29.Bölüm//Siz kimsiniz?

2.8K 100 5
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Mesajlar👆 mutlaka okuyun!)Nehir telefonu kapatıp,Nehir: Kızlar ben çok sıkıldım yaa!Nazar: Napalım?Nehir: Berrak senin araba ne alemde? Berrak: Yine bozuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Mesajlar👆 mutlaka okuyun!)
Nehir telefonu kapatıp,
Nehir: Kızlar ben çok sıkıldım yaa!
Nazar: Napalım?
Nehir: Berrak senin araba ne alemde?
Berrak: Yine bozuldu.
Nehir: Offf. Nefess
Nefes: Efendim?
Nehir: Tahir'in arabasını alsan da az gezsek ya! Hem bunların işi de yok.
Nefes: Olur mu Nehir ya? Lazımdır arabası.
Nehir: Ay tüm gün gemideler Polat'la. bir kaç saatten bişey olmaz. Hem geldiğimden beri gezemedim şu Trabzonu.
Nefes: Iyi tamam gidip de isteyim.
Nehir: Hazırlanıyoruz bizz!
Nefes: Tamamm.

Nefes konağa gider kapıyı çalar. Şansa Tahir açar kapıyı,
Tahir: Hayırdır Nefes sabah sabah rüyanda mı gördün beni?
Nefes: Hıı yüzünü görmeden günüm geçmiyo ya. Gidiyimde bi göreyim dedim.
Tahir: Iyi demişsin de sadede mi gelsen?
Nefes: Hah şimdi bizim Berrağın araba yine bozuldu. Nehir de tutturdu kızların izin günü bana Trabzon'u gezdirin diye. Ee araba yok! Sende gemiye gidiyosun ya
Tahir: Eee
Nefes: Senin arabayı versen 1-2 saatliğine? 😄😄
Tahir: Şöyle tatlı tatlı söylüyon vermeme ihtimalim var mı sence?
Nefes: Yok!
Tahir'in elinden anahtarı kapar ve arabaya doğru gider.
Tahir: Dikkat et!
Nefes: Tamamm.

Nefes arabayı çalıştırır ve konaktan dışarı çıkar. Konaktan dışarı çıkar çıkmaz Vedat'ın adamları arabanın peşine takılır. İçlerinden birisi Vedat'ı arar,
👺: Araba çıktı takibe başlıyoruz.
Vedat: Dikkat edin arabada başka biri olmasın. O it ölse kafi.
👺: Tamam Vedat Bey.
Şöföre dönerek
👺: Hadi hallet şu işi. Emniyet kemerini bağla bi de senle uğraşmayayım.
👽: Tamam.

Önce arabayı sıkıştırmaya çalışırlar. Nefes panikler ne yapacağını bilemez hemen Tahir'i arar,
Tahir: Noldu Nefes?
Nefes: Tahir bir araba beni takip ediyor!
Tahir: Emin misin?
Nefes: Evet hatta sıkıştırıyor kaza yapmaya çalışır gibi!
Tahir: T-tamam sakin ol tamam mı nerdesin sen?
Nefes tam bişey söyleyecekken çok büyük ses gelmiştir çarpmışlardır.
Tahir: Nefes! Nefes cevap ver!
Telefon kapanmıştır. Hemen yola çıkar Nefes'i bulmak için. adamlar kesin ölmüş mü diye kontrol etmek için arabanın yanına yaklaştıklarında Tahir olmadığını görürler. Hemen Vedat'ı ararlar.
👺: Beyim Kazayı yaptık da arabada bir kadın var!
Vedat: Bir şeyi de becerin lan gereksizler kim var arabada.
👺: Tanımıyorum.
Vedat: Tarif et!
👺: Genç uzun boylu, uzun kahverengi saçları var, Göz rengide yeşil sanırım!
Vedat: Nefess. Lan gerizekalilar hemen ambulansı arayın! Ölümlerden ölüm beğenin lan! Nefes'e çarpmak nedir? Yaşamıyosunuz lan siz!
👺: Ve-vedat bey
Vedat: Lan sen hala konuşuyo musun? Ambulans çağır! Acısız bir ölüm istiyosan dua at de o kız yaşasın!
Tahir kazanın olduğu yere gelmiştir.
Tahir: Nefes, Nefes uyan güzelim geldim bak hadi aç gözlerini!
Sonra adamlara dönerek bir tanesine bir yumruk indirir.
Tahir: Derdiniz ne lan sizin? Niye sıkıştırdınız arabayı?
👺: Sıkıştırmadık biz. Kız acemiymiş.
Tahir: Gösterecem ben sana acemiyi!
Deyip bir yumruk daha atar. O sırada ambulans gelir Nefes'i alıp apar topar hastaneye getirmişlerdir.

Hastaneye geldiklerinde Nefes'i hemen ameliyathaneye alırlar. Herkes hastaneye toplanmıştır.
Nehir: Hep benim yüzümden ya ne diye ısrar edersin ki araba diye! Taksiyle gidebilirdik!
Berrak: Kendini suçlamaktan vazgeçer misin? Şu anda kendini suçlaman Nefes'i geri getirmicek!
Nehir: Napıyım? Ha söylesene napıyım? Hepsi benim yüzümden!
Berrak: Evet senin yüzünden! oldu mu rahatladın mı!?
Polat: Kavga etmenin zamanı değil. Gel Nehir bi hava alalım.
Nehir: Bırak Polat ya! Nefes uyanana kadar burdayım ben!

Bu sırada Tahir bir köşede gözlerini bir yere sabitlemiş öylece duruyordu. Delirmeye bile mecali yoktu! Daha dün evlilik hayalleri kurduğu kadın bugün ölümle burun burunaydı! Vedat da ordaydı en az Tahir kadar bitkin durumdaydı o da. Nazar bilgi vermek için koridora çıktı. Ameliyathanenin kapısı açılır açılmaz herkes Nazar'ın başına toplandı.
Tahir: Nefes nasıl?
Nefes: Kafasına ağır darbe almış. Iç kanaması vardı ama şimdi gayet iyi. Birazdan normal odaya alırlar. Uyandıktan sonra birkaç test yapılır, akşama doğru da taburcu olur.
Tahir: Çok şükür! Çok şükür!
Herkes birbirine sarılıyordur. Tahir de Mustafa abisine.

Yarım saat sonra Nefes'i normal odaya almışlardır. Herkes başına toplanmıştır. Tahir baş ucunda, Vedat da tam kapının dibinde duruyordur.
Tahir: Nefes güzelim iyi misin?
Nefes: Siz kimsiniz?
Tahir: Ne?
Nefes: Ben, ben hiç bir şey hatırlamıyorum adımı bile!
Bizimkiler şoktayken Vedat hemen durumu kavramış ve Nefes'in yanında bitmiştir.
Vedat: Karıcım yorma kendini dinlen biraz.
Nefes: Karıcım mı?
Vedat: Sen ben ve oğlumuz çok güzel bir aileyiz.
Nefes: Gerçekten mi?😊 oğlum mu var benim?
Vedat: Oğlumuz.☺
Deyip Nefes'in elini tutar. Tahir daha fazla dayanamaz,
Tahir: Çek lan o elini kırdırtma bana!
Vedat: Sakin ol Kaleli!
Tahir: Gebertirim lan seni!
Tam üzerine atlayacakken,
Vedat: Aa lütfen karım yeni çıktı ameliyattan onu yormayın ve bizi yalnız bırakın!
Tahir: Bırakıcam ben seni yalnız!
Deyip kolundan tuttuğu gibi odadan dışarı çıkarır. Ve suratına bi yumruk geçirir.
Tahir: Ne yapmaya çalışıyon lan sen!
Vedat: Olması gerekeni Tahir olması gerekeni. Nefes benim! Ve benim yanımda olacak!
Tahir: Bok olur senin yanında siktir git lan şerefsiz!
Vedat: Bu kadar kıskanma Tahir!😀
Tahir bir yumruk daha geçirir ve içeri girer.
Doktor: Nefes hanım nasıl hissediyorsunuz? Ağrınız falan var mı?
Nefes: Ağrım yok da ben ne zaman hatırlicam?
Doktor: Orasını bilemeyiz belki 3 gün sonra belki 3 ay sonra belki de hiç. Ama kendinizi zorlamayın. Etrafınızdaki insanlarla vakit geçirin. Şimdi çıkabilirsiniz. Kontrollerde görüşmek üzere.
Vedat: Hadi karıcım gidelim.
Nefes Vedat'a doğru bir adım atar. Tahir kolundan tutup kendine çeker.
Tahir: Gidelim Nefes!
Nefes: Sen kimsin? Neyimsin yani?
Tahir: Sözlün evlenicez yakında.
Nefes: E ama karımsın diyo oğlumuz var diyo.
Tahir: Sen onun hiçbir şeyi değilsin Nefes! Yürü gidiyoruz!
Nefes çok kararsız kalmıştır bir yandan ona kibarlıkla gidelim diyen Vedat, bir yanda sinirli olduğu gözlerinden belli olan kaba Tahir.

Aha gene ortalık karıştı! Nefes kimle gidecek?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum 💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin