Kaleli Konak
Tahir: Abi naptın para meselesini?
Mustafa: Bende senle onu konuşacaktım abim. Cemil Dağdevirene gittim ortaklık teklif ettim. Adam uyanık çıktı Tahir'i Mercan'la evlendirmezsen bu iş olmaz dedi.
Tahir: Bana kabul ettim deme abi!
Mustafa: Mecburuz abim sen dedin Vedat Sayar'la olmaz diye başka çare mi var?
Tahir: Var! Toprak Barutçu.
Mustafa: Saçmalama Tahir! Olmaz ben yıllar sonra onla yüzleşemem! Bunu bana yapma abim!
Tahir: Sizin eskiden ne kadar iyi dost olduğunuzu bilmeyen yok. Ikinizde o inatçı burnunuzu indirip adım atmıyorsunuz. Oysa biriniz adım atsa öbürünüz koşacak. Etma abi benim hayatımı karartma ben sevmediğim bir kızla para için evlenemem o da ben de hiç mutlu olamayız.
Mustafa: Ama...
Tahir: Hani sen kardeşlerin için her şeyi yapardın.
Mustafa: Tamam ula konuşacim Toprakla.
Tahir: Abim be!Sarılırlar. Mustafa için ne kadar zor olsada bunu ailesi için yapacaktı. Telefonunu çıkardı ve Toprak Barutçu'yu aradı,
Toprak: Alo
Mustafa: Toprak, benim Mustafa Kaleli.
Toprak: Mustafa! Hayırdur bir sorun mu var?
Mustafa: Istanbul'a gelsem konuşur muyuz?
Toprak: Konuşalım bakalum.
Mustafa: Görüşürüz o zaman.
Toprak: Görüşürüz.Asiye: Hayırdır kocacum, kimle konuşaysun? İstanbula niye gidecesun?
Mustafa: Toprak Barutçu
Asiye: Tahir yanlış duymadım demi ben, Mıstafam Toprak'la konuştuğunu mu söyledi?
Tahir: He yengem aynen öyle dedi.
Asiye: Oy sıfatunu sevduğum. Barışmadan gelme Mıstafa tekrar eskisi gibi olalım. Mustafam..
Mustafa: Söyle Asiyem
Asiye: Bende geleyim mi? Çok özledim Leyla'yı.
Mustafa: Gel sende gel. Orda desteğine ihtiyacım olacak.
Asiye: Gideyim de hazırlanayım o vakıt.Asiye: Mıstafaamm
Mustafa: Söyle Asiyam
Asiye: Hadi bunları giyelum.
Mustafa: Saçmalama Asiye giymem ben buni
Asiye: Ya ama bak çok güzel yangazlar yaptırmış bizim için
Mustafa: Ula yangazlar! Olmaz asiyem bak istanbula gidiyoruz boyle gidemem ben. Donunce söz bi gun evde giyeriz.
Asiye: Şimdi giyeceğuz dedim bitti bak eğer giymezsen yanıma bundan başka kıyafet almam tüm istanbulu boyle gezersin oğa göre. Ama
Mustafa: Ama?
Asiye: Ama şimdi giyersen istanbula gidince bir yerde değiştirmene izin verebilirim.
Mustafa: Oyy Asiyem Oyy
Asiye: Ney Mıstafam neyy(Sonuç😂😂)
Tam kapıdan çıkacakları sırada tüm aile bahçeye gelir.
Fatih: Ikizum gördün mi yengem bizim aldığımız kazağı giydirmiş abime.
Murat: Abi ne ettun ya biz bunu Fatihle alırken iddiaya girmiştik ben dedim ki Abim bunu hayatta giymez Fatih te yengem giydirir demişti senin yüzünden gitti yüzlük. Buyur yangaz hayrını gör.
Fatih: Eyvallah yangaz.
Mustafa: Ula yürüyün gidin almayayım ayağımın altına. Abisi hıyar.
Tahir: O değil de abi çok yakışmış hep böyle mi gezsen acaba.😁😁
Mustafa: Ula ben şimdi size gösteririm
Tam Mustafa kardeşlerine doğru koşacakken,
Asiye: Mıstafam geç kalacağız hadi gidelum. Balım annem hadi gel. Murat sen de bizi havaalanına bırak. Hazır gaynanam gelmiyoken uçakla gidelum.
Saniye: Uyh kim demiş gelmiyo bekleyin burda hazırlanıp gelecim.
Asiye: Hadi hadi binin arabaya. Hadi Yürüyün ya hiç istanbulda çekemem oni.Murat, abisigili havaalanına bırakıp konağa gelir. Ve konakta Saniye dırdırı çeken bir Fatih görür ve kıyamaz ikizine
Murat: İkizum hadi biz de gemiye gidelum işler galdi. Abim dönünce tepeler valla.
Fatih: Doğri dedin oni ikuzum hadi biz gidelum.Dağdeviren Evi kapı önü
Berrak: Kızlar hazırsanız kapıyı çalıyorum.
Nefes: Korkunun ecele faydası yok. Bas zile!
Berrak: Allah'ım sen bizi Cemil Dağdeviren'in şerrinden koru!Nefes: Amin!!
Nazar: Amma korktunuz ha!
Berrak: Diyene bak!Berrak kapıyı çalar ve Türkan hanım kapıyı açar.
Türkan: Kız sen nerdesin kaç gündür. Baban çıldırdı.
Nazar: Hoş bulduk anne! Hadi kızlar içeri.
Içeri girerler Cemil kahve içiyordur
Cemil: Kız sen nerdesin eve uğradığın yok!
Berrak: Hah Cemil amcacım biz de tam bu konuyu konuşacaktık.
Cemil: Dökülün
Berrak: Imm.. şimdi beni biliyonuz koskoca evde yalnız başıma kalıyorum. Nefes taşındı bana beraber kalmaya başladık. Bu arada bu Nefes hastanemizin yeni doktoru.
Nefes: Merhaba
Cemil: Ne doktorusun kızım?
Nefes: Psikoloğum ben.
Türkan: Deli doktoru yani.
Nefes: Ne alakası var ya! Her psikolojik destek alan deli mi? Bırakın artık bu eski kafaları.
Berrak: (mırıldanarak) kızım sakin olsana izin vermicekler şimdi.
Nefes: Iı.. şey çok pardon ben birden fazla yükseldim.
Cemil: Sadede gelin!
Berrak: Hah ben Nefes beraber kalıyoruz ya biz de dedik Nazar da bizle kalsın. Hep beraber hastahaneye gider geliriz.
Cemil: Olmaz öyle şey başımıza yeni yeni adetler çıkarmayın. Otursun oturduğu yerde! Gidemez hiçbir yere.
Nazar: Ama baba burası hastaneye çok uzak. Çok zorlanıyorum gidip gelirken.
Cemil: Iyi gitmezsin o zaman.
Nazar: Yok artık baba. Beni hastaneden almicaksın demi.
Cemil: Biraz daha zorlarsan o da olacak.
Berrak: Ama Cemil amca...
Cemil: Aması maması yok ben son sözümü söyledim!
Nazar: Kızlar bir gelsenize.Nazar ve kızlar kapıya çıkarlar Nazar kızlara,
Nazar: Şimdilik siz gidin ben ikna etmeye çalışacim daha fazla üstüne gidersek çok sinirlenur.
Berrak: Peki madem.
Cemil Dağdeviren'i ikna etmek biraz zor olacak gibi kızlar şimdilik giderler Ama bu işin peşini asla bırakmayacaklar.Barutçu Apartmanı İstanbul
Kaleliler Barutçu Apartmanın önünde gelmişlerdir. Mustafa derin bir nefes alır ve apartmana doğru bir adım atarlar. Mustafa yol boyunca ne yapacağını ne söyleyeceğini düşünüp durmuştur. Yukarı kata çıkarlar ve zile basarlar kapıyı Leyla açar.
Leyla: Ayyy hoş geldinizz kız Asiye nasıl özlemişim.
Sarılırlar.
Leyla: Buyurun içeriye geçin.
Toprak: Hanımlar siz içeri geçin biz Mustafa ile dışarı çıkalım olur mu?
Mustafa: Aynen Asiyem siz geçin içeri.Asiye ve Balım içeri geçerler, Toprak ve Mustafa ise dışarda bir cafeye giderler.
Balım ve Doruk hemen anlaşmışlar bir kenarda oynamaya başlamışlardır.Leyla: Kız Asiye neler oldu bir bilsen ayy yıllar oldu görüşmeyeli. Bu öküzler yüzünden biz de görüşemedik.
Asiye: He valla bugün Mıstafam Toprağın yanına gidecem deyince bende atladim arabaya.
Merhaba Pembe sultan nasılsın? (Elini öper)
Pembe: Bu pulliyla ne kadar iyi olunabilirse o kadar iyiyum.
Asiye: Galiba yılların değiştirmediği 2 şey var oda Saniye Hanımla Pembe Sultan.
Leyla: Aynen öyle 😁😁
O sırada içeriye Yeşim dalar,
Yeşim: Leyla bak şimdiden söylüyorum ben bu Çınar'ı öldürürüm. Ayy misafir varmış! Hoş geldiniz.
Leyla: Yeşim Çınar'ın eşi. Buda Asiye sürmene'den çok yakın dostum.
Y&A: Memnun oldum.
Leyla:Noldu hayırdır gene ne yaptı öküzcük.
Yeşim: Klasik kıyafetime karışıyo neymiş efendim çok kısaymış. Sanane ya sanane
Pembe: Kız zilli ne demek sanane kocan o senin karışacak tabi.
Yeşim: Neyse Leyloş ben şirkete gidiyorum. Görüşürüzzz.
Leyla:Bay bay
Bu sırada Pembe Sultan da mutfağa gider.
Asiye: Çınar bile evlenmiş desena bizim Tahir evde kaldi.
Leyla: Yok mu birileri?
Asiye:Var gibi de henüz itiraf aşamasındalar. Ee Defne nerde?
Leyla: Kız o da evlendi ya.
Asiye: Dema kız ne ara oldi o.
Leyla: Ezgiyi de verecem yakinda😁 bi Polat kaldı. Ama onunda var başında kendi gibi bi bela. Sizde ne var ne yok
Asiye: Valla ne olsun bizim yangazların işi kolay onlar buldi birilerini ama Tahir'in işi zor.
Leyla: O niye hani vardı biri?
Asiye: Var da kız yaralı. Çok zor zamanlar atlatmış bir de oğlu var. Görsen dünya tatlısı.
Leyla: Üzüldüm şimdi ama Tahir de onun yaralarına merhem olur. Yeterki gönüller bir olsun.
Asiye: Ayneen öyle.Yazdığım en uzun bölüm oldu. Toprak ve Mustafa'nın geçmişten gelen küslüğünü öbür bölüme bırakmak istedim.
Umarım beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi yorum olarak bırakın lütfen. Seviliyosunuz💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanfictionBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!