20.Bölüm//NazMur💔

2.9K 116 13
                                    

Sabah/Kaleli Konak
Barutçular ve Arasların gitme vakti gelmiştir. Herkesle vedalaştıktan sonra,
Leyla: Artık Ezgi ve Deniz'in düğününde görüşürüz.
Asiye: Ayy evett az kaldı değil mi?
Deniz: Istanbul'a döner dönmez en yakın zamana nikah tarihi alıcaz. Nehir ve Polat da şimdi bizimle gelsin düğünden sonra hep beraber dönersiniz.
Berrak: Aynen biz de bi boş oda var onu hazırlarız Nehir'e.
Nehir: Düğüne kadar benden uzak kalıcaksınız kızlar biliyorum çok üzüldünüz.
Nazar: Yaa aşırı üzüldük!😂😂
Yeşim: Düğünden en geç 2 gün önce istanbulda olun. Alışveriş yapıcazz!
Defne: Çok heyecanlı yaa😍
Yalın: Kızlar hadi!
Yeşim: Geldikkk.
Berrak: Hadi bizde hastaneye. Fatih bırakırsın degil mi?
Fatih: Sen iste yeterki.
Asiye: Yandi ortaluk yandi.
Fatih: Yengee!
Asiye: Yaa nasul oluyomuş yangaz efendi hep siz mi yapacanuz?
Murat: Yengem intikam alıyo yangaz.😁
Fatih: Fark ettum ikizum.
Nazar: Hadi gidelim artık.
Murat: Sen benle geliyosun!
Nazar: Allah Allah o niyeymiş?
Murat: Yürü Nazar. Uğraştırma beni.
Deyip Nazar'ı arabasına bindirir. Taş köprüye gelmişlerdir.

Nazar: Ee niye geldik buraya?Murat: Nefes yengem abimin yanındayken doktorla olan konuşmanızı duydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nazar: Ee niye geldik buraya?
Murat: Nefes yengem abimin yanındayken doktorla olan konuşmanızı duydum.
Nazar: Ne!? Ne kadarını?
Murat: Hepsini. Sen de kabul ediysın işte niye süründüriysın beni?
Nazar: Neyi kabul ediyorum ya! Ben hiç bir şeyi kabul etmiyorum. Hem nereden biliyosun senden bahsettiğimi?
Murat: 'En değerlimin Can parçam'ın abisi' dedin Nazar. En değerlinin Fatih olacak hali yok ya! Basbaya benden bahsediydın işte inkar etme artık!
Nazar: Evet! Senden bahsediyordum Evet! Sana sevdaluyum Evet! Ama sana güvenmiyrım. Sıkılırsın sen. Sen birine bağlı kalamazsın. Elde edemediğin için bu kadar etrafımdasın. Elde ettikten sonra hata yaptığını düşüneceksin! Ben bunu kaldıramam!
Murat: Ula niye sıkılayum. Sevdaluyum dedim ben bir kere! Tamam mazim temiz değil. Tamam her çiçekten bal aldım zamanında kabul! Ama sende tutuldum sende kaldım ben Nazar senden öncesi çok belki ama senden sonrası yok! Anla artık kızım!
Kısa bir sessizlikten sonra
Nazar: Hastaneye geç kalıcam gidelim mi?
Murat: Yapma Nazar! Kaçma artık.
Nazar: Biraz zaman ver Murat.
Murat kafasını sallar.
Murat: Hadi gidelim.
Murat Nazar'ı hastaneye bırakıp Fatih'i aradı,
Fatih: Ne oldu? Hallettin mi? Oldunuz mu?
Murat: Malesef. Bizim mekana gidelim mi?
Fatih: Oo durum vahim desene.
Tamam 10 dk ya ordayım.
Fatih ve Murat tüm Trabzon'nun ayakları altında olduğu bir yere gelirler. Ne zaman sıkışsalar, dertleşecek olsalar oraya giderlerdi.
Fatih: Anlat hadi.
Murat: O da bana sevdaluymuş.
Fatih: Ittiraf etti mi cidden? E bu süper.
Murat: Sana güvenmiyrım beni elde ettikten sonra sıkılırsın hata yaptığını düşünürsün ayrılmak istersin ben buna dayanamam dedi.
Fatih: Yapma ya! Ne olacak şimdi?
Murat: Bilmiyorum yangaz. Ama ondan uzak durmaya çalışacam onu daha fazla üzemem.
Murat'ın gözleri dolmuştu dokunsan ağlayacak durumdaydı, Fatih kollarını açarak,
Fatih: Gel.
Murat Fatih'e sarıldı. Bir müddet sonra toparlandı biraz dolandıktan sonra konağa gittiler.

Nazar hastaneye geldiğinde morali çok bozuktu. Ilk boş anında kızlara mesaj atıp Nefes'in odasında toplanmak istedi. Kızlar odada toplanınca,
Nefes: Ne bu hal kuzum ne oldu?
Nazar: Murat'la ciddi ciddi konuştuk. Ve her şey başlamadan bitti.
Berrak: Yapma! Neden?
Nazar: Güvenmiyorum sıkılırsın ben buna dayanamam dedim.
Nefes: O ne dedi?
Nazar: "Niye sıkılayum sevdalıyum dedim bir kere. Tamam senden öncesi çok ama senden sonrası yok ben sende kaldım" ve bunun gibi bir sürü şey işte.
Berrak: Haklı. Çocuk daha ne yapsın Nazar!
Nefes: Tamam üstüne gitme. Kötü zaten. Sende üzülme artık olacağı varsa olur. Sevdanın karşısında sen bile duramazsın. Bak gör sizde çok mutlu olacaksınız.
Nefes, Nazar ve Berrak sarılırlar. Mesai bitince hastaneden çıkarlar kapının önünde Tahir'le karşılaşırlar.
Nefes: Tahirr.
Tahir: Nefesim.
Nefes: Iyisin demi? Bir şeyin yok değil mi? Hastaneye neden geldin?
Tahir: Güzelim sakin ol senin yanına geldim.
Nefes gülümser,
Tahir: Hadi gidelim. Kızlar Yiğit sizde servisi gelince üstünü değiştirin, karnını doyurun, ödevlerini yaptırın.
Berrak: Emrin olur!😁
Nefes: Akşam görüşürüz. Nazarr üzme kendini.
Tahir: Nazar'a noldu?
Nefes: Murat'la başlamadan bitmişler.
Tahir: Yapma ya! Murat da kötüdür şimdi.
Nefes: öyledir. Biz nereye gidiyoruz?
Tahir: Valla 2 seçeneğin var. Gemi? Çivra?
Nefes: Çivra.
Tahir: Iyi hadi atla.
Arabaya binip Çivraya giderler.
Nefes: Çok seviyorum burayı ya.
Tahir: Bende seni.
Nefes hızla Tahire döner çok yakınlardır. Nefes gözlerini kapatır. Tahir gülümseyip önce burnunu sonra da alnını öper.
Nefes gülümser,
Nefes: Eee napıyoruz?
Tahir: Bak o kısmı hiç düşünmedim.
Nefes: Yiğit'i çok boşladık bu ara buralarda lunapark falan var mıdır? Biraz eğlense?
Tahir: Balım'ı da alırız. Ne zamandır gitmek istiyordu.
Nefes: Çok güzel olur.
Tahir: Hadi gel.
Önce konağa uğrayıp Balım'ı alırlar ordan da Yiğit'i almak için eve giderler. Kapıyı Berrak açar.
Nefes: Berrak Yiğit'i çağırsana.
Berrak: Odasından çıkacağını hiç sanmıyorum.
Nefes: Noldu bi sorun mu var?
Berrak: Okuldan gelip seni göremeyince surat astı sonra da 'Hani bir daha işi uzamayacaktı ben her geldiğimde evde olacaktı. Sözlerini tutmuyor.' Dedi.
Nefes: Dur ben bi bakıyım. Tahir siz biraz bekleyin.
Tahir: Tamam.
Nefes Yiğit'in odasına gider, kapıya vurup,
Nefes: Girebilir miyim annecim?
Yiğit: Gel🙄.
Nefes: Benim kurdum bana küsmüş mü? Ama biz de Tahir abinle Balım'ı da aldık sizi lunaparka götürecektik. Sen bana küstüysen biz gitmeyelim.
Yiğit: Olmazz! Ben küsmedim ki ya! Hadi gidelim.
diyip aşağıya koşturmuştur. Nefes de arkasından gülerek inmiştir. Yarım saatlik bir yolculuktan sonra lunaparka gelmişlerdir. Atlı karınca, dönme dolap, çarpışan arabalar gibi çocukların binebileceği her alete binmişlerdir. Parkın çıkışına doğru discoveri'yi görmüşlerdir.
Yiğit: Anne binsenize Tahir abimle.
Nefes: Ben buna hayatta binmem!
Balım: Amca lütfen biz binemiyoruz ama sizi izleyelim.
Tahir: Gel Nefes.
Nefes: Olmaz Tahir çok yükseğe çıkıyor baksana neredeyse ters dönecek.
Tahir: Ben yanındayım hadi gel.
Yiğit burdan ayrılmayın tamam mı?
Yiğit: Tamamm.

Nefes ve Tahir discovery'ye binerler. Nefes Tahir'in elini sıkıca tutuyordur. Indiklerinde Nefes'in başı dönmüştür. Kendine geldikten sonra,
Nefes: Korkacak bişey yokmuş ya.
Tahir: Tahir korkuyorum! Tahir bitti mi? Öldük mü acaba? Tahir düşüyoruz galiba! Tahirrr! 😂😂😂😂
Nefes: Dalga geçme gebertirim😂😂.

Tahir: Tahir korkuyorum! Tahir bitti mi? Öldük mü acaba? Tahir düşüyoruz galiba! Tahirrr! 😂😂😂😂Nefes: Dalga geçme gebertirim😂😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve size bol NazMur'lu biraz da NefTah'lı bir bölüm getirdim.

Ne olacak bu NazMur'un hali?

Yorumları bekliyorum💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin