9.Bölüm//Eski Dosttan Düşman Olmaz!

3.4K 152 9
                                    

Toprak / Mustafa Cafe
Toprak: Ee anlat bakalım Mustafa Kaleli hangi rüzgar attı seni buraya?
Mustafa: Atan rüzgarın bi önemi yok o konuyi acmicim bile ben bi şekilde hallederim. Asıl mesele şu, oğlum çocukluk arkadaşıyız lan biz yediğimiz içtiğimiz ayri gitmezdi askere bile ayni yere denk gelmiştik hatirlasana sırf beraber şirketimiz olsun diye aynı bölümü okuduk biz. Tamam babalarımız ezeli düşman oldu birbirlerine bizde hakli olarak babalarımızın arkasında durduk. Durduk durmasına da biz koptuk be. Gel elini ver aramızdaki küslük yok olsun.
Toprak: Ne konuştun be Mustafa Kaleli, gel lan buraya!

Sarılırlar ama bu öyle sıradan bir sarılma değil en içteninden en duygusalından hatalar yapıldı yanlış kararlar verildi aralarına duvarlar örüldü belki ama hiçbir şey aradaki sevgi bağına zarar veremedi.

Toprak: Şimdi söyle bakalım seni buraya atan ama sonra söylemekten vaz geçtiğin rüzgarı.
Mustafa: Boşver ya halledecim ben onu.
Toprak: Dost değil miyiz oğlum biz? Dostlar birbirinin sıkıntısına ortak olur. Dökül artık.
Mustafa: Devletten büyük bir ihale kaptık, 1 milyon dolarlık. Sayar Betonla anlaşma yapacaktık.
Toprak: Şu bildiğimiz Sayar Beton, Vedat Sayar'ın e iyiymiş ne diye iptal oldu?
Mustafa: Bizim Deli Tahir'in gözü tutmamıştı zaten adamı bahane arıyordu imza atmamaya. Bizim köye bi kadın taşındı çocuğuyla beraber. Hastaneye psikolog olarak gelmiş. Bizim Balım da kızın oğluyla çok iyi anlaştılar her gün beraberler falan Asiye de yemeğe çağırdı onları ben de Vedat Sayar'ı çağırmıştım imzaları atmak için kız Vedat'ı görünce ağlamaya başladı kendini dışarı nasıl attı görmen lazım. Tahir de peşinden gitti ne olduğunu anlamak için meğersem bu kızı babası daha 16 yaşında sebiyken Vedat'a satmış. Kız Vedat'ı her reddettiğinde dövmüş türlü işkenceler çektirmiş kıza. Hamile olduğunu öğrenince kaçmış Kayseri'ye gitmiş orda da okuyup psikolag olmuş.
Toprak: Nasıl bi baba kızını satar ya. Vedat ta şerefsizin önde gideniymiş. Siz de anlaşmaları iptal edince ihale parası kaldı öylemi.
Mustafa: Aynen Cemil abiye gittim oda tutturdi Mercan ile Tahir evlenmezse ortaklık falan yok diye. Tahir de abi Toprak abiye git ben o kızla evlenmem hem sizde barışmış olursunuz dedi.
Toprak: Ee o zaman sen niye anlatmaktan vaz geçtin köşeye sıkışmışsın işte.
Mustafa: Ya öyle işi düşünce gelmiş gibi olmasın diye.
Toprak: Yaw olur mu öyle şey sen benim can kardeşimsin. Eve gidelim bugün kalın yarın da  imzaları atarız öyle dönersin Trabzon'a.
Mustafa: İyi ki varsın lan!

Mustafa ve Toprak apartmana doğru yola çıkarlar.
O sırada Asiye ve Leyla ise dedikodunun dibine vuruyorlardı ki Asiyenin telefonu çaldı,
Asiye: Aaa Nefes arıyor. Tahirinki deyip telefonu açar ve hoparlöre verir
Nefes: Ya Asiye abla bu senin değiminle 2 yangaz bi dangoz kapının önüne pineklediler gitmiyolar ya neymiş Vedat gelirse beni koruyacaklarmış hava da buz gibi.
Asiye: Ee al içeri.
Nefes: Almıyorum ya almıyorum. Zaten Saniye hanım delirmiştir. Bunların dilinden en iyi sen anlarsın ne yapsam giderler?
Asiye: Kızım onların derdi Vedat değil ki biri seni öbürü de Berrağı görmek için fırsat kolluyo ha Murat niye orda bak onu bilmiyrım.
Nefes: Ya sabır ya abla bizi Tahirle yakıştırmaktan vaz mı geçsen artık bizden olmaz biliyosun.
Asiye: Allah Allah niye oluyormuş çok da güzel olur. Hem siz sevdalusunuz gözlerinizden anlarım ben.
Nefes: Tamam Asiye abla tamam kapat.
Der ve Nefes telefonu kapatır.
Asiye Leyla'ya dönerek bunlar da böyle işte der. Birlikte gülüşürler. O sırada Toprak ve Mustafa eve gelirler hep beraber sohbet muhabbet ilerler.

Berrak Nefes Ev
Nefes dayanamaz ve aşağı iner.
Nefes: Tahir hava çok soğuk hadi bak evine git. Saniye Hanım da yalnız kalmıştır. Korkmasın kadın. Bize bişey olmaz biri gelirse söz ilk seni aricam.
Tahir: Olmaz dedim Nefes hadi içeri gir sen. Annemi de düşünüyorsan Murat gitti onun yanına.
Nefes: Ya Tahir bu hep böyle mi olacak her gün benim kapımda bekçi gibi dikilecek misiniz?
Tahir: Tehlike geçene kadar evet.
Nefes: Iyide neden?
Tahir: Ne demek neden başınıza bişey gelmesin diye.
O sırada yağmur yağmaya başlar,
Nefes: Hastalanıp gebermek demi derdin normal Tahir'i çekemiyorum zaten hasta Tahir'le hiç uğraşamam hadi git evine.
Tahir: Nefes çok riv riv ediysun. Hadi gir içeri üşüteceksin.
Nefes: Ya sabır ya. Fatih gel içeri seni de burda bırakmak vardı ya yufka yürekliyim işte hadi gir içeri.
Tahir: Yok münasip olmaz biri görürlerse 40 dedikodu döner ortalıkta.
Nefes: Ya çıldıracam bana bak ya defolup gidersin yada eve girersin yoksa...
Tahir: Yoksa?
Nefes: Seninle bi daha asla konuşmam Tahir Kaleli!
Tahir: Tamam giriyoruz. Yürü Fatih.

İçeri geçerler ama sırılsıklam olmuşlardır Berrak içerden misafir için olan pijamalardan getirir ee nede olsa zengin evi😂. Kuru kıyafetleri Fatih le Tahir'e verir kızlar odalarına çıkar bizimkilerde salanda sap sap oturur.

Bu sırada siz Murat'ın paşa paşa Saniye dırdırı çekmeye gittiğini düşünüyorsanız yanlış düşünüyorsunuz. Beyimiz yürek yemiş gibi gecenin bu vaktinde Nazar'ı görmeye Dağdeviren'lerin evine gider cama taş atar ama tık yok birdaha atar yine Nazar dışarı çıkmaz. 3.ye biraz büyük bir taş atmıştır ve cam sizlere ömür tabi Murat'ta en hızlısından topuk. Kaleli konağına ne ara geldi kendi bile anlamadı.
Allahtan Cemil Murat'ı görmedi ama kabak Nazar'la Mercan'ın başına patladı ama kızlar bir şekilde olayı kapattılar.

Bizimkilerin de en sıradan günü işte. Yataklarına yattılar ve huzurlu bir uykuya daldılar biri hariç. O ise düşman uyurken sen plan yap ki onlar daha olayı idrak edemeden sen zaferi eline al mantığını devreye sokmuş olan Vedat Sayar'dan başkası değildi.

Yine bir bölümün sonuna geldik inşallah beğeniyorsunuzdur. Olaylar ve benim yazım tekniğim yeni yeni oturmaya başladı. Hatam olursa affola. Ee buraya kadar okumuşken bir vote verip yorum yapmayı da eksik etme.😊 Son olarak seviliyorsun.💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin