Gözlerini birbirlerine kenetlemişler öylece bakıyorlardır. Nefes şu an o kadar huzurlu hissediyordur ki zamanın durmasını istedi bir an.
☄🌟☄🌟
İçeri pat diye giren Nehir'le gerçek dünyada olduklarını ve bunun imkansız olduğunu fark etti.
Nehir: Asiye abla aradı akşam hep beraber Kaleli Konakta yemek yiyecekmişiz. Sonrada erkekleri odalarına kovup sabaha kadar muhabbet edecekmişiz.
Nefes: Sabaha kadar muhabbet kısmını bilmem de yemeğe geliriz.
Nehir: Valla Asiye reis beni bile ikna etti seni ikna etmek onun için çocuk oyuncağı😂.
Tahir: E iyi madem kalkalım Yiğit'le Balım'ı okuldan alıp geçeriz konağa.
Nefes: Kızlar?
Tahir: Yangazlar almıştır bile onları.
Nefes: Doğru.Klinikten çıkıp okula giderler. Tam kapının önüne geldiklerinde bizimkileri görürler. Yiğit tekerlekli sandalyede öğretmeni çıkışa doğru getiriyor Balım da yanlarında. Balım Tahir'i görünce koşarak kucağına atlar,
Balım: Amcaa!
Tahir: Amcam nasılsun?
Balım: Iyiyim.
Tahir Balım'ı yere indirir o sırada Yiğit de gelmiştir.
Tahir Yiğit'i kucağına alır. Nehor de tekerlekli sandalyeyi arabaya koyar.
Yiğit: Tahir abi ben bu alçıdan ne zaman kurtulacam? Eğer alçı olmasaydı Balım'dan daha hızlı koşar senin yanına ilk ben gelirdim.
Tahir: 😊 Yarın randevumuz var ya yiğidim çıkaracaklar alçıyı.
Yiğit: Heyyo!
Deyip Tahir'e sarılır sonrada yanağını öper.
Nefes: Aa şunlara bak birlik oldular beni unuttular! Bende burdayık ya hani
Tahir: Yiğidim Geyik hanım kıskandı galiba?
Yiğit: Kıskanmasın ki ya biz onu da çok seviyoruz.
Tahir: Tabi ya çok seviyoruz.
Deyip sarılırlar.Nehir: Bittiyse sevgi seliniz gitsek mi artık?
Tahir: Gidelim Nehir gidelim.
Hep beraber arabaya binip konağa geçerler. Herkes konaktadır Yemekler hazırlanır. Hep beraber yemeğe otururlar.
Asiye: Ee kızlar kalıyosunuz değil mi?
Nefes: Kalmasak?
Asiye: Olmaz öyle şey Nefes. Leyla'yı bile aradım o da tüm kızları Barutçu apartmanına toplicak. Görüntülü konuşma edecuk.
Berrak: Desene Asiye reis iş başında.
Nehir: Yeşim olmasa olur mu?
Asiye: Kadroda tek kişi dahi eksiklik istemiyrım bitmiştur. Yeyin yemeklerinizi.
Yemeklerini yedikten sonra tüm erkekleri odalarına kovarlar. Saniye hanımı da uyuturlar😂.
Nehir bilgisayarı açmış görüntülü arama ayarlarını yaparken Nefes'in telefonu çalar. Yine Vedat arıyordur. Sabah açmadım zaten ayıp olmasın diye düşünür.
Nefes: Ben hemen geliyorum deyip bahçeye çıkar.
Nazar: Bende gidiyorum öbür sefer Tahir abi yetişmeseymiş gidiyormuş Vedat'la. Yalnız bırakmayalım.
Berrak: Haklısın.
Nazar da hemen bahçeye çıkar.Vedat-Nefes Tel konuşması,
Nefes: Efendim?
Vedat: Telefonlarım neden açılmıyor Nefes?
Nefes: Müsait değildim.
Vedat: Nerdesin sen?
Nefes: Hesap mı soruyosun sen?
Vedat: Evet Nefes! Cevap ver bana nerdesin?
Nefes: Sanane!
Deyip telefonu kapatır. Vedat sinirden deliye dönmüştür. Ne demek telefonu suratına kapatmak! Hemen tekrar arar. Nefes açmak istemez ama açmazsa sabaha kadar arayacağını düşünür ve açar.
Vedat: Yüzüme telefon kapatmak nedir Nefes?! Iyice şımardın sen!
Nefes: O ne demek ya? Napcaksın akıllanıyım diye dövecek misin?
Bir süre Vedat'tan ses gelmez. O an Nefes'in aklına Babasının onu nasıl Vedat'ın evine bıraktığı gelir. Gözünden bir damla yaş düşer. Yavaş yavaş tüm yaşadıkları gözünün önünden bir film şeridi gibi geçer. Önce telefonu elinden düşer. Gözünden yaşlar ard arda iniyordur. Sonra bacakları artık onu taşıyamaz hale gelmiştir. Yaşadıkları aklına geldikçe çıldırıyordur. Nazar ne yapacağını şaşırır ve hemen içeri koşar yukarı çıkıp Tahir'in odasına pat diye girer.
Tahir: Noluyo lan?
Nazar: Tahir abi Nefes çok kötü. Vedat'la konuşuyodu telefonda sonra birden telefonu elinden düştü sonrada kendi yere yığıldı.
Tahir Nazar'ı dinleyememişti bile Nefes çok kötü cümlesini duyar duymaz aşağı indi,
Tahir: Nerde?
Berrak: Bahçede.
Tahir hemen bahçeye çıkar.
Berrak: Noluyo?
Nazar: Bilmiyorum. Telefonla konuşurken önce telefon elinden düştü sonra yere yığıldı.
Tahir hemen Nefes'in yanına çöker.
Tahir: Nefes, nefesim iyi misin?
Nefes ağlayarak anlatmaya başlar.
Nefes: Bana hesap sordu, sinirlendim yüzüne kapattım. Sonra tekrar aradı açtım. Yüzüme telefon kapatmak nedir sen şımardın iyice dedi. Bende o sinirli o ne demek ya napcaksın akıllanıyım diye dövecekmisin dedim. Döver, yapmadığı şey değil
Tahir: Nefesim-
Nefes: Tahir, hatırladım Tahir o günleri 😭😭.Tahir: Şşt geçti, geçti o günler bak ben yanındayım. O it yaklaşamaz yanına.
Nefes: Be-ben az kalsın inanıyodum ona. Az kalsın gidecektim onunla😢.
Tahir: Bırakır mıydım ben seni? Izin vermem o itin sana yaklaşmasına izin vermem. Nolur üzülme.
Nefes: Iyi ki varsın.Bölüm sonu bu sahneden sonra bişey ekleyemezdim kusura bakmayın kısa oldu.
Ama sonunda kavuştu hafızasına.Bu arada 9K oluşuz🎉🎉
10K ya adım adımmUmarım bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanficBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!