etraftakileri umursamadan direk Nefes'in yanına gidip ona sarıldı. Mustafa öksürünce ayrılmak zorunda kaldılar. Yiğit'i kucağına alıp,
Tahir: Duydum ki Ay ışığında uluyan kurt beni çok özlemiş.
Yiğit: Hem de çookkk!
Yiğit'i kocaman öper.
Tahir: Hayde gidelim şimdi yengem çeşit çeşit yemekler yapmıştır.
Asiye: Yapmam mı ya benim paşam geliyo. Ama Nefes'in de hakkını yememek lazım. Çok yardım etti.
Tahir: Bak sen!? Nefes zehirlenmeyiz demi?
Nefes: Geber derdim de...
Tahir: Kıyamadın demi?
Nefes: Yaa hiç sorma!
Arabalara binip konağa geldiler. Içeri girer girmez Saniye Tahir'in boynuna atladı.
Saniye: Oğlumm!
Ayrıldıktan sonra sofraya otururlar yemekler yenir hava kararmaya başlayınca kızlar kalkmak isterler.
Tahir: Ben sizi bırakıyım.
Nefes: Gerek yok ya yol yorgunusun sen. Biz gideriz yakın zaten.
Tahir: Hadi Nefes yürü.
Tahir kızları eve bırakır. Nefes tam inecekken,
Tahir: Sen kal. Kızlar siz Yiğit'i yatırırsınız. Biz geliriz birazdan.
Nefes: Noldu Tahir? Nereye gidiyoruz?
Tahir: Nefes sen sus gözlerin konuşsun güzelim. Amma riv riv ettin ha!
Nefes güzelim kelimesine takılı kalmıştır.
Tahir: Noldu sustun?
Nefes: Sus demedin mi? Söz dinliyorum işte.
Tahir: Beni şaşırtıyorsun.
Tahir ve Nefes Civra'ya gelmişlerdir.
Tahir: Özlemişim.
Nefes: Neyi?
Tahir: Seninle burada olmayı.
Anlat bakalım neler oldu 1 ayda?
Nefes: Güzellerden mi başlayım kötülerden mi?
Tahir: Kafana göre.
Nefes: O zaman güzellerden başlıyorum. Berrak ve Fatih birbirlerine açıldılar sonunda.
Tahir: Vayy yangazıma bak sen.
Nefes: Benim için bir internet sitesi açtık ve kart bastırdık. İsler yolunda gidiyor.
Tahir: Desene artık tek hastan ben değilim.
Nefes: 😊 O zaman kötülere geçiyorum.
Tahir: Gönder gelsin.
Nefes: Vedat tedavi olmaya karar vermiş.
Tahir: Sakın bana hasta ayağına yanına geldiğini söyleme!
Nefes: Malesef.
Tahir: Vay şerefsiz. Nefes bir daha geldiği anda bana haber vereceksin bi görüşelim onla da bakalım bir daha gelebiliyo mu?
Nefes: Tahir sakın bir delilik yapma.
Tahir: Şu cümlendeki anlatım bozukluğuna bakar mısın? Kızım gelmiş deli adama delilik yapma diysın.😉
Nefes: Te Allah'ım ya! Sen anlat bakalım neler yaptın? Kimdi o kız?
Tahir: Hangi kız?
Nefes: Bir de hangi kız diyo ya! Kaç tane varsa artık!
Tahir: Ha sen Zümrüt'ü diysın.
Nefes: He oni diyrım!
Tahir: Bak bakıyım bana. Kıskandın mı sen beni?😆
Nefes: Ne kıskanıcam be ben seni!
Tahir: Dediğim gibi ortağın kızı limandan aldı beni bir kahve içtik sonra da şirkete geçtik.
Nefes: Bu kadar mı?
Tahir: Bu kadar Nefes. Biz konuşunca seni karım Yiğit'i de oğlum sandı.
Nefes: Iı şey gitsek mi?
Tahir: Gidelim.
Tahir Nefes'i evine bırakır ve konağa gidip yatağına uzanır. Artık karar vermiştir ne olursa olsun, kim ne derse desin, kim karşılarında durursa dursun vazgeçmiyecekti. Gidip Nefes'e sevdalanduğunu söyleyecektir.Ertesi gün/ NBN ev:
Berrak: Hadi kızlar kalkınnn!
Nazar: Berrak bi git ya!
Berrak: Ben Nefes'i uyandırmaya gidiyorum geldiğimde kalkmış ol kıvırcık.
Nazar: Emrin olur maviş!
Berrak Nefes'in odasına gider.
Berrak: Nefes kalk hayde!
Nefes: Berrak beni uykumla baş başa bırak ve git!
Berrak: Kızım kalk hastaneye gidecez Yiğit'i okula gidecek gelir şimdi servisi.
Nefes: Berrak iyi bir arkadaş ol ve Yiğit'i hazırlayıp okula gönder benden ve uykumdan uzak dur!
Berrak: Uyu Nefes uyu inşallah rüyanda da uyandırırım seni!
Nefes: Berrak defol!
Berrak Yiğit'i hazırlayıp okula gönderir.
Nazar: Kalkmadı mı hala?
Berrak: Yok ondan ve uykusundan uzak duracakmışız.
Nazar: Görür o uzak durmayı gel benle.
Nefes'in odasına çıkarlar.
Nazar: Nefes kalk hayde hastaneye geç.. lan!
Berrak: Noldu?
Nazar: Pencereden dışarı baksana Tahir abi mi şu?
Berrak: Evet yanındaki de Meryem.
Nefes hemen yataktan fırlayıp cama koşar.
Nefes: Hani nerde Meryem kim?
Berrak: İşte böyle uyandırırlar!😂😂😂
Nazar: Nasıl da inandı ama.
Nefes: Geberticem sizi.
Nefes kızları kovalamaya başlar. En sonunda,
Nazar: Bu kadar eğlence yeter hastaneye geç kalıcaz hadi Nefes hazırlan.
Nefes: Konuyu kaynattım sanma Nazar!
Berrak: Hadi Nefes Hadii!Kızlar hazırlanıp hastaneye giderler. Nefes odasına girer. Randevulara bakar. Ilk hasta Tahir, Tahir'den hemen sonra Vedat! Insallah karşılaşmazlar!
Yaklaşık 10 dk sonra kapı çaldı.
Nefes: Buyrun.
Tahir: Nefes Hanum tek boş saatiniz buydu. Randevu alalım dedik de tüm günün doluymuş. Işler baya açılmış.
Nefes: Öyle oldu valla. Otursana.
Tahir oturur bir süre bir şey söylemez.
Nefes: Susuyor muyuz?
Tahir: Deniz hele ki Karadeniz benim için her şeydir. Sık sık açılırım. Böyle hemen dönmem aslında gittiğim yerlerde kalırım sıkılınca dönerim hep. Ama bu sefer öyle olmadı bir an önce burda olmak istedim hemen bitsin hemen döneyim diye gittiğim yerlerde 1 gün bile kalmadım. Motorların zarar göreceğini bile bile en hızlı nasıl geliniyorsa öyle geldim. Niye...
Nefes: Niye?
Tahir: Çünkü özledim. Seni çok özledim Nefes.
Nefes: Tahirr...
Tahir: Bir Dinle. Hiç farkında olmadan hayatımın tam merkezine yerleştiniz Yiğit'le. Biliyorum sen yaralısın, biliyorum engel olacaklar canımızı yakacaklar ama ben artık sensiz olmak istemiyorum Nefes.
Tahir ayağa kalkıp Nefes'in yanına gider.
Tahir: Nefes herkese her şeye rağmen yanımda ol. Nefes'im ol!
Nefes de ayağa kalkar ne diyeceğini bilemez ama bildiği tek şey vardır o da bu adamdan ayrı kalamayacağıdır. Bir adım daha yaklaşır ve sımsıkı sarılır hiç ayrılmayacakmış gibi.
Tahir: Olurum Tahir. Her şeye herkese rağmen senin Nefes'in olurum!Tam o sırada Vedat dışarıda sekreterle tartışıyordur.
Vedat: Hanımefendi bakın benim randevu saatim geldi içerideki adam beni ilgilendirmez şimdi çekilin lütfen!
Vedat aniden içeri dalınca Nefes ve Tahir'i sarılırken görür!Vee bende tam burada bırakırımm😂😂
Bölüm geciktiği için özür dilerim. Artık daha sık gelecek.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Vote vermeyi ve yorum yapmayı eksik etmeyin lütfen💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanficBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!