Nefes Tahir'e doğru dönüp kollarını boynuna dolar. Tahir de beline sarılır. Sımsıkı sarılıyorlardır. Nefes fısıltıyla,
Nefes: Seni seviyorum, seni çok seviyorum.
Tahir de aynı fısıltıyla,
Tahir: Seni seviyorum yıldızların geceyi sevdiği kadar.
Nefes biraz ayrılır alınları birbirine değiyordur. Nefes Tahir'in yine öpmeyeceğini fark eder ilk adımı kendisinin atması gerektiğini düşünür ve Tahir'i öper. Tahir de karşılık verir 2 saniyelik naif ama hisli bir öpücüktür. Ayrılır ayrılmaz Nefes kendini toparlayıp içeri kaçar. Arkasında sırıtan bir adet Tahir bırakarak.
Nefes içeri girdiğinde,
Asiye: Kuzumm iyi misin?
Nefes: Iyiyim tabi ya! Hani görüntülü konuşma yapıyoduk? Özledim bizimkileri valla.
Nazar: Özledim derken? Hatırlıyon mu lan?
Nefes: Evett!
Berrak: Çok şükür yaa!
Hepsi sevinçten Nefes'in üstüne atlar. Kısa bir sevgi seli ardından,
Nefes: Ayy yeter valla boğaldum! Hadi arayın kızları.
Herkes koltuğa kurulmuş görüntülü aramayı başlatmışlardır. Bu sırada Tahir de yukarı Yiğit'in yanına çıkıp, sarılarak uyumuşlardır.Görüntülü Konuşma
Yeşim: Selaammm!
Berrak: Selamm.
Defne: Nefess hala hatırlamıyor musun?
Nefes: Yarım saat öncesine kadar evet.
Ezgi: Nasıl yani hatırlıyor musun artık?
Nefes: Evettt!
Yeşim: Ayy çok şükür. Ee ne var ne yokk?
Asiye: Nefes'in hafızası yerine geldiğine göre düğün hazırlıklarına başlayalım diyorum.
Berrak: Evet evet evlenin artık.
Nazar: Yok yaa daha zamanı var.
Nefes: Resmen çıkarlarınız için beni satıyosunuz yaa!
Berrak: Olur mu öyle şey canım arkadaşım. Evlende mutlu bir yuva kur diye tüm çabalarım başka bir amacı yok yani.
Nazar: Kesin yoktur.😂
Asiye: E gı sizde ne var ne yok?
Defne: Yeşim hamileeee!
Nehir: Hadi canım! Yeşim anne mi olacak şimdi? Şaka gibi!
Yeşim: Neden ben anne olamaz mıyım Nehir?😢
Leyla: Hormonlar.
Nehir: Ayyy. Olurmu canım kuzenim senden harika bir anne olur ben şaşırdım sadece.
Nefes: Tabi canım dünyanın en harika en güzel annesi olursun sen.
Yeşim: Di mi ya? Muhteşemim ben!
Nehir: Muhteşemlikten ölcek🙄
Yeşim: Efendim?
Nehir: En muhteşem Yeşimm!
Kızlar: 😂😂😂
Berrak: Ya kızlar bir şey söylicem.
Defne: Ayy senin bi derdin var söyle.
Berrak: Fatih 2 gündür ne aradı ne mesaj attı bu gün yemekte yüzüme bile bakmadı. Noldu ki durduk yere.
Nazar: Fatih? Bildiğimiz sürekli arayan her fırsatta hastaneye gelen Fatih?
Berrak: Evet.
Yeşim: En son ne zaman ne konuştunuz?
Berrak: Normal her zaman ki şeyler.
Nehir: Sana bişey diyim mi? Seni hiç aramamasının nedeni senle alakali bişey değil.
Berrak: Ne o zaman?
Nehir: Yarın akşam Trabzonspor'un çok önemli bir maçı var Polat'tan biliyorum. Eminim tüm gün onu düşünüyordur.
Yeşim: Yok artık! Maçla alakalı olacağını sanmıyorum.
Nehir: Bence %100 öyle hatta yarın akşamda stada giderler canlı izlemek için. Kalsa kalsa Mustafa abi kalır burda Tahir abi bile gider.
Nazar: Haklısın aslında Fatih'in futbol aşığı olduğunu hepimiz biliyoruz.
Defne: Yani futbol aşkı Berrak aşkını geçti diyosunuz.
Nehir: Gibi gibi.
Berrak: O zaman bak bakalım gidebiliyo mu o maça? Görürsün sen Fatih efendi!
Yeşim: Yürü be Berrak! Arkandayım!
Defne: Hep destek tam destek!
Asiye: Ezgii! Nasıl gidiyo evlilik?
Ezgi: Çok güzel. Çok güzeldi, taki benim nöbetlerim başlayana kadar😏. Birbirimizin yüzünü göremiyoruz ya.
Nazar: Gece nönetleri zor olur tabi. Ama başhekimle konuşabilirsin sana sabit bi mesai ayarlarlar çok nadir gece nöbeti yazarlar onda da idare edersiniz artık.
Ezgi: Haklısın aslında bu hiç aklıma gelmemişti. Konuşayım ben bi.
Asiye: Defnee! Nası gidiyo kalascınla?
Defne: Biz süperiz valla. Evde beraber işte beraber. Yalın'a kalsa odaları birleştirecek ama o kadar da olmaz yani😂.
Nefes: Yanii.
Leyla: Nazar? Siz?
Nazar: Bizz? Biz iyi ya bi sorun yok. Arada bi kafasını kırma isteğim geliyo ama sonra kıyamıyorum işte.
Nefes: Yalnız kızlarr benim çok uykum var.
Kızlar: Şaşırmadık!😂😂😂
Defne: E iyi o zaman durum değerlendirmeleri bittiğine göre yatabiliriz.
Kızlar: Görüşürüz.
-Bilgisayarı Kapatirlar-
Nehir: Bizde eve gidelim bari.
Asiye: Saat gecenin dördü! Bu saatte ha şu kapıdan dışarı adım atamazsınız! Fatih'i Murat'ın odasına postaladım. Nazar ve Berrak Fatih'in odasında kalırsınız. Nefes sen oğlunla yatarsın Nehir sanada Balım'ın odasına yer ayarlicaz artık.
Nefes: Iyi tamam.
Nazar ve Berrak Fatih'in odasına giderler. Diğerleri de yukarı çıkar. Nefes Yiğit'in odasına yavaşça girer. Bide ne görsün Tahirle Yiğit sarılmış uyuyorlar.Gülümseyip yanlarına gider. Üzerlerini örter. Sonra ikisinin de yanağından öpüp odadan çıkar.
Asiye: E gı niye çıktın?
Nefes: Tahir'le uyumuşlar.😊 Ben yan odada kalıyım.
Asiye: E Nehir de senle kalsın bari yerde yatmasın kız.
Nefes: Tamam gel hadi.
Asiye de kendi odasına geçer ve uyurlar.Sabah
Hepsinden önce Asiye ve Berrak uyanmıştır.
Asiye: Oo eltucum erkencisin.
Berrak: Alışkanlık. Evde de hep ben uyanırım ilk.
Sonra yanlarına Nazar gelir,
Nazar: Günaydınnn.
Asiye: Günaydın eltucum.
Berrak: E hadi kahvaltı hazırlayalım bari.
Onlar kahvaltı hazırlarken Nehir de gelir yanlarına.
Nehir: Oo kızlar döktürmüşsünuz.
Deyip ağzına bir zeytin atar.
Berrak: Kızım milleti beklesene.
Nehir: Amann.
Gidip koltuğa oturur.
Nazar: Nefes?
Berrak: Her zamanki gibi uyuyo!
Nazar: Ah şu kızın uyku sevdası!
Berrak: Tahir mi uyku mu desek uyku diyecek o derece.😂
O sırada Tahir de aşağı iner.
Tahir: Yok canım o kadar da değildir.
Nehir: Umarım 😂
Asiye: E hayde uyandırın milleti. Nazar git yangazları kaldır. Nehir sende Polat'ı. Berrak sende sizin uykucuyu kaldır. Bende kocacumla kızımı uyandırayum.
Berrak tam yukarı çıkacakken Tahir onu durdurur,
Tahir: Ben uyandırırım.
Berrak: Bana uyar valla.
Tahir yukari çıkar önce Yiğit'i uyandırır beraber Nefes'in yanına giderler.
Tahir: 3 deyince gıdıklamaya başlıyoruz tamam mı?
Yiğit: Tamamm!
Tahir: 1,2,3!
Nefes'i gıdıklayarak kahkahalar eşliğinde uyandırmışlardır.
Nefes: 😂😂😂😂 Ay tamam yeter😂😂.
Yiğit: Yetmezzz!
Tahir: Yetmezmiş.😉
Nefes: O zamann Denizden gelen kaplan ay ışığında uluyan kurda saldırı!!Sonra içeri Asiye girer.
Asiye: Yengem mutlu aile tablonuzu bölüyorum ama kahvaltı hazur. Herkes sizi bekliyo.
Tahir: Geliyoruz yenge.Salon
Fatih: Günaydınn.
Berrak: (somurtarak) günaydın.
Fatih: Nasılsun Berrak?
Berrak: Harika!🙄
Fatih: Süper o zaman.
Deyip sofraya oturur.
Sonra içeri Nazar ve Murat girer. Murat kolunu Nazar'ın omzuna atmıştır.
Murat: Manitam beni uyandırmaya da gelirmiş.
Nazar: Havalanma Murat Asiye abla dedi diye uyandırdım senle alakası yok.
Murat: Evet kesin o yüzdendir.
Nazar: Sabır ya☺
Onlarda masaya oturur.
Içeri kavga ede ede Nehir ve Polat girer.
Nehir: Öldürürüm lan seni!
Polat: Ohoo yavaş gel mavi gafa.
Nehir koltuğun üstünden bir tane yastık alır ve Polat'ın kafasına vurur.
Polat: Çok büyük öfke problemin var mavi gafa bence bi psikoloğa git sen.😂😂
Deyip hızlıca masaya oturur.
En son da aşağıya gülüşerek Tahir, Nefes, Yiğit üçlüsü girer.
Nefes: Günaydınn.
Herkes: Günaydınn.
Onlarda masaya oturur ve yemeklerini yerler.Bölüm sonuu! Umarım bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanfictieBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!