26.Bölüm//Klinik

2.3K 106 19
                                    

Nefes: Günaydınn!! Kalkın hadi uykucular!
Berrak: Oha rüyada mıyım ben ya? Nefes benden önce uyanmış!
Nazar: Aynı rüyayı görüyor olmamız imkansız galiba gerçek!
Nefes: Abartmayın ya! Nehir bir iki saat Yiğit'in yanında kal ben hastaneye gidip işe devam etmiyeceğimi söyleyip geliyorum. Gelince Yiğit'i Asiye ablaya bırakırız. Tahir ve Polat'la beraber sipariş ettiğimiz malzemeleri kliniğe yerleştiririz bir düzeni olsun.
Nehir: Tamamdır.
Berrak: Hihh çok geç kaldık koşunn!
Nefes: Evi yakmadan oğluma bi kahvaltı hazırla Nehir.
Nehir: Bak ona söz veremem. Daha önce ev yakma geçmişimiz var Polat'la
Nefes: Hadi ya! Kimin evini yaktınız?
Nazar: Hadi Nefess!
Nefes: Neyse gelince anlatırsın.

Kızlar hastaneye gider Nefes hastaneden ayrılacağını bildirip evin yolunu tutar. Eve gelince Yiğit ve Nehir'i alıp Kaleli Konağa doğru yola çıkarlar.

Arabada,
Nefes: Gelene kadar çatladım! Kimin evini ne zaman yaktınız?
Nehir: Sen hala orda mısın ya?
Nefes: Evet hadi anlat!
Nehir: Tamam tamam Çınar'la Yeşim'in düğününde onların taşınacağı evi yakmıştık. Ama gerçi benim suçum yok hep o lazkopatın yüzünden. Eve gizlice girmeseydi bende onu elektroşok cihazıyla bayıltmayacaktım. Bayıltmadığım için 1 kova suyla ayıltmak zorunda da kalmicaktım.
Nefes: Ee yuh.
Nehir: Tabi üstü başı ıslanınca ütüleyerek kurutmak zorunda kaldı ütünün de fişini çekmeyi unutunca kıyamet koptu!😂😂
Nefes: Yeminle bela çeker gibi bişeysiniz😂

Konağa gelince Yiğit'i Asiye'ye bıraktılar. Şansa Tahir ve Polat evdeydi.
Nefes: Tahirr hadi çıkıyoruz!
Tahir: Nereye?
Nefes: İşimiz var hadi! Polat sende!
Polat: Ben gelmesem?!
Nehir: Ihtimali bile yok lazkopat seni çok çalıştıracam bugün!
Polat: Hahh bi sen eksiktin mavi gafa! Bu geliyosa ben hiç gelmem yenge kusura bakma!
Nefes: (Sadece Tahir'in duyacağı şekilde) Hay yenge kadar başınıza taş düşsün.
Tahir: (Sadece Nefes'in duyacağı şekilde) Bi alışamadın şu yenge olayına😂😂
Polat: Efendim yenge bişey mi dedin?
Nefes: Diyorum ki yengeni kıracak mısın? Hadisene ya!
Tahir: Ne nazlandın olum yürüsene işte.
Polat: Iyi be tamam.

Hep beraber kliniğe gitmişlerdir. O sırada mobilyalar da kapının önüne iniyordur,
Polat: Oooo baya iş var!
İçeri girerler,
Tahir: Buranın boya badanaya da ihtiyacı var. Tamam o zaman şöyle yapıyoruz, Nehir Polat siz burdaki çöpleri toplayın içeri taşıyabileceğiniz eşyaları taşıyın. Biz de Nefes'le boya falan gerekli malzemeleri alalım.
Polat: Biz beraber kalmasaydık iyiydi.
Nefes: Çınarla Yeşimin evine dönmesin bura bak 2 saate gelcez bela yok!
Tahir: Onların evine ne yapmışlar?
Nefes: Yolda anlatırım.
Nehir: Iyi hadi gidin sanki çocuğa emanet ediyolar ya!
Nefes ve Tahir gitmiştir.
Nehir: Hadi lazkopat başla!
Polat: Valla yengemde gitti hayatta bir şeye elimi sürmem çalış mavi gafa!
Nehir: Ya Polat kalksana! Ben tek başıma nasıl yapıyım?
Polat: Banane.
Nehir: Ya Polat kalk bak Tahir'i ararım gelince o seni azarlarken zevkle izlerim valla!
Polat: Riv riv riv bi sus da! Neysee hadi acıdım gel.

Onlar oraları toparlamaya başlamışken Nefes ve Tahir de bir mağazaya girmiştir boya almak için.
Tahir: Bi bordo bi de mavi alırsak yeter Nefes.
Nefes: Ne? Tahir saçmalama mobilyaların rengini görmedin mi sen? Hayatta Bordo mavi olmaz.
Tahir: Olur Nefes Bordo mavi her yere uyar.
Nefes: Tahir saçmalama bak şimdi öncelikle beyaz alıcaz al bakalım ordan. Hah şöyle şimdi kırmızı, mor, sarı,
Tahir: Mavii
Nefes: Tamammm mavi de alalım. Turuncu da al hepsinin küçük boylarını al her duvar farklı bi renk olsun insan içeri girince çıkmak istemesin böyle ferah ferah.
Tahir: Biz yine de bir duvarı borda mavi yapalım.
Nefes: Tahirrr!
Tahir: Nefessss..
Nefes: Şirinlik etme bağa.
Tahir: Şirinlik eden kim? Şirinlik edeni vursunlar! Yapıyo muyuz bordo mavi?
Nefes: Yapıyoruz Tahir yapıyoruz ama sadece 1 duvar.
Tahir: Sadece bir duvar.😉
Nefes: Şuna bak ya nasıl da sevindi. Şu tipe bakk (yanaklarını mıncırır.)
Tahir: Kızım bi dur.
Nefes: Tamam tamam hadi gidelim.
Tahir: Gidelim.

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin