Asiye Ayaz'ın altını değiştirip uyuttuktan sonra söylene söylene aşağı iner.
Asiye: Neymiş giyemezmişim! Sen benim elbisemi nasıl kesersin ya?! Tılımbacı Mıstafa ne olacak! Dangoz!
Nefes: Asiye abla noldu?
Asiye: Bu dangoz benim güzelim elbisemi kesti!
Leyla: Nee! Nasıl yapar ya! Kurtarılma şansı ne?
Asiye: Sifır! Paramparça etti dangoz!
Mustafa: Söylenma Asiye söylenma giyemezdin o elbiseyi!
Asiye: Ne giyecim ben yangazların düğününde Mıstafa?!
Mustafa: Kapali olsun da ne giyersen giy Asiyam!
Nefes: Neysekii Mustafa abinin izin vermeyeceğini öngördüğüm için aldım bir elbise.
Mustafa: İşte tam Kaleli gelini bak nasıl da tanıyo abisini. Ee bacım nasıl bir şey aldın göstersene.
Berrak: Sana ceza Mustafa abi düğün gününe kadar görmeyeceksin düşün dur.
Asiye: Tam bana layuk eltu olduğunuzu söylemişmiydim?
Nefes&Berrak: Evet.
Sarılırlar. Nazar da kollarını göğsünde birleştirmiş onları izliyodur. Nefes fark eder.
Nefes: Evlatlık gibi kaldın orda.
Berrak kolunu açarak: Gel.
Nazarda yanlarına gider 4'ü birden sarılır.
Ezgi: Kızlar gidelim artık yarın kına ertesi gün düğün var işimiz uzun.
Berrak: Gidelim hadi.
Polat: Deniz konuşmamız lazım gelsene bi.
Deniz: Hayırdır?
Polat: Ya gel işte!
Deniz ve Polat bahçeye çıkar.
Polat: Bak şimdi kıvırmadan pat diye söylicem kalbine falan inmesin!
Deniz: Ne söyliceksen söyle artık.
Polat: Şimdi sen bu kızı ta Trabzona taşınmaya karar verdiğimizde bana emanet ettin.
Deniz: Evet ettim.
Polat: Yani daha fazla saklayamazdım.
Deniz: Lan iyi ki kıvırmicam dedin ha iki saattir kıvranıyosun.
Polat: Ben bu mavi gafaya aşık oldum!
Deniz: Mavi gafa? Nehir! Lannn! Ne demek aşık oldum.
Polat: Gayet türkçe konuştuğumu düşünüyorum.
Deniz: Nehir de seviyo mu?
Şu zamana kadar sessizce onları izleyen Nehir olaya dahil olmanın zamanı geldiğini düşündüğü için yanlarına gider.
Nehir: Evet.
Deniz: Yok olmaz! Kızım ikinizde birbirinizden manyaksınız. Üzersiniz birbirinizi.
Nehir: Ya bir şey olmazz.
Deniz: Bu konu burda kapandı ve sen bizimle istanbula geliyosun!
Nehir: Hayatta olmaz! Burda benim bi düzenim işim var bırakamam.
Deniz: Orda da kurarsın düzenini Nehir! Gidiyoruz dedim!
Nehir: Siz gidiyosunuz ben kalıyorum abi bu konu tartışmaya kapalıdır.
Deniz: Nehir!
Nehir: Israr edersen bi daha seninle asla konuşmam abi!
Der ve evine doğru yola çıkar Polat da arkasından gider.***
Ertesi gün:Sabah erkenden bütün kızlar Berrağın evinde toplanmışlardır. Türkan hanım ve Mercan da gelmiştir. Hep beraber evi süslerler ve akşam için hazırlanmaya başlarlar. Hazırlıklar tamamlanınca köyün kızları da yavaş yavaş gelmeye başlamışlardır. Gece boyunca herkes çok eğlenmiştir önce Berrağın sonra da Nazar'ın kınası yakılmıştır. Erkekler de konakta takılıyorlardır. 2 kişi hariç. Tahir ve Polat, Nefes ve Tahir'in düğününde olanlar olmasın Vedat yine burnunu sokmasın diye kızların evininin önünde nöbet tutuyorlardır.
Ertesi gün;
Herkes sabahın köründe kalkmıştır. Kızlar kuaföre gitmek ićin hazırlanmaya başlamıştır. Ayaz, Duru ve diğer çocuklara Meftune Sultan, Saniye ve Pembe bakacaktır. Kızlar üstlerine rahat bir şeyler giyip aldıkları elbiseleri de yanlarına alarak kuaföre gitmişlerdir. Saç ve Makyajları tamamlanınca düğün için tutulan yere giderler. Kıyafetlerini orada giyeceklerdir. Herkes farklı bir odaya giyinmek için girer. Nefes hariç.
Defne: Nefes sen neyi bekliyon?
Nefes: Tahir hala elbiseyi getirmedi siz hazırlanın bende onu bi arayım.
Yeşim: tamam kuşum.
Kızlar odalara girdikten bir süre sonra Tahir gelir.
Tahir: Çok gecikmedim demi?
Nefes: Yok da sabah ta verebilirdin illa son ana kadar saklican yani😂.
Tahir: Riv riv etme da git hazırlan hadi bekliyorum.
Nefes: Tamam.
Nefes odaya girince kızlar çıkar ve gelin odasına toplanırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanfictionBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!