5.Bölüm//Anlat

3.8K 186 10
                                    

Tahir'den
Vedat içeri girer girmez Nefes dondu kaldı gözleri dolmaya başladı anlam veremedim.

Vedat: Nefes!
Nefes: Uzak dur! Yiğit hadi gidiyoruz.
Yiğit: Ama anne daha yeni gelmiştik. Ne oldu ki şimdi?
Nefes: Yiğit gidiyoruz dedim!

Yiğit'in montunu giydirip koşar adım dışarı çıktı. Bende peşlerinden çıktım neden çıktım bilmiyorum ama içimden bir ses onları yalnız bırakmamam gerektiğini söylüyordu.
Onlara yetişip Nefes'i kolundan tutum. Birden,

Nefes: Dokunma bana!
Diye bağırdı
Tahir: Şşş sakin ol benim.
Nefes: Tahir!?
Tahir: Gel hadi sizi evinize bırakayım bak Yiğit çok korkmuş.

Birden Yiğit'i yeni fark etmiş gibi yanında ağlayan çocuğa baktı. Gerçi onunda Yiğit'ten pek bir farkı yoktu. Hüngür hüngür ağlıyordu. Kafasını salladı ve arabaya yöneldi arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Eve geldiğimizde Yiğit uyuyakalmıştı. Onu kucağıma alıp yatağına yatırdım sonrada Nefes'in yanına gittim. Açıkçası neden bu kadar korktuğunu merak ediyordum.

Tahir: Iyi misin?
Nefes: Hayır
Tahir: Anlatmak istersen dinlerim.
Nefes: Nerden çıktı ki şimdi ne güzel oğlum ve kendim için çok güzel bir hayat kurmuştum.
Tahir: Kocan mı?
Nefes: Hayır o benim hiçbir şeyim değil! Olmadı da.
Tahir: Peki Yiğit'in babası o mu?
Nefes: Maalesef.
Tahir: Bi fuşki anlamadım ben bu işten.
Nefes: Boşversene

Birden kapı alacaklı gibi çalmaya başladı Nefes korkudan arkama saklanmıştı gidip kapıyı açtım. Açar açmaz Vedat içeri girdi ve Nefes'in üzerine yürümeye başladı. Hemen araya girdim.

Tahir: Vedat kızı yeterince korkuttun zaten hadi bas git şurdan.
Vedat: Sanane lan sanane! Karımla arama girme!
Nefes: Ben senin hiçbir şeyin değilim.
Tahir: Lan benim tepemin tasını attırma çık git şurdan!  

Deyip Vedat'ı dışarı attım. Nefes'e döndüğümde koşeye sinmiş, bir çocuk gibi ağlıyordu. Geçmişte çok büyük yaraları olduğu belliydi. Ama bende Deli Tahir'sem neler olduğunu öğrenir Vedat'ı da cezasız bırakmam! Nefes'in yanına gidip oturdum. 
Tahir: Hadi Yiğit'in yanına git de yat ben burdayım bidaha gelemez merak etma.
Nefes: Teşekkür ederim.
Kalkıp Yiğit'in yanına gitti.

Nefes'ten
Sabah uyandığımızda Tahir hala orada oturmuş bizi bekliyordu. Ona ne kadar teşekkür etsem az eğer o olmasaydı dün Vedat... offff  şimdi ne olacak buldu bizi bir kere artık asla peşimizi bırakmaz. Ne yapacağım ben? 

Yiğit: Günaydııın Tahir Abii!
Tahir: Günaydın koçum. Hayde gel seni okula bırakalım.

Yiğit'i okula getirdiğimizde güvenlik görevlisine,

Nefes: Kim gelirse gelsin isterse babası olduğunu söylesin ben gelmediğim sürece Yiğit bu kapıdan çıkmayacak! Yanına kimseyi yaklaştırmayacaksınız! Bakın çok önemli Yiğit size emanet.
Güvenlik: Peki Nefes Hanım. Yiğit bize emanet.
Nefes: Tahir beni hastaneye bırakır mısın?
Tahir: Yok hastane falan Nazar'a mesaj at gelemeyeceğini söyle bişey uydursun ordakilere. Biz gidiyoruz.
Nefes: Nereye?
Tahir: Gidince görürsün hadi bin arabaya.

Arabaya bindik kısa bir süre sonra deniz kenarında bir yere geldik. Burası çok güzeldi en uca geldiğimizde bir kayanın üstüne oturduk.

Tahir: Anlat.
Nefes: Anlatacak bişey yok.
Tahir: Dünkü haline bakılırsa var. Anlat hadi ona göre Vedat'ı uzaklaştırabileyim buralardan.

Anlatmak istedim bir kez olsun birine güvenmek istedim. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama yapacaktım. Derin bir nefes aldım,

Nefes: 16 yaşındaydım babam beni para için o adama sattı. 2 yıl yaşamadığım şey görmediğim işkence kalmadı. Kocaman bir evde esir hayatı yaşıyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı karar vermiştim öldürecektim kendimi ama hamile olduğumu öğrendim. Ona kıyamazdım. Ölmeyi bile beceremedim. Ama sonra dedim ki Vedat Yiğit'i öğrenmeden gitmeliyim burdan oğlum bu kafeste büyümemeli bu sefer planım sağlamdı kaçacaktım ordan. Başardım da kurtuldum. Kayseri'ye gittim orada Yiğit büyüyene kadar okulumu bitirdim. Her şey düzene girmişti mezun olduğumda burdan telefon geldi iş de bulmuştum her şey çok güzel olacaktı ama olmadı. 

Tahir: Öyle de olacak her şey çok güzel olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tahir: Öyle de olacak her şey çok güzel olacak.  Vedat itinin size yaklaşmasına izin vermeyeceğim.

Vote vermeyi ve yorum yapmayı eksik etmeyin lütfen. Sizlerin iyi veya kötü ne düşündüğünüzü merak ediyorum.💕💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin